Re: Śmierć Andrzeja Samsona

Data: 2009-03-10 21:12:05
Temat: Re: Śmierć Andrzeja Samsona
Od: "m." <t...@o...pl>

Użytkownik "STranger" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
news:gp6hmn$59u$1@opal.icpnet.pl...

> Tłumaczył, że to jego metoda terapeutyczna, czy taka ewentualność została
> poważnie rozważona przez dziennikarzy, Sąd i opinię publiczną?

"Rodzice opowiadają o tym, co czuli kiedy zobaczyli fotografie
przedstawiające dzieci. - To było szokujące kiedy widzisz dzieciaka
usmarowanego wiadomo czym - bo ejakulacja była na jego twarzy (...). To jest
coś, czego się nie da opisać. Do dzisiaj mnie te zdjęcia spędzają sen z
oczu - mówi jedna z kobiet."

"Opowieści ofiar i ich rodzin są szokujące. - Pamiętam, że dawał mi zabawki,
uczył mnie grać w szachy - relacja jednej z dziewczyn ze spotkań z Samsonem
zaczyna się całkiem normalnie. Jednak już za chwilę opowiada o wydarzeniach,
które od normy odbiegają. - Raz wymyślił, że będziemy bawić się w myszkę.
Jego ręka była myszką. Ja miałam powiedzieć gdzie ta myszka się znajduje. I
tę rękę wsadził do majtek - mówi. Zgodnie z relacją dziewczyny, ręka
psychologa dotarła również pod jej bluzkę. Dziewczyna jest po próbie
samobójczej. Chodzi na terapię."

http://www.tvn24.pl/-1,1588886,0,1,wiadomosc.html