Re: Śmierć Andrzeja Samsona

Data: 2009-03-10 20:17:22
Temat: Re: Śmierć Andrzeja Samsona
Od: STranger <p...@b...pl>

Karol pisze:

> ludzie potrafiacy w ogole myslec, najpierw sprawdza dokladnie wszystkie
> informacje na dany temat, a potem zastanowia nad tym co publicznie pisza
> Piszac - staraja sie nie nie wypowiadac w imieniu wszystkich ludzi tak jak
> zrobiles to ty powyzej

Mylisz się. Nie wypowiedziałem się w imieniu wszystkich ludzi. Albo nie
zrozumiałeś kontekstu gramatycznego frazy "wielu potrafiących
niezależnie myśleć ludzi też tak o tym przypadku
sobie przynajmniej raz pomyślało, ale w 99 % przypadków ludzie się boją".
Albo celowo manipulujesz i coś mi próbujesz wmawiać, żeby obronić swoją
tezę.

> W tej sprawie jest wiele pytan, np.
>
> * dlaczego Samson nie poinformowal rodzicow w jaki sposob zamierza pracowac
> z dziecmi?
>
> * dlaczego bez wiedzy rodzicow fotografowal dzieci,

Tłumaczył, że to jego metoda terapeutyczna, czy taka ewentualność
została poważnie rozważona przez dziennikarzy, Sąd i opinię publiczną?

> a nastepnie ich zdjecia
> przechowywal w komputerze i cholera wie gdzie je wysylal?

Czy są dowody, że rozsyłał te zdjęcia, udostępniał osobom trzecim, czyli
prawdziwym pedofilom? Jeżeli robił tak, to winny, winny bezdyskusyjnie.

> * dlaczego czesc tych zdjec po prostu wyrzucil na smietnik?

Bezdyskusyjna wina w tym przypadku także.
Dodać należy, że fakt iż wyrzucił zdjęcia spowodował jego aresztowanie.

> Tak postepuje z *dokumentacja* odpowiedzialny czlowiek ?

Nieodpowiedzialność to kolejna bezdyskusyjna jego wina.

> * czy ty chcialbys aby zdjecia twojego chorego dziecka znalazly sie na
> smietniku lub zostaly przeslane bez twojej wiedzy nie wiadomo komu?

Pytanie retoryczne zadajesz. Oczywiście, że nikt nie chciałby.
A czy są dowody, że Samson te zdjęcia przesyłał na jakieś fora
pedofilskie, że udostępniał je osobom trzecim? Jeżeli tak, to ewidentne
przestępstwo. Czy robił tak, czy są na to dowody, albo jego zeznania?

> * czy ty zdajesz sobie sprawe z tego jak traumatycznym przezyciem dla juz
> chorego dziecka maga byc *eksperymenty* ktore serwowal ten *geniusz* od
> siedmiu bolesci?

Tak, zdaję sobie sprawę.
A widziałeś kiedyś na żywo dzieci z autyzmem i próbowałeś nawiązać z
nimi kontakt? Samson na swoją obronę twierdził, że miał sukcesy z
wydobywaniem dzieci z tego stanu dzięki swoim metodom. Czy to zostało
zweryfikowane?

> * czy ty zdajes sobie sprawe z tego, ze kazdy eksperyment psychologiczny
> z ludzmi musi wczesniej uzyskac zgode komisji bioetyki, na jego
> przeprowadzenie?

No tak,.. zgoda komisji bioetyki na takie metody. Eh...

Realistycznie patrząc nigdy nikt nie otrzymałby zgody na metody terapii
aż tak bardzo niekonwencjonalnej, nawet gdyby miał dowody potwierdzające
skuteczne wyleczenie autyzmu w kilku przypadkach. Oskarżono by takiego
lekarza o pedofilię i do paki. Tak najłatwiej.
Na koniec przeczytaj jaz jeszcze co napisał twórca tego wątku, cytuję:

> [...]

Dzieci wychodziły z autyzmu, to jest okoliczność łagodząca czy nie?

> .twoj tekst ma wartosc wyjatkowo swiezego GOWNA.

Prostak jesteś i tyle.

> p.....lisz czlowieku jak paranoik. Ja sie urodzilem i mieszkam na tym
> kontynecie i o czym takim pierwszy raz slysze,

Pierwszy raz słyszysz?
Najwidoczniej mało czytałeś/czytujesz, nie interesujesz się sprawami
spoza głównego oficjalnego nurtu medialnego. Karmisz się tylko papką
informacyjną z telewizji i tabloidów internetowych.

> natomiast faktem jest, ze
> w erze komputerow i ich dostepnosci, pedofila stala sie bardzo intratnym
> zajeciem i tak sie to bydlo ludzkie wycwanilo, ze trudno ich namierzyc i
> zlikwidowac.

Przestępców tak ohydnych jak prawdziwi pedofile tępić należy, to oczywiste.
Ale trzeba mieć dowody ich winy, żeby nie oskarżać i nie skazywać
niewinnych ludzi tylko posądzonych o pedofilię. W czasie nagonki i
histerii medialnej łatwo o nadużycia.
Przy okazji, pewna historia z życia. Mój kolega jest nauczycielem
wychowania fizycznego w gimnazjum. Opowiadał mi, że teraz niektóre
dzieci się tak wycwaniły, że potrafią szantażować nauczycieli WF-u
pomówieniami o molestowanie seksualne, a nie ma nic bardziej niszczącego
dla pracy pedagoga od takich oskarżeń. Strasznie to szarga nerwy,
niewinny nauczyciel się musi tłumaczyć i udowadniać, że nie jest
wielbłądem. W końcu wychodzi z tego oczyszczony, ale zniszczonych nerwów
i żalu nikt takiemu człowiekowi nie zwróci.

--
STranger