Re: Soczewki kontaktowe

Data: 2000-03-17 19:09:27
Temat: Re: Soczewki kontaktowe
Od: "Kicia" <k...@m...torch.net.pl>

nosze od prawie dwoch lat soczewki kontaktowe firmy bausch & lomb
sa bardzo dobre, uzywam tych rocznych. nie ma z nimi problemu, jest teraz
taki plyn ktory je utrzymuje w czystosci i odbialcza jednoczesnie, nie
trzeba juz uzywac specialnych tabletek do odbialczania.
Moze rzeczywiscie miesieczne soczewki wychodza taniej, ale mi te roczne
polecila moja okulistka i nie narzekam.
Wystarczy troszke dobrej woli w ich pielegnacji a nie zgubia sie ani nie
wyschna.

Jesli chodzi o okuliste, znam bardzo dobrego i nie za drogiego ale nei w
Gliwicach tylko w Raciborzu, a to przeciez niedaleko.

Ryj <s...@b...gnet.pl> napisał(a) w artykule
<h6eA4.4896$Ob.153048@news.tpnet.pl>...