Re: Sok pomidorowy i skutki uboczne?

From: XL <i...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Sok pomidorowy i skutki uboczne?
Date: Mon, 21 Dec 2009 00:18:29 +0100

Dnia Sun, 20 Dec 2009 22:10:01 +0100, Iwona_s napisał(a):

> Moje tzw. przeciery nie sa zageszczane (na to tez nie mialabym czasu), tak
> je tylko nazwalam. Natomiast sa zdecydowanie plynne z kawalkami pomidorow.
> Po prostu pokrojone pomidory w osemki rozgotowuje tylko aby, aby i do
> sloikow. Do picia niestety nie lubie z pestkami i kawalkami, wiec musialabym
> za duzo sie bawic, zeby zrobic, tak jak lubie :)

No fakt, przecieranie nie jest przyjemne, ale kupię w końcu w prezencie
samej sobie o takie "cosik":
http://www.galeriakuchenna.pl/index.php?id3=11&id4=1
&id5=5&pokaz=1&sid=bd4c87a71492f9eb1cb12a90cee837cb
To informacja dla wszystkich, którzy chcieliby sobie zrobic naprawdę dobry
sok pomidorowy :-)

--

Ikselka.