Sosy

1. Data: 2003-09-06 17:01:43

Temat: Sosy
Od: "AnG" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moglibyście by mi podać przepisy na różnorakie sosy do makaronu, kasz czy
ryżu
Pozdrawiam
Ania

1. Data: 2003-09-07 21:24:32

Temat: Re: Sosy
Od: "Andrzej" <a...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aniu szanowna - trzebaby Ci przesłać całkiem sporą książkę :) , ale chyba w
jednej z ostatnich VIV był dodatek na temat "pasty" i oczywiście sosów w
formie odzielnej książeczki pisany przez Włoszkę. Pasta z sosami pyszna !!
Jeśli nie znajdziesz , napisz na priv to zeskanuję i Ci podeślę . Pozdrawiam
Andrzej W.

1. Data: 2003-09-08 20:26:47

Od: "Krecia" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej" <a...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> formie odzielnej książeczki pisany przez Włoszkę. Pasta z sosami pyszna !!
> Jeśli nie znajdziesz , napisz na priv to zeskanuję i Ci podeślę .

Malutkie sprostowanie: nie w Wiwie, tylko w Poradniku Domowym

Pozdrawiam
K.

P.S.
A książeczka rzeczywiście jest dobra. :))

CASTING TV, korekta
CASTING - NOWY PROGRAM KULINARNY TV
rukola i roszponka-szukam przepisow
musztardowiec wloski...