Spoldzielnia-moloch kontra mieszkaniec malej kawalerki :(((..

11. Data: 2008-01-25 13:17:34

Temat: Re: Spoldzielnia-moloch kontra mieszkaniec malej kawalerki :(((..
Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak najbardziej - uroki mieszkania "na wspólnym". Mozesz wtedy wsytąpic ze
> spółdzielni - powstanie wspólnota mieszkaniowa. Ale zgadnij, kto wtedy
> będzie mial wiekszosć głosów?

Nie wystapisz i nie powstanie żadna wspólnota. 100% mieszkań musi być
wyofrebnionych by można było podziekowac spółdizelni i utworzyć wspólnote.

12. Data: 2008-01-25 13:21:48

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nicolla" <i...@v...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> moze ktos mi pomorze na grupie bo juz nie wiem co robic.. :9
>
> Rok temu zakupilam mieszkanko w spoldzielni mieszkaniowej, w wiezowcu.
> Mam spoldzielcze wlasnosciowe prawo do lokalu i ustanowiana hipoteke na
> mieszkanko (bylo kupowane na kredyt) oraz zalozylam ksiege wieczysta.
> Wsyztsko bylo w porzadku, az dzis dostalam 2 pisma, jak kazdy z
> mieszkancow
> bloku.
[cut]

Trochę OT, ale jak masz małe mieszkanie i koszt docieplenia wyniósł aż 6000
zł, to może nie znam się na termomodernizacji, ale to jest kupa kasy. Można
zadać pytanie do prezesa spółdzielni gdzie się podziała kasa z funduszu
remontowego. Gdy moja spółdzielnia robiła masowe ocieplenia budynków to
lekko podniesiono fundusz remontowy na jakieś 2 zł/m2 i nie było mowy o
jakichkolwiek dopłatach po termomodernizacji.

13. Data: 2008-01-25 13:24:37

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Boombastic pisze:

> Trochę OT, ale jak masz małe mieszkanie i koszt docieplenia wyniósł aż
> 6000 zł, to może nie znam się na termomodernizacji, ale to jest kupa
> kasy.

I jesli kazdy tyle dostal do zaplacenia, to ciekawe jak bedzie ze
sciagalnoscia.

th

14. Data: 2008-01-25 13:35:15

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Theli" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

> I jesli kazdy tyle dostal do zaplacenia, to ciekawe jak bedzie ze
> sciagalnoscia.

Każdy jak każdy, podejrzewam, ze polecieli wg proporcji powierzchni, więc
jak ktoś ma "luksusowe" mieszkanie 60 m2 to sie może wkur... za 12 tys. zł.

15. Data: 2008-01-25 15:36:19

Od: "Staszek.Nurek" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

badałem właśnie kolejne szambo piątek, 25 stycznia 2008 14:17 gdy użytkownik
Boombastic napisał:

> ystapisz i nie powstanie żadna wspólnota. 100% mieszkań musi być
> wyofrebnionych by można było podziekowac spółdizelni i utworzyć wspólnote.

nie 100%
--
---------
Staszek.Nurek

16. Data: 2008-01-25 18:09:32

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie 100%

Rzuć podstawę prawną.

17. Data: 2008-01-25 18:29:32

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Boombastic" <b...@p...onet.pl> writes:

> Nie wystapisz i nie powstanie żadna wspólnota. 100% mieszkań musi być
> wyofrebnionych by można było podziekowac spółdizelni i utworzyć
> wspólnote.

Wystapić, owszem, może. Ale zarząd będzie nadal sprawować spółdzielnia
a on nie będzie już miał kompletnie żadnego wpływu na jej działania.

MJ

18. Data: 2008-01-25 19:06:30

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wystapić, owszem, może. Ale zarząd będzie nadal sprawować spółdzielnia
> a on nie będzie już miał kompletnie żadnego wpływu na jej działania.

Tak, wystąpić może, ale ma się to nijak do wspólnoty.

19. Data: 2008-01-26 00:35:57

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:479a3347$0$14677$f69f905@mamut2.aster.pl...

> Użytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisał w wiadomości

> Tak, wystąpić może, ale ma się to nijak do wspólnoty.

Musi wystąpić min. 50% mieszkańców bloku, aby odejść.

Ale nic to nie zmieni, jesli jest np. stara winda i trzeba ją będzie
wymienić - i tak własciciele mieszkań b ędą musieli się zrzucić, i tak.
Jedyne co, to uczciwiej można rozliczać fundusz remontowa i faktycznie
rozliczać zarząd i zarządcę z wykonania ich roboty. W spółdzielniach
molochach to prawie niemożliwe.

DJD

20. Data: 2008-01-26 11:15:17

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Musi wystąpić min. 50% mieszkańców bloku, aby odejść.

Rzuć podstawę prawną. Jeśli ostatnie nowele niczego nie zmieniły to musi byc
100%.

Rozlane chemikalia w piwnicy - jak to posprzatac?
Uszczelki w drzwiach wewnętrznych ?
jak współpracuje bateria termostatyczna
Nowe zarówki energooszczedne Philips
Zlewozmywak deante i przebarwienia