Sposób na "zabicie" zapachu alkoholu

11. Data: 2004-08-02 14:57:46

Temat: Re: Sposób na "zabicie" zapachu alkoholu
Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik a...@p...onet.pl napisał:

> Dokładnie - dla mnie ten problem nie jest śmieszny... :(

Ok, zatem juz sie nie śmieję - ale mam pytanie: czy nie możesz się napić
_po_ spotkaniu? Istnieje duże prawdopodobieństwo, że rozmówca mimo tych
zabiegów zorientuje się, ze piłeś i dopiero będziesz miał przechlapane
(jesli słusznie podejrzewamy, że to jakas rozmowa kwalifikacyjna czy coś
w tym guście)
--
pa, Basia

12. Data: 2004-08-04 07:06:42

Od: "Magda" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
przeglądam ta grupę nie często i jeszcze nie pisałam, więc witam Wszystkich
serdecznie.
Na zapach alkoholu może poskutkować pogryzienie plastra cytryny,
zależy jakie to spotkanie, ale można wziąć ze sobą, lub jeśli spotkanie jest
u pachnącego alkoholem,
kilka cukierków z alkoholem i poczęstować rozmówcę no i oczywiście samemu
zjeść ze dwa.

Pozdrawiam

Magda

13. Data: 2004-08-04 07:10:29

Od: "Magda" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

ups, nie spojrzałam na datę, chyba trochę nieaktualne

Magda

14. Data: 2004-08-09 00:10:58

Od: "Jurgen" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zalecam łykanie spermy o poranku.. może też pomóc zagryzanie szanownym kałem
szczególnie przy wysiadaniu z pociągu

15. Data: 2004-08-09 11:02:01

Od: "Jacek S." <o...@n...cy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 9 Aug 2004 02:10:58 +0200, Jurgen <l...@p...onet.pl>
napisał:

PLONK, chamie

--
Jacek S. / Opera M2/7.50

16. Data: 2004-08-10 17:36:00

Od: "Magda" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurgen" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> zalecam łykanie spermy o poranku.. może też pomóc zagryzanie szanownym
kałem
> szczególnie przy wysiadaniu z pociągu

Smaczne było?, skoro polecasz, widać praktykowałeś.

Magda

dyskopatia?
Jak pozbyc sie osadu z jezyk?
pigulka-odstawienie-krwa wienie