Sprawa ZABITEJ w Egipcie Polki.

31. Data: 2017-05-19 17:14:31

Temat: Re: Sprawa ZABITEJ w Egipcie Polki.
Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
a.pl...

Kviat <null> wrote:

>Teraz.

W twoim przypadku raczej od zawsze.

32. Data: 2017-05-19 17:19:53

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ghost" <n...@d...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
a.pl...

> W moim przypadku raczej od zawsze.
Zgadza się.

--
Chiron

33. Data: 2017-05-19 20:24:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost <n...@d...pl> wrote:

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
a.pl...

> W twoim przypadku raczej od zawsze.

Ale pewności to ty raczej nie masz.

34. Data: 2017-05-20 10:09:36

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

Użytkownik "Ghost" <n...@d...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
a.pl...

>W moim przypadku raczej od zawsze.
>Zgadza się.

Right

35. Data: 2017-05-20 12:06:19

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Ghost" <n...@d...pl> napisał w wiadomości

a.pl...

> Right
Left

--
ghost

36. Data: 2017-05-21 09:30:26

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

Użytkownik "Ghost" <n...@d...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Ghost" <n...@d...pl> napisał w wiadomości

a.pl...

>Left

Twoje lewactwo jest znane, nie musisz oznajmiać.

37. Data: 2017-05-21 23:13:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> ... która nie objawiła się nigdy ani w kraju (relacje znajomych, brak
> jakiejkolwiek historii choroby itp), ani na lotnisku, ani w samolocie -
> tylko dopiero BANG! w Egipcie.
> Świadków tej psychozy cauemnustfo i ciągle przybywa nowych. TYLKO W
> EGIPCIE.
> Debilu.

http://niezlomni.com/egipski-lekarz-ktory-badal-cial
o-polki-nie-ma-watpliwosci-w-sprawie-jej-smierci-mag
dalenie-prawdopodobnie-podano-srodek-zwany-narkotyki
em-zombie/

Tajemnica śmierci Magdaleny Żuk w Egipcie jest coraz bliższa rozwiązania.
Lekarz, który badał zwłoki młodej Polki, jest zdania, że 27-latka została
odurzona bardzo groźnym i mocnym narkotykiem.

Według doktora Tareka Ahmeda Polka padła ofiarą substancji nazywanej
flakka. To bardzo popularny środek w USA, potocznie nazywany ,,narkotykiem
zombie", bo ludzie zachowują się po nim jak żywe trupy z horrorów. Jest
podobny do soli do kąpieli.

Ahmed pracuje w szpitalu w Port Ghalib, z którego okna wypadła Magdalena
Żuk. Jako jeden z pierwszych dokonał oględzin zwłok Polki. We wcześniejszym
zachowaniu kobiety doszukuje się podobieństw do znanych mu przypadków tego,
co robili ludzie po zażyciu flakki.

Człowiek, który go zażyje, zachowuje się, jakby postradał zmysły. Jest jak
szalony, nie można z nim nawiązać kontaktu. Podobnie zachowywała się Magda.
Polka również krzyczała w dziwny, niezrozumiały sposób. Właściwie wyła. To
kolejna poszlaka, że mogła być pod wpływem flakki

- twierdzi doktor Ahmad w rozmowie z ,,Super Expressem".

Jakiś czas temu widziałem film, a na nim mężczyznę, który rozpędzał się
przed zaparkowanym samochodem kombi i próbował wskoczyć przez tylną szybę
do środka. Straszny widok

- dodaje.

Według niego normalnym zachowaniem po zastosowaniu tego środka jest m.in.
agresja, samookaleczanie i uciekanie przed nieistniejącymi postaciami.

Doktor Ahmad nie ma większych wątpliwości, że Polka była pod jego wpływem,
chociaż trzeba poczekać jeszcze na wyniki sekcji zwłok."

38. Data: 2017-05-23 19:33:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> Chłopak dziewczyny, który w ostatniej chwili "nie mógł" z nią pojechać do
> Egiptu, był również znajomym innej Polki, która dosyć niedawno "popełniła
> samobójstwo" w hotelu w Karpaczu.
> Daje do myślenia? Daje.

Bardzo wnikliwy komentarz:

"23.05.17, 13:48:50

Ja jestem niemiec i moj polski jest nie perfekt.ale tempe nie jestem.ja
duzy ruzne ludzi spotekalem w mojem zycze.ja znam tez taki inne swiat.magda
byla pozonda,pracowita,kochana i bardco silna.jej gowa super
funtcionowala.ona walczila do konca.nie byla psychiczna chora.nawet jak
byla pary lat temu u jakich lekarze tam.on od pary lat nie pila i
kierwala.ona jechala to ägypten i po co to jest jej sprawa.moze tak jak
eskortgirl,moze tanczic na rolze ale napewno nie ze rezident juz w noc
czeka na lotnisko i chyba dal juz pierwsze noc drinke z czims(to niemcy
möwiom 2tabletki).dalej möwiom ze 3 facetje gwaltczili.tez ten rezident.ona
to sama na telefon möwila.taki gziwna rozmowa z tym markusem.najpierw on
gada z rezidentem(a ten ma wyjebane na ten male markus ze powierzal"a teraz
odbjerdol cie".gziwe rezident.a po co on tam caly ulop on zawsze lata kolo
magda?ona möwila oni robiom ruzne zeczy.majom swoje trike i jadom od hotel
do hotel.ona möwila ze ide do pracy!!!a jej markus nie pytal.ja odrazu
bylem pytac häää"jaki pracy?"on wecej wje.a czemu on nie bojechal do
nastempty kebabbudka i dzwonili razemdo policja w Ägypten?a po co on möwi
ze macej bedze?jak mondre to wogule nie byl möwic tylko szypko go
wyslac.teraz wiedzieli tam ze chuina bedze i muszili magda szypko
zalatwic.a jeszcze po co ten macej jeszli jego alfonskumpel kamil na mesce
byl?chyba markus nie zaufal go.on chyba pisal z jej tel ze wszystko jest ok
itd...i nic byl ok.jego kontakte czeba dokladnje sprawzic i ze oni juz tam
byli wczeszni.ja mysle ona zostala wyslana.ona sie nie na wszystko zgodzila
i dali cosz.oni tam meli wyjebka na ten male markus,ktory moze wecej
powierdic.tylko sie teraz tez boje...ale i tak tez wine jest.ten kamil i
jego Kumpel czeba pakowac i pozonde pressowac.on jeszcze przes prag
wracal(czeba sprawdzic ze on swoja wyseczka tak kupowal albo jak on chce to
tlumaczic?i jeszcze magda byla wolne czlowiek.jakich sad albo policja
wyslala do spital?nie!!!!czemu obce ludzi na priwatne ubranie tam pilnujom
magda?czeba tam jechac i sprawdzic ich wszystki.wola dziewczina normalnje
moze to robic co ona chce.chodzic i wychodzic jak ona chce ale nie jak
jakich lump rezident chce.a czemu on wogule dzwoni do jakich kapitan
kaleda?nigdy nie sluszalem ze to jego szef od rainbowtours?czeba sprawdzic
jego rozmowy.on wogule dzwoni to swoj szef co on ma w takim situacja
robic?chyba nie.a czemu personal od spital nie dzwonili odrazu do policja
jak touristka chyba na nakotik padnje do spitalu?möwili ona nie byla
pszytomnia ale czemu rusza reke i gowa i juz transfuzja krew dali.widac na
film.A czemu zostala po obdukjca z plynem sprzontany ze nawet dna od inne
ludzi nie znajdzemy tu.oni wiedzieli to co jest grany.prokurator tu pytal
te lumpy tam?moze jeszcze wontroba i nierka tam ladnje pukali.ale teraz juz
wiemy.oni dobze tam grajom ale polski ministerstwa muszom polace bronic i
wyseczki do taki kraj nie pozwolic.zakasy!!!!mojom tam sprawdzic wszystko i
zamknonc taki ktöry som wine.wszystki filmiki od kazdy hotel .wszystki
telefony sprawdzic. A Magda spi dobze.mam nadzeje tam gdzie jestes masz
lepej.kjedisz cie spotekam i przytulam cie.Nigdy cie nie zapomnie.pa.danke"

http://www.expressilustrowany.pl/aktualnosci/a/magda
lena-zuk-nowe-fakty-okolicznosci-smierci-wyniki-sekc
ji-zwlok-magdaleny-zuk-film,12080284/#sondaPodglad

39. Data: 2017-05-23 20:30:00

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-23 o 19:33, Ikselka pisze:

> Bardzo wnikliwy komentarz:
>
> "23.05.17, 13:48:50
>
> Ja jestem niemiec i moj polski jest nie perfekt.

Od razu widać, że to jakiś kretyn sobie jaja robi (co za skurwysyństwo),
a pislamiści to łykają. To po pierwsze.
Po drugie, "wnikliwy komentarz" pokazuje stan umysłowy ikselki.
A po trzecie, od kiedy ikselka tak wierzysz bekającym niemieckim brudasom?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

40. Data: 2017-05-23 20:34:47

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
a.pl...

>Bardzo wnikliwy komentarz:

X(LD)e(bi)la, i jej świat, świat komentarzy.

Dlaczego ktoś przełącza tryb kreatywny na tryb przetwania?
Janosik, Robin Hood, Zorro, Goemon
Wildstein, Bóg a Rodzina
Kołakowski
Ustawienia Hellingera