Re: Sprzedaj swoją nerkę za 60 tys USD...

Data: 2007-04-03 15:36:24
Temat: Re: Sprzedaj swoją nerkę za 60 tys USD...
Od: "Pszemol" <P...@P...com>

"poranna.kawa" <c...@g...com> wrote in message
news:1175613660.880460.69330@y80g2000hsf.googlegroup
s.com...
> Dla niektórych to jest spora kwota. A w sumie wydaje mi się, że gdy
> nie stanie się przed konkretnym wyborem, nikt nie jest w stanie
> teoretyzować. Może tak, może nie. Chyba największe wychodzi wtedy
> z człowieka, gdy od niego zależy życie najbliższych.
> Nie ma za co potępiać, nie ma za co chwalić. Ot, takie ma podejście.:)

Nie mowimy tu ani o oddawaniu organow po smieci,
ani o oddawaniu ich rodzinie - problem jest chyba
jasno zdefiniowany w pierwszym poscie: jestes sam
nie wiesz komu oddajesz swoja nerke, po prostu
oddajesz ja W ZAMIAN ZA JEDNORAZOWA REKOMPENSATE
pieniezna w kwocie 60 tysiecy...

Pomysl tak - Ty jestes chory, potrzebujesz nerki.
Czy kupilbys ta nerke od kogos, kto chce ja sprzedac
bo jest to dla niego jedyna droga na wydzwigniecie
sie z ubostwa i nedzy?

Czy to jest OK?

Sprawa dla mnie traci kolejnym przykladem na wyzysk
biednych przez bogatych... ktorych stac na kupno nerki.