Re: Srodki antykoncepcyjne - za darmo

Data: 2003-12-02 20:04:32
Temat: Re: Srodki antykoncepcyjne - za darmo
Od: "Lidia_b" <l...@i...pl>

> placic
>
> Oczywiscie mialo byc................za siebie.............
> :))))

Jestem za, dlaczego mam placic za kogos podatek na utrzymanie drogi krajowej
(ten w paliwie nie wystarcza ponoc nwet na male remonty) skoro nie mam
samochodu, ten co ma i jezdzi powinien placic, wsztystkie drogi w polsce
powinny byc platne! Kto chce niech placi ktro nie to nie i juz, mi nie
potrzebna policja, dlaczego wiec mam placic na policje? Ja mam swoich
prywatnych policjantow, jak ktos nie ma niech placi ale dlaczego ja mam
doplacac? Dlaczego mam placic skladki na emerytury, wszak ja o swoja sobie
zadbam, ci co nie zadbali niech teraz placza. itd..
Widzis synku, to, ze ty akurat z czegos nie korzystasz bo byc moze nie masz
dziewczyny, czy zony nie oznacza, ze *nie chcesz placic za kogos* bo top z
czego ty korzystasz to na pewno wg. ciebie powinno byc platne, pomuysl jak
ny tak kazdy ograniczyl sie tylko do tego co idzie w jego kieszen, czy to
nie oznaczalo by roz\padu panstwa? Wrocili bysmy do jaskin i palek. Zanim
cios napiszesz przenmysl. Moj post mial pokazac jak *te* problemy rozwiazuja
inni, ktorzy dawno doszli do tego, ze taniej jest zapobiegac niz potem
utrzymywac samotne matki z dziecmi. (za to chyba tez bys nie chcial placic a
placisz kilkaset razy wiecej).
Pozdrawiam
ps.
z twojego postu wynika ze w anglii jest komunizm.... no popatrz nie
wiedzialam, a zyje tu juz dwadziescia kilka lat. Zastanawia mie w takim
razie fakt, dlaczego tak chetnmie ludzie uciekali z prl-u i jechali miedzy
innymi do anglii czyzby w prl-u nie bylo komuny i tu jej szukali?