Re: Staw kolanowy

Data: 2003-09-09 21:45:32
Temat: Re: Staw kolanowy
Od: "repair" <r...@p...onet.pl>

Użytkownik "Paunow" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
news:bjiefm$apv$2@nemesis.news.tpi.pl...
> Raz miałam ale to było 3 miesiące i 10 miesięcy po zabiegu.
> Użytkownik "Michal" <5...@i...neostrada.pl> napisał w wiadomości
Słyszałem opinię, że dobra rehabilitacja jest równie ważna jak sam zabieg. W
moim przypadku będzie trwała już do końca zycia. Zawdzięczam to głównie
konowałom, z którymi zadawałem się na początku moich kolanowych problemów.
Jesli mogę coś zaproponować to podziękuj już tym ortopedom, którzy Cię dotąd
leczyli. Rozjerzyj się na najlepszym ośrodkiem (ortopedzi + rehabilitanci) w
okolicy. Będzie drogo i mogą być nawet kolejki - po tym rozpoznasz, że
dobry. Nie polecę Ci nic we Wrocławiu, nie znam si, jestem z Wawy.