Re: Sterydy a zarost i włosy na klacie :-)

Data: 2002-09-03 11:16:10
Temat: Re: Sterydy a zarost i włosy na klacie :-)
Od: "Szczesiu" <s...@p...pl>

> Poczytaj sobie pare dni temu byl watek o sterydach i ich objawach
ubocznych.
> Jest zasadnicza roznica miedzy sterydem podawanym miejscowo a ogolnie.
Nie wdając się w dyskusję (bo się na tym po prostu nie znam :-P) - chciałem
tylko naprawić żart, który spieprzyłem z braku wiedzy. Pomyliłem się pisząc
(dla żartu), że przecież od dawna biorę sterydy (czyli wymienioną -
błędnie - szczepionkę przeciwalergiczną) i jakoś mi nie szkodzą. Po prostu
skopałem żart - to nie było na poważnie. Ale zauważyłem furtkę - biorę
przecież Rhinocort (który jest lekiem sterydowym)!
Chodziło mi tylko o naprawienie skopanego dowcipu, co i tak się zwykle nie
udaje... Jak np. teraz, hehe. :-)