Re: Suna - serdecznie namawiam.

From: "Sowa" <m...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: Suna - serdecznie namawiam.
Date: Tue, 12 Oct 2004 16:19:12 +0200

news:ckgnds$dbd$1@news.onet.pl...
> "Sowa" <m...@w...pl> wrote in message
>
> szczerze powiedziawszy nie cierpie duzej wilgotnosci
> i goraca. nie wiem czy sauna rozni sie od np pogody kiedy
> za oknem 40 st przy 90% wilgotnosci,

Są też sauny suche. :-)
Więc bardzo mozliwe, że i Ty byś znalazła coś dla siebie.
Choć jak czytam odpowiedzi w tym wątku, to zaczynam rozumieć czemu tak mało
kobiet w saunie - większość najwyraźniej woli sobie ponarzekać i pomarudzić
niż pójść i zobaczyć jak jest faktycznie i że może być przyjemnie. :-/

ale ja wtedy doslownie
> wysiadam, tluszcz leje sie z mojej buzi,

No własnie, nie wiem jak to działa, ale też mam skóre przetłuszczającą się
ze skłonnościa do rozszerzonych porów i zaskórniaków, a po pobycie w saunie
o przetłuszczaniu się nie ma mowy, skóra oczyszczona, pory zamknięte. Raczej
trzeba się dośc intensywnie nawilżać i stosowac kremy lekko natłuszczające.
Nie pytaj mnie jak to działa bo nie wiem. Po prostu działa i jest przyjemne
i nie ma nic wspólnego z warunkami pogodowymi w mieście.

> a Ty piszesz ze sie zamykaja itp

Może sama sprawdź po prostu.
Mnie pierwszy raz na sunę mąż zaciągną prawie siłą i byłam pewna że mi się
nie spodoba. Poszłam żeby mu udowodnić że mam rację a on się nie zna - no i
udowodniłam - sobie że nie miałam pojęcia jakie to przyjemne. :-)

Sowa