Świadomość a materialna Rzeczywistość.

1. Data: 2017-11-21 11:52:47

Temat: Świadomość a materialna Rzeczywistość.
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Jeżeli prawdą jest, że w za zdrowie fizyczne człowieka odpowiada zdrowa
psychika (Duch, Świadomość) to dlaczegóż by nie rozszerzyć tego
spostrzeżenia i nie dokonać uogólnienia, że za nieporządek w Przyrodzie
(Naturze, Wszechświecie), a ogólniej w świecie materialnym,
odpowiedzialny jest bałagan w globalnej Świadomości, której ludzka
świadomość jest najbardziej zaawansowanym podzbiorem. Mówiąc o bałaganie
w świecie materialnym mam na myśli zjawiska o charakterze
katastroficznym takie jak trzęsienia ziemi, wybuchy wulkanów, katastrofy
kosmiczne ale również te, jeszcze ostatecznie niepotwierdzone, jak np.
hipotetyczne ocieplenie klimatu czy schładzanie . Jeżeli istotnie
zjawiska materialnej
Rzeczywistości są odbiciem stanu kosmicznej Świadomości, której ludzka
świadomość jest częścią to czy porządkowanie naszej świadomości poprzez
wyeliminowanie zjawisk negatywnych, z których najniebezpieczniejszym
jest przemoc psychiczna prowadzić będzie do eliminowania katastrof
wydarzających się w tejże materialnej Rzeczywistości.

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net

2. Data: 2017-11-21 17:23:41

Temat: Re: Świadomość a materialna Rzeczywistość.
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeżeli prawdą jest, że w za zdrowie fizyczne człowieka odpowiada zdrowa
> psychika (Duch, Świadomość) to ....

Zacytowane założenie jest nieprawdziwe.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

3. Data: 2017-11-21 17:31:19

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka pisze:

> Zacytowane założenie jest nieprawdziwe.

A możesz rzec deczko więcej. Tak żeby było prawdziwiej.

4. Data: 2017-11-21 19:52:45

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-21 o 17:31, LeoTar Gnostyk pisze:

> A możesz rzec deczko więcej. Tak żeby było prawdziwiej.

Jeżeli spadającej cegły nie powstrzymasz siłą świadomości, to odbierze
ci zdrowie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

5. Data: 2017-11-21 20:36:57

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Kviat pisze:

> Jeżeli spadającej cegły nie powstrzymasz siłą świadomości, to
> odbierze ci zdrowie.

Myślę sobie, że wraz z powrotem do duchowości przyjdzie pora i na takie
fajerwerki.

Powrotu do zdrowia życzę Piotrze

Pozdrawiam

6. Data: 2017-11-21 21:04:22

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LeoTar Gnostyk" <l...@l...net> napisał w wiadomości

> A możesz rzec deczko więcej. Tak żeby było prawdziwiej.

Założenie bżmiało:
"za zdrowie fizyczne człowieka odpowiada zdrowa psychika ".

Nie jest to prawdą. Za drowie fizyczne odpowiada szereg czynnikuw:
temperatura, dostęp tlenu, pokarmu, wody, obecność czynników
chorobotwórczych,
zdarzenia fizyczne (np spadający na głowę sopel lub meteoryt).
Zdrowa psychika nic tu nie pomoże.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

7. Data: 2017-11-22 06:35:33

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka pisze:
> [...]

> chorobotwórczych, zdarzenia fizyczne (np spadający na głowę sopel
> lub meteoryt). Zdrowa psychika nic tu nie pomoże.

Czy potrafisz udowodnić, że wymienione przez Ciebie czynniki i zjawiska
nie są wytworami Świadomości? Jeżeli bowiem są one wytworami tejże, to
każde z nas ma wpływ na ich powstanie lub wyeliminowanie.

8. Data: 2017-11-22 12:01:02

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy potrafisz udowodnić, że wymienione przez Ciebie czynniki i zjawiska
> nie są wytworami Świadomości? Jeżeli bowiem są one wytworami tejże, to
> każde z nas ma wpływ na ich powstanie lub wyeliminowanie.

NIe muszę, dowiedziono tego.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

9. Data: 2017-11-22 21:50:37

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka pisze:

> NIe muszę, dowiedziono tego.

No, no. No, no. Zapewne wskażesz mi dododawcę. W tak istotnej sprawie
chyba jesteś w stanie wskazać go z imienia i nazwiska?:)

10. Data: 2017-11-22 21:53:46

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.11.2017 o 06:35, LeoTar Gnostyk pisze:
> Czy potrafisz udowodnić, że wymienione przez Ciebie czynniki i zjawiska
> nie są wytworami Świadomości? Jeżeli bowiem są one wytworami tejże, to
> każde z nas ma wpływ na ich powstanie lub wyeliminowanie.

Nie, to na TOBIE ciąży ciężar dowodu, że rzeczywistość jest zależna od
świadomości.

Świadomość a materialna Rzeczywistość.
Unia - dobrodziejka Polski :->
System - do Krzewickiego