Re: Syn

From: Makrofag <m...@g...pl>
Newsgroups: pl.soc.uzaleznienia
Subject: Re: Syn
Date: Sun, 21 Nov 2004 01:24:34 +0100

Dnia Sat, 20 Nov 2004 18:28:17 +0100, emes napisał(a):

> On Fri, 19 Nov 2004 22:09:10 +0100, Makrofag wrote:
>

> hmm... a do czego w paleniu marihuany przydaje się kwasek cytrynowy?

W treści posta inicjującego ten wątek chodziło nie tyle konkretnie o
marihuanę, co o substancje psychoaktywne (tak przynajmniej zrozumiałem).
Matka tego chłopaka nie ma żadnego powodu, żeby myśleć akurat o marihuanie,
chyba, że zaczerwienione oczy - mam nadzieję, że się zgodzisz co do
nieswoistości tego objawu. Dlatego wspomniałem o kwasku cytrynowym - mam
nadzieję, że wiesz o stosowaniu go przez osoby uzależnione od heroiny.

> to bardzo wzmocni zaufanie dziecka i poprawi wzajemne relacje.
> w dalszym rzędzie proponuję zrobić detox, przypinając pasami do
> łóżka, a potem wysłać na przymusowe leczenie i edukację w ośrodku
> prowadzonym przez zakonnice.

Tak,tak - napewno najważniejsze jest zaufanie, że nie bierze. Niestety zbyt
często spotykam się w pracy z takimi przypadkami - ufający rodzice
dowiadują się nagle, że ich dziecko od 7 lat bierze narkotyki, w tym 2 lata
heroinę. Moim celem było zwrócenie uwagi na pewne objawy, a dopiero wtedy
podjęcie konkretnych działań.
Bardzo podoba mi się Twoja wizja detoksykacji - ciekawe, gdzie się z takim
leczeniem spotkałeś?

Makrofag
--
Centrum Psychoprofilaktyki i Psychoedukacji
http://www.cpp.info.pl