Re: Syn

Data: 2004-11-23 21:23:04
Temat: Re: Syn
Od: Logan <e...@w...o2.pl>

Tue, 23 Nov 2004 15:59:31 +0100, na pl.soc.uzaleznienia, Makrofag
napisal(a):

> Jeżeli piszę pierdoły to bądź łaskawy wskazać w którym miejscu.

W tym, który wytknął Ci Emes.
Poza tym piszesz jak ktoś, kto redaguje ulotki dla rodziców nt.narkomanii.
W tych ulotkach nigdy nie ma nic istotnego.
Myślisz, że chłopak trzyma na wierzchu woreczki czy lufki? Nie wydaje mi
się. Z góry zaznaczam, że propozycję przeszukania jego rzeczy osobistych
też uważam za głupią.
Mądry rodzic powinien wg mnie przezede wszystkim przyjrzeć się samemu
dziecku - jego oczom, zachowaniu, stosunku do świata. I jeśli zauważy coś
podejrzanego - porozmawiać z nim - _następnego_dnia_!

Piszę to z perspektywy dziecka, może może dlatego mamy inne zdanie.

Ale nie będziemy się chyba licytować?

--
3507735
O Loganie powiedzieli: