Re: Szafki w szkołach

From: krys <k...@p...onet.pl>
Date: Fri, 19 Nov 2010 13:12:20 +0100
Subject: Re: Szafki w szkołach
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze

Jagna W. wrote:

> Użytkownik "krys" <k...@p...onet.pl> napisał

> U nas w sali jest szafa zamykana na klucz.
> Ale nie wolno tam zostawiać podręczników, bo to jest szafa wspólna z
> innymi klasami i coś może zginąć i będzie płacz.

A to musi byc jakies ogólnopolskie zarządzenie, bo u nas padł dokładnie ten
sam argument. Ja sie pytam - po co komu czyjeś podręczniki?

> Toż my proponowaliśmy, żeby pół klasy nosiło połowę podręczników, a drugie
> pół pozostałą połowę.
> Dzieci siedzą dwójkami, więc na ławkę zawsze jeden podręcznik by był. Nie,
> nie, nie, bo nie.

Yes, yes, yes. Też padła taka propozycja, też:"nie, bo..."

> Paranoja. Takiego braku współpracy ze strony szkoły w kwestii podręczników
> naprawdę wcześniej nie widziałam.

No, i ja dlatego wykreśliłam ze swojego słownika ten termin. Bo on chyba ma
obowiązywać tylko w jedna stronę.
J.