Szczepionki czy ludobójstwo?

301. Data: 2009-11-22 23:14:28

Temat: Re: Szczepionki czy ludobójstwo?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

...@4...net...

> Czym się Edi, bedzie dobrze, ponoć ósmy dzien najgorszy ;)
> Landrynki, słonecznik i takie tam....
> __
> Iza

Chciałabym też pomóc doświadczeniem, ale nigdy nie wypaliłam nawet jednego
papierosa - tylko dwa, i to nie do końca... Więc przyłączam się mentalnie
:-)
--

Ikselka.

302. Data: 2009-11-22 23:19:16

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Patrz, na ile chorób cywilizacyjnych dziś umieramy, a kiedyś nie.
> Patrz, na ile innych sposobów niż choroby dziś umieramy, a kiedyś nie.
> Wystarczy jedna bardziej zaawansowana technologicznie niż kiedyś wojna i
> oto wyrównujemy poziom średniej umieralności - licząc wstecz za dziesiątki
> lat bez choróbsk...
Pisałem o tym. Jedna wojna niszcząca fabryki leków- i ludzie, którzy dziś
żyją bez większych problemów- szybko umrą (cukrzycy, choroby tarczycy,
nadciśnienie, etc).

Dokładnie tak.
--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

sprośności lub specjalistychnych bełkotów "fachowca", dla którego branżowe
skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

303. Data: 2009-11-22 23:22:49

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał:

> nigdy nie wypaliłam nawet jednego
> papierosa - tylko dwa, i to nie do końca...

Twoja logika jest zabójcza.. nawet defibrylator nie pomoże...

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

304. Data: 2009-11-22 23:34:52

Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Lis, 00:14, XL <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> papierosa - tylko dwa, i to nie do końca... Więc przyłączam się mentalnie

No nie konfabuluj ;) bo jak wypaliłas dwa do połowy to jak by nie
liczyć- byndzie jede cały ;P
___
Iza

305. Data: 2009-11-22 23:38:33

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 22 Nov 2009 15:34:52 -0800 (PST), Iza napisał(a):

> No nie konfabuluj ;) bo jak wypaliłas dwa do połowy to jak by nie
> liczyć- byndzie jede cały ;P
> ___
> Iza

E, nawet nie do połowy - sztachęłam się płyciutko po trzy razy każdym :-)
--

Ikselka.

306. Data: 2009-11-22 23:46:22

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Nov 2009 00:03:01 +0100, XL napisał(a):

> [...]
> ludzkiej oczami pozostałej przyrody, której jest absolutnie obojetne, od
> czego ludzie umierają najliczniej, a od czego sporadycznie - byleby

...i dlatego wierzę w ukrytą "działalność" koncernów farmaceutycznych w tym
względzie. W odróżnieniu od nieświadomych ludzkich jednostek, nie robiacych
miliardowych interesów i bojących się każda o swoje życie, one widzą rzecz
statystycznie i ją wykorzystują z powodzeniem we własnym interesie - jedną
ręką uzdrawiając tłumy, drugą podtruwając lub wręcz zabijając...

--

Ikselka.

307. Data: 2009-11-22 23:46:52

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Nov 2009 00:19:16 +0100, Chiron napisał(a):

> Pisałem o tym. Jedna wojna niszcząca fabryki leków- i ludzie, którzy dziś
> żyją bez większych problemów- szybko umrą (cukrzycy, choroby tarczycy,
> nadciśnienie, etc).

> Dokładnie tak.

Ano niestety...
--

Ikselka.

308. Data: 2009-11-22 23:50:36

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Lis, 00:03, XL <i...@g...pl> wrote:
> [...]
> ludzkiej oczami pozostałej przyrody, której jest absolutnie obojetne, od
> czego ludzie umierają najliczniej, a od czego sporadycznie - byleby

TYM BARDZIEJ wszystko jej jedno, jakie tworzymy scenariusze.
Ona i tak dziala wedlug swojego.

309. Data: 2009-11-23 00:01:49

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R wrote:

> ile razy już miałeś okazję to zauważyć?

Wypraszam sobie taką bezpośrednią krytykę!

michał

310. Data: 2009-11-23 00:06:28

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Wypraszam sobie taką bezpośrednią krytykę!

prawdziwy krytyk cnoty się nie boi!

HANBA
HANBA ! HANBA ! HANBA !
KIEROWCO! Bogu dziękuj, że jeszcze żyjesz... (ja nie z tych, co po rowach uciekają) - trochę długie
Zaproszenie dla Chironka.
Załamanie nerwowe po powrocie z Londynu