Re: Szopen, któryzostałpapieżem...

41. Data: 2009-10-18 01:18:59

Temat: Re: Szopen, któryzostałpapieżem...
Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robakks pisze:

> Nie zapomnij wziąść wazelinki gdy pójdziesz siedzieć za swojego
> brata. Na sucho może Cię za bardzo boleć.

Ani podpisu ani mądrości Robak weź się określ. Zarzucasz innym różne
rzeczy, a sprowokowany sam się wpisujesz w swoje zarzuty aż miło.
--

Paulinka

42. Data: 2009-10-18 06:52:14

Od: "Robakks" <R...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

"Paulinka" <paulinka503@ zaszczebiotała:

> Ani podpisu ani mądrości Robak weź się określ. Zarzucasz innym różne
> rzeczy, a sprowokowany sam się wpisujesz w swoje zarzuty aż miło. --
> Paulinka

Oceniasz dziewczynko zachowania człowieka po czynach - ani nie
rozumiejąc treści, ani nie ogarniając przyczyn i skutków.
Kolega JUDA@ w tym wątku chciał się dowiedzieć co oznaczają
słowa Przewodasa "bliskowschodni Żydek", co wyraził zdziwieniem:
"Jak to bliskowschodni Żydek ? :o/ " [zdar juda farookhar]
Jednakże JUDA@ cierpi na chorobę zwaną fanatyzm religijny,
więc umie wyrazić zdziwienie, ale ma blokady psychiczne by
przyswoić sobie wyjaśnienia dotyczące swojego TABU, więc
gdy odpowiedzi dotyczą jego TABU - to je odrzuca i wpada
w pętlę powtarzjąc w kółko tę samą mantrę "spadaj faszysto i geju".
Celowo w tamtym poście nie umieściłem ani nagłówka ani podpisu
by wytrącić fanatyka z pętli, a skuteczność tego zabiegu jest
dowodem, że to działa - do fanatyka da się dotrzeć gdy zniknie
element (tu: podpis) katalizujący wyparcie.
Jeśli w tym nie postrzegasz mądrości to dlatego, że jesteś
nieświadoma zdarzeń, czyli po prostu głupia - co nie znaczy,
że po przeczytaniu powyższego zawsze musisz być głupia
bo po prostu jeśli łykniesz - to zmądrzejesz, a jeśli nie - to tudno.
Na mądrość praktyczną będziesz mówić "ani mądrości"
bo mądrość która JEST będzie poza Twoim horyzontem mentalnym. :-)
PS.
Czytałaś moje rozmowy z globciem i Redarcikiem? Tam między innymi
chodzilo o to samo:
przebicie się przez demony - strażników TABU - do świadomości.
Czy dotarłem do Twojej świadomości to jeszcze nie wiem, zanim
nie zareagujesz na moją odpowiedź. Brak odpowiedzi domyślnie
będzie oznaczał, że załapałaś i jest Ci wstyd za to jak mnie
fałszywie i publicznie oczerniłaś z pułapu niewiedzy. :)

Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

PSS. Napisz co zrozumiałaś. OK? :-)

43. Data: 2009-10-18 08:13:02

Od: "Robakks" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"juda.farookhar" <v...@i...pl>
> Użytkownik "Robakks" <R...@i...eu> napisał

> ===
> Faszysto, chcesz mię straszyć Bogiem ? Ale którym,
> faszystą czy humanistą ? :o/
>
> zdar
> farookhar

Po drugiej stronie tęczy nie ma bogów faszystów czy humanistów
Tacy papierowi bogowie to twory mózgu.
Ten, który JEST nie posiada naklejki faszysta czy humanista,
bowiem JEST Sprawiedliwy: za dobre wynagradza, a za złe karze...
PS. Sprawdź czy masz jeszcze sumienie. OK?
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

44. Data: 2009-10-18 11:52:49

Od: "juda.farookhar" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał

> [...]

Ani podpisu ani mądrości Robak weź się określ. Zarzucasz innym różne
rzeczy, a sprowokowany sam się wpisujesz w swoje zarzuty aż miło.

Paulino, sorka za te nieprzyzwoite słowa.
Już Cię polubiłem, już się opamiętuję, dzięki
za dobre słowo.

zdar
=^..^= -,
farookhar

Kto nie jest humanistą, ten musi być faszystą.
http://www.youtube.com/watch?v=2Kjh9lQXLWk

45. Data: 2009-10-18 15:22:05

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robakks pisze:
> "Paulinka" <paulinka503@ zaszczebiotała:

> Oceniasz dziewczynko zachowania człowieka po czynach - ani nie
> rozumiejąc treści, ani nie ogarniając przyczyn i skutków.

Oceniasz staruszku zachowanie człowieka po - ani nie
rozumiejąc treści, ani nie ogarniając przyczyn i skutków.
BTW co oznacza słowo 'wziąść'?

> [...]
> dowodem, że to działa - do fanatyka da się dotrzeć gdy zniknie
> element (tu: podpis) katalizujący wyparcie.

Ja natomiast uważam, że nie potrafisz wyrażać swoich myśli w sposób
kulturalny i jasny. Nawołujesz, żeby dyskutować merytorycznie, żeby nie
robić osobistych wycieczek, tylko skupić się na clou, po czym piszesz :

Hipokryzja?
Znaczenie słowa 'bliskowschodni Żydek' mnie nie interesuje, interesuje
mnie Twój prymitywny sposób prowadzenia dyskusji.

> [...]
> Na mądrość praktyczną będziesz mówić "ani mądrości"
> bo mądrość która JEST będzie poza Twoim horyzontem mentalnym. :-)

Pseudointelektualny bełkot. Zdążyłam się już przyzwyczaić.

> [...]
> będzie oznaczał, że załapałaś i jest Ci wstyd za to jak mnie
> fałszywie i publicznie oczerniłaś z pułapu niewiedzy. :)

Publicznie oceniłam, że jesteś hipokrytą. Do Twojej świadomości nie da
sie dotrzeć.

> Edward Robak* z Nowej Huty
> ~>°<~
> miłośnik mądrości i nie tylko :)
>
> PSS. Napisz co zrozumiałaś. OK? :-)

Zrozumiałam, że rozmowa z Tobą przypomina rozmowę ślepego z głuchym.
EOT
Daruj sobie wysiłki, nie zamierzam Ci udowadniać, że nie jestem wielbłądem.

--

Paulinka

46. Data: 2009-10-18 15:52:26

Od: "Robakks" <R...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> EOT
> Daruj sobie wysiłki, nie zamierzam Ci udowadniać, że nie jestem

Ja zaprezentowałem opis pewnego zjawiska, które Ciebie przerasta,
a ponieważ nie zrozumiałaś ani słowa - to w odpowiedzi rzuciłaś się
na mnie personalnie. To nie jest dyskusja Droga Pani tylko pyskówka,
która nic nie wnosi poza Twoją subiektywną oceną mojej osoby,
co jest klasycznym zachowaniem dzieci neostrady, a więc trolli
złośliwie pyskujących personalnie.
W tych okolicznościach rzegnam Panią czóle i rzyczę miłego
personalnego trollownia z podobną sobie osupką.
EOT :)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)
. . .
errata:
rzegnam
czóle
rzyczę
osupką
:-)

PS. A tak w ogóle to "spadaj faszystko i lesbo"

47. Data: 2009-10-18 17:31:25

Od: "juda.farookhar" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Oceniasz dziewczynko zachowania człowieka po czynach - ani nie
> rozumiejąc treści, ani nie ogarniając przyczyn i skutków.
taniec pingwina na szkle...

Oceniasz staruszku zachowanie człowieka po - ani nie
rozumiejąc treści, ani nie ogarniając przyczyn i skutków.
BTW co oznacza słowo 'wziąść'?
==
Nie odpowie Ci wprost, to faszysta...

> [...]

Znaczenie słowa 'bliskowschodni Żydek' mnie nie interesuje, interesuje
mnie Twój prymitywny sposób prowadzenia dyskusji.
---
Siostro Miła, daruj mu, bo nie wie, co, czyni...

> [...]
> PS.

Pseudointelektualny bełkot. Zdążyłam się już przyzwyczaić.

Kochamm Prawdę !...

Publicznie oceniłam, że jesteś hipokrytą. Do Twojej świadomości nie da
sie dotrzeć.
===
Bravo ! Ale jak można mu pmóc, co, Siostra ?!

bak* z Nowej Huty
> [...]

EOT
Daruj sobie wysiłki, nie zamierzam Ci udowadniać, że nie jestem wielbłądem.
Taniec pingwina na szkle...to jego ulubiona sztuczka... :o/

--

Paulinka
==

=^..^= -,

48. Data: 2009-10-18 18:44:41

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

hehe
JUDA@ znalazł brata w siostrze.. :-)
Poplotkujcie sobie na mój temat. :)
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸
PS. co oznacza słowo "wziąść" wie każdy Polak, a obcy nie muszą
znać wszystkich tajników polskiej kabały. :-)

49. Data: 2009-10-19 09:11:04

Od: "Sakujami" <s...@n...gmail.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał w wiadomości
> PS. co oznacza słowo "wziąść" wie każdy Polak, a obcy nie muszą
> znać wszystkich tajników polskiej kabały. :-)

A co oznacza?

50. Data: 2009-10-19 09:18:56

Od: "Robakks" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sakujami" <s...@n...gmail.to>
> "Robakks" <R...@g...pl>

> A co oznacza?

wziąść = zawłaszczyć
-ale nie mów nikomu- OK?

Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

KIWANO
Re: Rzekoma pandemia grypy
Ten co krzyczał, że jest polskim szlachcicem.
Fajny wywiad ;)
Dlaczego omija się pewne wydarzenia z Powstania?