Strona główna Grupy pl.soc.edukacja Sztuka Edukacji - wersja ostateczna!!! Re: Sztuka Edukacji - wersja ostateczna!!!

Grupy

Szukaj w grupach

 

Re: Sztuka Edukacji - wersja ostateczna!!!

« poprzedni post następny post »
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: "Stokrotka" <o...@g...pl>
Newsgroups: pl.soc.edukacja
Subject: Re: Sztuka Edukacji - wersja ostateczna!!!
Date: Mon, 15 Jan 2018 21:43:15 +0100
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 125
Message-ID: <p3j3p5$e59$1@usenet.news.interia.pl>
References: <a...@g...com>
<a...@g...com>
<p35u2m$8v5$1@usenet.news.interia.pl>
<3...@g...com>
<p3agl8$hij$1@usenet.news.interia.pl>
<e...@g...com>
<p3b7gl$h53$1@usenet.news.interia.pl>
<b...@g...com>
<p3dh83$o9b$1@usenet.news.interia.pl>
<6...@g...com>
<p3fnqp$pc4$1@usenet.news.interia.pl>
<e...@g...com>
<p3gaeh$j5c$1@usenet.news.interia.pl>
<5...@g...com>
<p3ge7h$ocl$1@usenet.news.interia.pl>
<2...@g...com>
<p3h885$sj4$2@usenet.news.interia.pl>
<f...@g...com>
<p3iib7$m4m$1@usenet.news.interia.pl>
<3...@g...com>
NNTP-Posting-Host: public-gprs361800.centertel.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1516048997 14505 37.47.44.137 (15 Jan 2018 20:43:17
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 15 Jan 2018 20:43:17 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3138
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.edukacja:27414
Ukryj nagłówki


>> NIe widzisz, że twoje, klejny raz niemieckie prymitywne rozumowanie,
>> wiedzie
>> na manowce?

>Nie widzę.

NIe widzisz , że NIemcy sprowadzili obcokrajowcuw do pracy za nih, i zrobili
wszystkim kłopot?
Teraz wciąż mają zamahy, po całej Europie kolorowi się rozleźli i
rozrabiają.
Ślepy jesteś?

I to nie pierwszy raz.
Wcześniej wybrali, jak ty ideologię faszystowską, materialistyczną ,
wyszedł im nazizm i wywołali II wojnę światową.
To bezmyślne społeczeństwo.


>> Więc dziś będziesz kształcił rolnika, czy hutnika?

>Skoro nic się nie da przewidzieć, to czym się kierowałaś wybierając studia
>informatyczne?!?

Ja nie napisałam , że nic się nie da pszewidzieć, ale , że pszewidywanie,
bardzo często, jest bardzo trudne.

A ja , dlaczego wybrałam właściwie?
Po pierwsze na wydział matematyki, bo tam jest informatyka na uniwerku,
idą ludzie zdolni, potrafiący pszewidywać lepiej niż inni.
Po drugie zawsze lubiłam matematykę, więc ten wybur był dla mnie prosty,
niezwykle prosty, i mimo, że nauczyciele, conajmniej dwoje
robiło co mogli, bym wybrała źle.
Miałam bardzo zaniżone stopnie, ale byłam świadoma zaniżenia.
NIe w pełni, ale jednak świadoma.
Po prostu nie wiedziałam, że aż tak. Na świadectwie maturalnym mam 3 z
matematyki,
w tym samym roku, na wstępnym na wydział , kturego studenci wielokrotnie ,
powtażalnie zdobywają pierwsze miejsca w konkursah międzynarodowyh, miałam 5
(w skali 2-5), było 7 piątek na około 350 zdającyh.
Mała ilość dobryh ocen i fakt że skończyłam studia (na 100 skończyło około
20) dowodzi, że nie ściągałam.
W podstawowej szkole na szczeblu wojewudzkim miałam pierwsze miejsce w
olimpiadzie z matematki,
myślę, że dlatego nauczycielom w LO nie udało się mnie zmylić,
mimo, że złośliwie lub za pięniądze , lub za inne profity dążyli do tego bym
koniecznie wybrała źle,
bym zrezygnowała z tego kierunku.

> C#? Java? PHP? HTML3? bo przecież nie Asembler - bo powiedzieli Ci, że on
> niszczy mózg!
Jak mnie uczono?
Pierwszy realny kontakt z komputerem miałam pod koniec pierwszego semestru.
To była MERA 400, zajmująca pomieszczenie, terminale tego jednego
komputera(monitory) ,
około 8 szt na około 100 studentuw, były w innym pomieszczeniu.
Myśmy w zasadzie nie widzieli komputera.
NIe podobało mi się, bardzo. NIc nie rozumiałam. Wciąż byłam w stosunku do
tego użądzenia bezsilna.
Podobno to był wielki postęp , bo rocznik wcześniejszy pamiętał karty
dziurkowane.
Wszyscy używali tego jako zakładki książkowe.
Zajęcia z prowadzącym były tylko 1, i akurat komputer był zepsuty, pewnie
nawet się nie zalogowałam.
Myśłałam o zmianie na matematykę.
Ale jakoś zostałam. Pomyślałam : co ja będę robić jako nauczyciel?
Stracę zdrowie, nie dam rady, puki mnie nie wywalą nie warto zmieniać.
Zadanie niezbędne do zaliczenia 1 semestru było proste: napisać program
drukujący kalendaż na następny rok.
Tylko myśmy, nawet pszy tablicy nie byli uczeni instrukcji drukującyh.

W pierwszym semestsze informatyki było mało.
2h ćwiczeń i 1h wykładu. Uczono nas 3 działuw:
1 ) ogulnie algorytmu w sensie matematycznym, pisania i rozumienia asercji
(matematycznego dowodu poprawności algorytmu)
w języku pascalo podobnym.
2) Podstaw pascala (by napisać ten nieszczęsny program)
3) pseudo.asemblera (małe kilka ćwiczeń), gdzie instrukcjami były polskie
nazwy (DOA - dodaj, ODA - odejmij ) w tym stylu, jednak ten asembler nie
miał żadnego związku z prawdziwym asemblerem jakiego faktycznie uczono nas
dopiero na 3 roku.
W drugim semestsze 1 roku był kurs pascala. Poza kolokwiami, trudnymi
należąło napisać program analizujący inny program na wejściu. W moim
pszypadku należało wyżucić na drukarkę dżewo procedur i funkcji programu
wejściowego, czyli był to wstęp do kompilatora.
Poza tym 18 h mateamtyki w tym: 4h logiki, pewnie koło 6h algebry z
geometrią liniową, i reszta analiza (najwięcej).
Za dużo analizy, pewne działy powinny być ograniczone, np zbieżność, mało
użyteczna w informatyce,
itp, natomiast szeregi, kture były w LO źle uczone (a klasy ogulne wcale)
powino być więcej .

>Wg mnie problem leży gdzie indziej - nie w tym czego kształcić, bo to "na
>czuja" wybiera się będąc jeszcze dzieckiem
NIe. Wielu nie wie co będzie robić, zmieniając od astronomi, pszez szkołę
morską, kończąc na spszęcie domowym...
Inni jakby dziedziczą zainteresowania i studia.
W moim pszypadku było nietypowo, ale jak napisałam na wstępie bez wahania,
właściwie mimo 3 na maturalym świadectwie nie miałam wyboru - musiał być
bardzo ścisły kierunek i koniec.
Owszem myśałm o weterynari, ale to jakoś wybito mi z głowy koło połowy LO.

>(wybierając technikum) lub idąc na łatwiznę czeka się do pełnoletności
>(ogólniak)
Jesteś bezczelny . W LO nie ma łatwizny, w LO uczy się dzieciak więcej niż w
tehnikum.
Tylko w tehnikum jest wiele godzin, by dzieciak nie rozrabiał. W LO jest
samodzielność,
samodzielna nauka cały tydzień, cały rok.
Mało kto po tehnikum dostaje się na studia. Na moim wydziale było kilku, ale
na prawdę bardzo niewielu.

>...widzę, że te studia na dobre Ci nie wyszły i niczego poważniejszego Cię
>nie nauczyły... Jest tak, gdyż prezentujesz >prymitywizm formy i treści i
>partactwo w wykonaniu czegokolwiek się dotkniesz co ma związek z
>informatyką...
Nie umiesz czegoś zainstalować i krytykujesz, jak zwykle jesteś beszczelny.

Pewnie jesteś właśnie po tehnikum i nie widzisz, że nie umiesz.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo,
nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom. ( ortografia . pev . pl )

 

Zobacz także


Następne z tego wątku Najnowsze wątki z tej grupy Najnowsze wątki
16.01 s...@g...com
17.01 Stokrotka
17.01 s...@g...com
17.01 Stokrotka
18.01 s...@g...com
18.01 Stokrotka
18.01 s...@g...com
19.01 Stokrotka
20.01 s...@g...com
20.01 Stokrotka
22.01 s...@g...com
September the 10-th. International Silver Cleaning Day
Blog edukacyjny
Nowa przeredagowana i uzupełniona wersja monografii "Sztuka Edukacji"
Dobre rady i sprytne sposoby przydatne dla dzieci, młodzieży i dorosłych
Sztuka Edukacji - wersja ostateczna!!!
Uploads - What is wrong with Easynews
Nowa wersja "Sztuki Edukacji" z inżynierskimi programami nauczania.
Nowa wersja Sztuki Edukacji - z przykładowymi programami nauczania
Nowa wersja Sztuki Edukacji
Znalazłam kanał na YouTube dla dzieci i nie tylko i poszukuję podobnych
Nowa erea w dziejach ludzkości: "Umysł w centrum zainteresowania"
Propozycja reformy edukacji
Religia i etyka w szkole.
Re: Crownsville MILF Jennifer Lynn Racey Decker Waiting for your Penis Ejaculate
opiekun medyczny
Dlaczego faggoci są źli.
Autotranskrypcja dla niedosłyszących
Zmierzch kreta?
is it live this group at news.icm.edu.pl
"Schabowe"
samotworzenie umysłu
Re: Zachód sparaliżowany
Irracjonalność
Jak z tym ubogacaniem?
Demokracja antyludowa?
Trzy łyki eko-logiki ?????
Jak Ursula ze szprycerami interesik zrobiła. ?
Naukowy dowód istnienia Boga.
Aktualizacja hasła dla Polski.
Kup pan elektryka ?