Re: Szybko na slodko

Data: 2001-08-27 16:58:52
Temat: Re: Szybko na slodko
Od: "Kaliope" <k...@p...krakow.pl>

Użytkownik "Brzozes" <J...@s...pl> napisał w wiadomości
news:9md6lg$lg5$1@news.tpi.pl...

> Hej!
> Czasami nachodzi mnie ochota na zrobienie sobie szybciutko czegos na
> slodko:)

Hejka;-)))

Przepis na slodkosci wg mojego meza. Moj slubny lazi po domu i mowi: hmm
zjadlym cos pysznego, cos slodkiego i nachetniej czekoladowego. Po
wygloszeniu owego zdania kilka razy, lazi 10 minut po kuchni, otwiera
lodowke 20 razy i robi sobie ... kanapke z duza iloscia curry, pieprzu
kajenskiego, szynka i pomidorem;-)))))

Kiedy mnie napada ochota na cos slodkiego, robie sobie najzwyczajniejsza
czekolade na goraco badz zimno lub jakis serek naturalny z dodatkiem owocow
(hmmm z jagodami lub jezynami, pycha).

Pozdrowionka,

Kaliope

--