Re: Szymon Majewski - imho coraz lepszy ...

Data: 2010-06-01 09:59:22
Temat: Re: Szymon Majewski - imho coraz lepszy ...
Od: zażółcony <z...@o...pl>

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości
news:hu2g56$fge$1@news.onet.pl...

> pacjenta. A jak klops- to się zgoni na niewłaściwą terapię, nieskuteczne
> leki etc- i pomyśli się o silniejszych lekach, o łączeniu z innymi,
> przedłużaniu terapii- o wszystkim, tylko nie o psyche. Oczywiście, że nikt
> nie napisze o
> Bogu_bo_ci_ludzie_uważają_że_to_partacz_którego_nale
ży_poprawić. Bóg
> jednak drwi sobie z durniów- ale na ogół dureń tego nie zauważy:-)

Jak zwykle pokazujesz jedynie swoje zacofanie w rozumieniu czym
się zajmuje nauka i jakie stosuje narzędzia, co, jak sądzę, wynika głównie z
Twojego
generalnego braku zaufania do możliwości intelektualnych ludzkości.
Nie podam linku, który podawałem już nie raz, ale proponuję wrzucić
w googla hasło 'psychiatria międzykulturowa' i spróbować siezastanowić, jak
siema to, co Ty napisałeś wyżej "tylko nie psyche' do rzeczywistej pracy
psychiatrów.

Btw. byłeś moze kiedyś u psychiatry (jakby nie spojrzeć - lekarza, majacego
u podstaw wykształcenia twardą naukę) ?