Re: TIPSY, MAKIJAŻE....TANIO / WROCLAW

Data: 2004-12-12 09:57:47
Temat: Re: TIPSY, MAKIJAŻE....TANIO / WROCLAW
Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce>

Użytkownik "joanitha" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
news:cpgulg$scr$1@atlantis.news.tpi.pl...
> soryy ale to co piszecie nie robi na mnie wrazenia nawet jakies skargi
mnie
> nie ruszaja. bede robic to na co mam ochote a to co piszecie to tylko o
was
> swiadczy.

śmieszna spamerko,

Naprawdę myślisz że ktokolwiek się skusi na twoje podejrzanej jakości
usługi, skoro nie umiesz sobie znaleźć klinetek w normalny sposób, tylko
musisz słać te żenujące ogłoszenia na grupy dyskusyjne pl.rec.uroda i
pl.regionalne.wroclaw, gdzie grupowicze albo się z ciebie śmieją albo ich
wkurzasz?

Liczysz na to, że ktokolwiek odda swoją buzię lub paznokcie w ręce spamerki,
która nie jest w stanie ogarnąć móżdżkiem kilku mało skomplikowanych zasad
usenetu?

Poza tym dwa tygodnie temu jeszcze nie oferowałaś tipsów, już się nauczyłaś
to robić? Muszisz być prawdziwą specjalistką w swoim fachu, co 14 dni nowa
umiejętność... Następnym razem będziesz już oferować strzyżenie i
farbowanie?

--
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]
joanna (at) niedzielka (dot) com