Re: TORT RAFAELLO (P)

Data: 2002-10-15 13:41:15
Temat: Re: TORT RAFAELLO (P)
Od: AgataW <a...@g...com.pl>

"miki" <b...@p...onet.pl> wrote:

>POSZUKUJE PRZEPISU NA TORY RAFAELLO
>Z GÓRY BARDZO DZIĘKUJĘ

Podam tutaj przepis na "inne" Rafaello niz to co podbijalo
serca naszych grupowiczow. Jest okazja przedstwaic niewyprobowany
przeze mnie ale hit forum wyborczej.........rafaello z
krakersami. Na grupie zapanowal szal w sprawie tego ciasta (przepraszam
za brak autorki)

Rafaello

"1/2 l mleka, 2 czubate łyzki maki zimniaczanej, 2 płaskie
łyżki maki pszennej, 1 mały cukier waniliowwy, 1 szklanka cukru,
paczka krakersów, kosztka margaryny, 250 dag wiórek kokosowych
Mąkę rozmieszać w 1/2 szklnki mleka, wlać do gotujacego sie
mleka z cukrami,ugotować budyń, wystudzić, utrzeć z maragaryną i
200 dag wiórek, wyłożyć blachę folią alumniową wyłożyć połowę
krakersów, połowę masy, znów krakersy i reszta masy, posypać
resztą wiórek, "wklepać" je łyżka, zostawić na noc w lodówce
Pyszne, sprawdzone, proste"

Odpowiedz autorki na zapytanie o typ krakersow....

"Ja kupuję takie zwykłe, one są lekko słone, ale wydaje mi się,
że własnie ta odrobina soli dodaje smaczku ciastu. Zestawienie
lekko słone krakery i bardzo słodki krem jest pyszne. Ten
przepis robi furorę wśród moich znajomych, nawet tych co to niby
kokosu nie lubią. Dzieci za tym przepadają. Najlepsze jest na
drugi dzień, ale mi zawsze jest ciężko wytrzymać i zawsze się
szybciej dobieram"

Uwaga na temat krakersow po wyprobowaniu przez jedna z grupowiczek

W sklepie były dwa rodzaje. SOlone, i takie bez informacji
(Lajkonik chyba). Kupiłam te drugie, no i też były solone.
Zaryzykowałam i wyszło wyśmienicie. Nikt nie wykrył tej soli"

AgataW.