TRZY GODZINY w powietrzu??!

81. Data: 2020-03-19 14:33:58

Temat: Re: TRZY GODZINY w powietrzu??!
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.03.2020 o 13:42, m...@g...com pisze:

> LOL :):)

> A ilu was jest?

> Jak widzisz, ja też nie jestem obojętny od długiego czasu. :)

> LOL :) Naślesz na mnie starszych kolegów?
> Wiesz, ze groźby są karalne? To cię informuję, skoro nie zrozumiałeś lub
> jeszcze nie dotarło.
>
> No i teraz masz problem. Jak ktoś mi nawet niechcący podstawi nogę, to
> będę wiedział kogo wskazać jako podejrzanego. Ty się teraz módl, żebym
> nawet kataru nie dostał.
> ---
> Czas modlitw dla Ciebie minal.

Czyli nie działają :)

> Najlepiej zrobisz jak POszukasz sobie adwokata.

I o co chcesz mnie pozwać? Za tępienie homofobii i za tępienie
nienawiści rasowej i narodowościowej?
Powodzenia. Najlepiej zrobisz jak poszukasz sobie adwokata...

> Dobrego i drogiego,

...dobrego i drogiego :):)

> chyba ze ci jakies lewaki zafundujom. W czasach epidemii?

A wam prawakom fundują w czasach epidemii?

> Marzenie LOLkujoncej glowki.

LOL :)

> PS: widze ze Kombinujesz z cytowaniami. Nie POmoze. Kasowanie juz tez.

Nie odpowiadam za twoje wizje.
Naucz się w końcu poprawnie cytować, to nie będziesz miał wizji.

I z tym kasowaniem coś ci się pomyliło. Mi bardziej zależy żeby nic nie
zginęło. Po co miałbym kasować dowody waszego języka nienawiści? To bez
sensu.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

82. Data: 2020-03-19 14:45:03

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.03.2020 o 13:59, Budzik pisze:
> Użytkownik Kviat ...

> Ale przeciez to XLka...
> Osoba która nadal pomimo pokazania wielu danych twierdzi ze szczepionka
> np na Odre nie działa...

I ta osoba kandydowała w wyborach z ruchu narodowego.
Ilość oddanych na nią głosów sugeruje, że nawet rodzina się na niej
poznała. I nadal nie wyciągnęła wniosków.
W jej przypadku, po tylu latach pisania przez nią głupot na grupę, już
mnie nic nie zdziwi.

Pozdrawiam
Piotr

83. Data: 2020-03-19 15:53:18

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.03.2020 o 13:42, m...@g...com pisze:

> Czas modlitw dla Ciebie minal. Najlepiej zrobisz jak POszukasz sobie adwokata.

https://www.facebook.com/KubaWatlyTV3/posts/59768855
4148673

Ty z tych co "uważaj na mordę bo wiem gdzie mieszkasz", czy zwyczajnie
wynajmiesz adwokata?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

84. Data: 2020-03-19 15:59:18

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
> [...]
-zgonow/

brytania-rzad-zamyka-szkoly/84lstfq

Bo ciemnota to wymogła. Taka jak ty.

> Nie. To głównie zależy od bogactwa.

Nie, to zależy TYLKO od rozumu.
Rozumny człowiek wie, że zamykanie szkół, firm, zalecenie dezynfekcji rąk
i te inne głupoty, to działania pozorowane, wyłącznie zapobiegające panice,
a nie infekcji.
Wirus jest wszędzie i wszyscy go już mają, tylko jedni zachorują, inni nie.
Z tym jest już jak z bakterią gronkowcem czy wirusem opryszczki - każdy to
ma, ale nie każdy zachoruje.

> Zapominasz np. o chodzących do pracy.
> Wielu pracodawców bez problemu może przeorganizować przynajmniej cześć
> pracy na pracę zdalną. A tego nie robią, dopóki nie zostaną zmuszeni.
> Więc zmuszają plebs do dojeżdżania do pracy.
> Inne przykłady znajdziesz samodzielnie.

Jak wyżej.

> Jak każdy 90lotatek, który nie jest królową i nie posiada zamku.
> Innych seniorów, tych biedniejszych, też wywożą do zamków?

Life is brutal. Niech siedzą w mieszkaniu, skoro CHCĄ. Wolno im, to wolno i
krolowej. Czemu ona ma mieć gorzej?
90-latkowie nie pracują, to i tak mają luksus. Krolowa tego luksusu nie ma,
to przynajmniej urlop niech ma, a i też musiała robotę wziąć ze sobą.
A twoje pitolenie śmierdzi socjalizmem, aż nos wykręca.

> Nie? No to
> jak zwykle nie trafiłaś z argumentem.
> A po drugie, jak zwykle chodzi o hipokryzję. Ludziom mówią, że luzik, że
> trzeba odchorować, paru starszych umrze, to trudno takie życie. A sami
> spieprzają do zamków. Jakoś nie korzystają z własnych porad.

Jak wyżej. Wszyscy już TO mają. Oni tak samo mogą umrzeć w zamkach, jak
emeryci w mieszkaniach czy co starsi żule pod mostami. Każdy pretekst jest
dobry, żeby mieć trochę spokoju. Jak sobie kupię jakąś fajną wysepkę, to
postawię tam zamek i będę tam uciekać z okazji i bez okazji :->

> To skoro nie ma problemu, że paru starszych ludzi umrze, to dlaczego
> królową wywożą do zamku?

Bo mogą. Zabroń.

> Plebs jest robiony w konia, a i tak będą rzucać
> kwiatami i mdleć z wrażenia, jak im ta pani pomacha przez okno.

Bo ją szanują - i mają za co.
Ty machaj do Biedronia.

> Tak jak u nas na widok proboszcza.

U ciebie machają?
U mnie mówią ,,Szczęść Boże", ,,Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus"...

> Durna.

Biedny mały cvietia.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

85. Data: 2020-03-19 16:25:00

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Budzik <budzik61

> twierdzi ze szczepionka
> np na Odre nie działa...

Na O-drę na pewno nie działa - Odra płynie jak płynęła, chyba że ty masz
inne wiadomości.
Jeśli natomiast twierdzisz, że ja twierdzę, że szczepionka nie działa na
wirus o-dry, to brzydko kłamiesz.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

86. Data: 2020-03-19 17:14:01

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.03.2020 o 15:59, XL pisze:

-zgonow/

brytania-rzad-zamyka-szkoly/84lstfq

> Bo ciemnota to wymogła. Taka jak ty.

W przeciwieństwie do oświeconych antyszczepionkowców i twojego idola
pana oszusta Zięby?
:):)

> [...]
> i te inne głupoty, to działania pozorowane, wyłącznie zapobiegające panice,

Tak to wie ciemnota.
Człowiek rozumny wie, że to służy opóźnieniu rozprzestrzeniania się
infekcji.

> Wirus jest wszędzie i wszyscy go już mają,

I dlaczego znowu kłamiesz?
Testy na koronę robią dla żartu, bo sobie z ludzi jaja robią?
Idź i powiedz tym nieukom, że po grzyba robią testy i tyle kasy na te
testy wydają, skoro wszyscy go już mają. Zaimponuj im swoją wiedzą.

> Life is brutal. Niech siedzą w mieszkaniu, skoro CHCĄ. Wolno im, to wolno i
> krolowej.

Nie chcą, tylko muszą. Bo zamku nie mają.

> Czemu ona ma mieć gorzej?

Jak gorzej? Po cholerę jedzie do zamku, skoro mieszka lepiej niż 99%
społeczeństwa? Czego jej brakuje w tym jej mieszkaniu, skoro i tak już
ma wirusa?

> 90-latkowie nie pracują, to i tak mają luksus. Krolowa tego luksusu nie ma,

Jakiego luksusu nie ma? Kiedy ona ostatnio pracowała?

> to przynajmniej urlop niech ma,

Od czego urlop? :):)

> a i też musiała robotę wziąć ze sobą.

Będzie składać długopisy w zamku?

> A twoje pitolenie śmierdzi socjalizmem, aż nos wykręca.

A twoje pitolenie śmierdzi monarchizmem, aż nos wykręca.
Ta mentalność pańszczyźniana jeszcze długo będzie stała na przeszkodzie
w rozwoju tego kraju.

> Jak wyżej. Wszyscy już TO mają.

Jak wyżej pitolisz, aż nos wykręca.

> Oni tak samo mogą umrzeć w zamkach,

To po cholerę uciekają do zamków, skoro i tak już to mają?
Kolejna twoja teoria, która się kupy nie trzyma :)

> jak
> emeryci w mieszkaniach czy co starsi żule pod mostami.

Znowu kłamiesz.
Widziałaś kiedyś emeryta, który trzyma w mieszkaniu respirator? Albo
żula z respiratorem pod mostem?
Już ci tłumaczyłem, że szansa na przeżycie to kwestia bogactwa, ale
znowu nie dotarło.
Skoro, w/g twojej "teorii", mają to już wszyscy, to szansę na przeżycie
ma większe ten, kto ma większe zasoby.
Np. ty masz większe szanse na załapanie się do respiratora i lekarstw,
niż przeciętny mieszkaniec Nigerii. Więc nie pieprz, że "to zależy od
rozumu", bo skoro mają to już wszyscy, to jednak nie zależy od rozumu.
A stawiam orzechy przeciwko bananom, że przeciętny Nigeryjczyk ma więcej
rozumu niż ty, nawet taki, który nie potrafi czytać i pisać.

> Każdy pretekst jest
> dobry, żeby mieć trochę spokoju. Jak sobie kupię jakąś fajną wysepkę, to
> postawię tam zamek i będę tam uciekać z okazji i bez okazji :->

Oby jak najszybciej. I obyś jak najdłużej nie maiła internetu w zasięgu.

> Bo mogą. Zabroń.

No mogą. A przeciętny emeryt, choćby miał z dziesięć doktoratów, nie może.
Czyli kwestia bogactwa, a nie rozumu.
Tylko nie pisz mi, że ona swoje bogactwo zawdzięcza rozumowi, bo pęknę
ze śmiechu.

> Bo ją szanują - i mają za co.

Pańszczyźniane myślenie. Ze szacunek się należy za urodzenie, albo za
noszenie czarnej sukienki. Nie ważne, że dorobkiem życia tego kogoś jest
machanie ręką do plebsu przez okno, albo życie na cudzy koszt z tego co
na tacę wpadnie, ważne, że ma koronę na głowie, albo nosi czarną sukienkę.

> Ty machaj do Biedronia.

A po co?

> U ciebie machają?

Nie wiem czy u nas pasibrzuchy machają. Nie przyglądam się.
Ale znam kilka osób, którzy na samo słowo "proboszcz" odruchowo
zaczynają mieć wygląd lichy i durnowaty, tak, by swoim pojmowaniem
sprawy nie peszyć.. proboszcza.
Pewnie nawet nie wiedzą o istnieniu Piotra I Wielkiego, a do dzisiaj
stosują się do jego zaleceń. Mentalność pańszczyźniana jeszcze długo
będzie stała na przeszkodzie w rozwoju tego kraju.

> U mnie mówią ,,Szczęść Boże", ,,Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus"...

A u mnie normalnie. "Dzień dobry" i "do widzenia".

> Biedny mały cvietia.

Znowu kłamiesz. Ty to masz we krwi.
Nie masz bladego pojęcia, czy jestem mały czy duży, czy jestem biedny
czy bogaty :) A mogłaś grzecznie zapytać.
Nie masz o czymś pojęcia, ale nie przeszkadza ci to zmyślać, tak samo
jak "wszyscy już to mają" i "ja już po".

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

87. Data: 2020-03-19 17:59:48

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik XL i...@g...pl ...

> Jeśli natomiast twierdzisz, że ja twierdzę, że szczepionka nie
> działa na wirus o-dry, to brzydko kłamiesz.

pamietam cała dyskusje wielopostowa na ten temat.
ale jezeli zmieniłas zdanie to bardzo sie ciesze.

--
Pozdrawia... Budzik
"No bo jest tak: ludzie dzielą się na trzy grupy: tych, którzy umieją

88. Data: 2020-03-19 17:59:49

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kviat ...

> I ta osoba kandydowała w wyborach z ruchu narodowego.

OMG
Serio?

--
Pozdrawia... Budzik
"Czas to pieniądz, pieniądz to kobiety, kobiety to strata czasu"

89. Data: 2020-03-19 18:17:12

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.03.2020 o 17:59, Budzik pisze:
> Użytkownik Kviat ...

> OMG
> Serio?

Serio serio.
Podawałem na grupie link do debaty wyborczej w TV, w której brała udział
(gdyby się nie pochwaliła, że brała udział, to nawet bym nie wiedział
:):), oraz podawałem link do wyników wyborów.
Jak będę miła chwilkę, to poszukam i wrzucę jeszcze raz.

Pozdrawiam
Piotr

90. Data: 2020-03-19 18:28:55

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.03.2020 o 18:17, Kviat pisze:

> [...]
> :):), oraz podawałem link do wyników wyborów.
> Jak będę miła chwilkę, to poszukam i wrzucę jeszcze raz.

Myślałem, że szukanie dłużej potrwa :)
Internet nie zapomina.

To smutne, że w kraju z taką historią tacy ludzie jak ona, którzy
publicznie piszą: "Jestem jaką byłam przedtem - polską nacjonalistką,
rasistką, antysemitką i antygermanistką." mają prawa wyborcze.

Liczba głosów oddanych na kandydata: 69
https://wybory2018.pkw.gov.pl/pl/delegatury/panstwow
a-komisja-wyborcza/komitet-wyborczy-ruch-narodowy-rp
-3264/260000/86898/272794#results_wbp

A tu debata:
http://www.radio.kielce.pl/pl/post-77184

Poniżej zdjęcia można obejrzeć i posłuchać.

Na zdjęciu (od lewej):
Jan Cieślak - komitet wyborczy Wolni i Solidarni,
Mateusz Iwan - komitet wyborczy wyborców Wolność w samorządzie,
Artur Stefański - komitet wyborczy Partii Razem,
Ryszard Białacki - reprezentujący komitet wyborczy SLD Lewica Razem,
Janusz Koza - reprezentujący komitet wyborczy PiS,
Beata Oleś - TVP3 Kielce,
Paweł Solarz -Radio Kielce,
Tomasz Szwarc - komitet wyborczy wyborców Bezpartyjni Samorządowcy,
Danuta Papaj - komitet wyborczy wyborców Projekt Świętokrzyskie Bogdana
Wenty,
Grzegorz Gałuszka - komitet wyborczy Polskiego Stronnictwa Ludowego,

Małgorzata Zamojska - komitet wyborczy Ruch Narodowy RP,

Lucjan Pietrzczyk - komitet wyborczy Koalicja Obywatelska,
Magdalena Fogiel - Litwinek - komitet wyborczy Kukiz'15

Pozdrawiam
Piotr

Kwarantanna!!! :)
Siedźcie w domach, PROSZĘ.