Re: TRZY GODZINY w powietrzu??!

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: TRZY GODZINY w powietrzu??!
From: XL <i...@g...pl>
Date: 19 Mar 2020 14:59:18 GMT

<Kviat> wrote:
> [...]
-zgonow/

brytania-rzad-zamyka-szkoly/84lstfq

Bo ciemnota to wymogła. Taka jak ty.

> Nie. To głównie zależy od bogactwa.

Nie, to zależy TYLKO od rozumu.
Rozumny człowiek wie, że zamykanie szkół, firm, zalecenie dezynfekcji rąk
i te inne głupoty, to działania pozorowane, wyłącznie zapobiegające panice,
a nie infekcji.
Wirus jest wszędzie i wszyscy go już mają, tylko jedni zachorują, inni nie.
Z tym jest już jak z bakterią gronkowcem czy wirusem opryszczki - każdy to
ma, ale nie każdy zachoruje.

> Zapominasz np. o chodzących do pracy.
> Wielu pracodawców bez problemu może przeorganizować przynajmniej cześć
> pracy na pracę zdalną. A tego nie robią, dopóki nie zostaną zmuszeni.
> Więc zmuszają plebs do dojeżdżania do pracy.
> Inne przykłady znajdziesz samodzielnie.

Jak wyżej.

> Jak każdy 90lotatek, który nie jest królową i nie posiada zamku.
> Innych seniorów, tych biedniejszych, też wywożą do zamków?

Life is brutal. Niech siedzą w mieszkaniu, skoro CHCĄ. Wolno im, to wolno i
krolowej. Czemu ona ma mieć gorzej?
90-latkowie nie pracują, to i tak mają luksus. Krolowa tego luksusu nie ma,
to przynajmniej urlop niech ma, a i też musiała robotę wziąć ze sobą.
A twoje pitolenie śmierdzi socjalizmem, aż nos wykręca.

> Nie? No to
> jak zwykle nie trafiłaś z argumentem.
> A po drugie, jak zwykle chodzi o hipokryzję. Ludziom mówią, że luzik, że
> trzeba odchorować, paru starszych umrze, to trudno takie życie. A sami
> spieprzają do zamków. Jakoś nie korzystają z własnych porad.

Jak wyżej. Wszyscy już TO mają. Oni tak samo mogą umrzeć w zamkach, jak
emeryci w mieszkaniach czy co starsi żule pod mostami. Każdy pretekst jest
dobry, żeby mieć trochę spokoju. Jak sobie kupię jakąś fajną wysepkę, to
postawię tam zamek i będę tam uciekać z okazji i bez okazji :->

> To skoro nie ma problemu, że paru starszych ludzi umrze, to dlaczego
> królową wywożą do zamku?

Bo mogą. Zabroń.

> Plebs jest robiony w konia, a i tak będą rzucać
> kwiatami i mdleć z wrażenia, jak im ta pani pomacha przez okno.

Bo ją szanują - i mają za co.
Ty machaj do Biedronia.

> Tak jak u nas na widok proboszcza.

U ciebie machają?
U mnie mówią ,,Szczęść Boże", ,,Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus"...

> Durna.

Biedny mały cvietia.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony: