Taki jeden temat mam

31. Data: 2002-05-12 22:32:26

Temat: Odp: Taki jeden temat mam
Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:abmj99$700$...@n...onet.pl...

> To sobie wyobraż, co będzie jak zajdzie sytuacja odwrotna... Takie dziecko
> agoptowane przez homoseksualistów będzie uważało za stosowne powielić
> zachowania rodziców, bo rodzice sa dla niego autorytetem i będzie się
> starało znależć partnera tej samej płci, zeby pasować do rodziny...

To jest na tej samej zasadzie jak u rodzicow hetero.Zalozmy ,ze rodzice
widza kogos tam na kandydata/ke dla dziecka,wiec ono majac rodzicow za
autorytet powinno od razu sie z ta osoba wiazac?W wieku kiedy sie czlowiek
interesuje "milostaki"jest sie juz na tyle dojrzalym i rozsadnym ze samemu
czuje sie z kim bedzie mu dobrze.
Mysle ze przed kazda adopcja robi sie wywiad z przyszlymi rodzicami ,magluje
sie ich z kazdej strony aby sie upewnic ze dziecko trafia w dobre rece,tak
samo byloby z homoseksualistami.Jezeli bedzie wiadomo ze sa odpowiedzialni i
beda wychowywac dziecko prawidlowo czyli m.in.beda tlumaczyc do bolu ze sa
takie i takie zwiazki,ze
oni nie chca wybierac jemu na partnera kobiety czy mezczyzny,ze to ma byc
jego wybor ,to mysle ze nie powinno byc problemow.

Magda

32. Data: 2002-05-12 23:30:23

Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mrowka <m...@p...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:abmqsl$j1c$...@n...onet.pl...

>W wieku kiedy sie czlowiek
> interesuje "milostaki"jest sie juz na tyle dojrzalym i rozsadnym ze samemu
> czuje sie z kim bedzie mu dobrze.

Czy napewno ? Nasza najmłodsza kobietka , która zainteresowała się
miłostkami ma 12,5 roku .
Sandra

33. Data: 2002-05-13 04:04:36

Temat: Re: Taki jeden temat mam
Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia Slocka" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> a skąd czerpią wzory ludzie homo wychowywani w rodzinach hetero?
z nikąd - oni tacy się urodzili z "błędem" i nie daje się tego "leczyć"
wzorami hetero.
Darek

34. Data: 2002-05-13 05:01:40

Od: Bischoop <B...@b...SA> szukaj wiadomości tego autora

W artykule Mrowka napisal(a):
> Jasne ale jezeli chodzi o milostki to gej zeby bardzo sie staral nie pokocha
> dziewczyny a ktos kto ma "ciagoty"do przeciwnej plci nie pokocha kogos tej
> samej plci.Nie da sie tym sterowac.Ani wychowanie ani inne czynniki
> zewnetrzne nie maja na to wplywu.Dlatego uwzam ze rodzice zalozmy geje ,nie
> sa w stanie zrobi takiej wody z mozgu dziecka zeby to pokochalo na zawolanie
> kogos tej samej plci,tego nie mozna sie nauczyc ani nie da sie wmowic.Znam
> wielu homoseksualistow ktorze z obawy przed naszym
> "tolerancyjnym"srodowiskiem starali sie zaiteresowac kims odmiennej plci,ale
> [...]

Maja wplyw, a szczegolnie na mlode osoby, z pewnoscia nie ma to
znaczenia na 16-17 latka, ale przeciez chca adoptowac jak najmlodsze
dziecko.

--
% Bischoop %
%Linux Registered User:#260447%

35. Data: 2002-05-13 05:01:41

Od: Bischoop <B...@b...SA> szukaj wiadomości tego autora

W artykule Mrowka napisal(a):

> [...]
> oni nie chca wybierac jemu na partnera kobiety czy mezczyzny,ze to ma byc
> jego wybor ,to mysle ze nie powinno byc problemow.

A czy nie wiesz jak czesta wyglada wywiad.......?
nie zawsze dziecko trafia tam gdzie byloby mu najlepiej, i sytuacja ta
jest ta sama przy adoptowaniu dziecka przez pary hetero jak i przy
rozwodach gdzie trwa proces z kim ma zostac dziecko z matka czy z ojcem.

36. Data: 2002-05-13 05:01:41

Od: Bischoop <B...@b...SA> szukaj wiadomości tego autora

W artykule Sokrates napisal(a):

> Użytkownik "Asia Slocka" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> z nikąd - oni tacy się urodzili z "błędem" i nie daje się tego "leczyć"
> wzorami hetero.
> Darek

Niekoniecznie, moga jako mlodzi ludzie byc zakompleksieni, bojacy sie
kontakltu z plcia odmienna, nagle widza ze maja w kims
przyjaciela.......... :-))))

37. Data: 2002-05-13 05:24:51

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bischoop" <B...@b...SA> napisał w wiadomości
schoop.sa...

> Niekoniecznie, moga jako mlodzi ludzie byc zakompleksieni, bojacy sie
> kontakltu z plcia odmienna, nagle widza ze maja w kims
> przyjaciela.......... :-))))
W zasadzie mogłoby tak być, ale wydaje mi się, że na zwykłej przyjażni
by się zakończyło. Odmienne skłonności seksualne raczej nie wynikają z
kompleksów tylko z uwarunkowań "genetycznych" i takie kompleksy
mogą wynikać również z psikusa matki natury.
Darek

38. Data: 2002-05-13 06:13:50

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mrowka" <m...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> widza kogos tam na kandydata/ke dla dziecka,wiec ono majac rodzicow za
> autorytet powinno od razu sie z ta osoba wiazac?

Przecież już coś podobnego napisałaś, ja pokazałam Ci sytuację odpowiadającą
opisanej przez Ciebie, a czasy, kiedy rodzice wybierali dziecku partnera na
życie już się chyba skończyły...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

39. Data: 2002-05-13 06:52:59

Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sandra <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:abmu2d$u25$...@a...dialog.net.pl...

> Czy napewno ? Nasza najmłodsza kobietka , która zainteresowała się
> miłostkami ma 12,5 roku .

No i sprobuj takiej prawie trzynastolatce wmowic zeby sie zainteresowala
dziewczynkami.

Magda

40. Data: 2002-05-13 06:53:59

Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sokrates <d...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:abnfg5$o74$...@n...tpi.pl...

> z nikąd - oni tacy się urodzili z "błędem" i nie daje się tego "leczyć"
> wzorami hetero.

A tacy hetero co sie nie rodza z "bledem" nie daje sie "leczyc" wzorami
homo.

Magda

firma-spam
Przemiana