Re: Takie są kobiety

From: Ikselka <i...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Takie są kobiety
Date: Mon, 1 Sep 2008 10:55:49 +0200

Dnia Mon, 1 Sep 2008 01:17:54 -0700 (PDT), pasman napisał(a):

> powiem szczerze że też coś takiego mi się włącza
> dość często.
>
> jak się tego pozbędziesz to napisz,
>

> pasman

Nie umiem sie tego pozbyć. Może to będzie tylko coraz rzadziej, bo jestem
coraz ostrożniejsza, ale mam to w sobie i nie mogę sie pozbyć, bo to tak,
jakbym sobie odcięła rękę po to, aby uniknąć kolejnego pokłucia dłoni...
No, bo przecież kiedyś może się zdarzy, że coś, co z wyglądu jest kłujące,
okaże się aksamitne i miękkie - są takie kaktusy, wiesz?
Ale jakoś się nie doczekałam dotąd tego u kobiet. Mężczyźni są, jacy są i
po każdym to widać, jaki jest, a baby (TEN rodzaj, ale to niestety
większość) nie.
To musi być głupota tak ciągle próbowac. Ile jeszcze?
--
"Ludzki mózg jest zbyt skomplikowany, aby dał się poznać
samemu sobie... A gdyby taki nie był, byłby po prostu zbyt głupi, aby