Talent artysty?

221. Data: 2015-08-08 14:32:56

Temat: Re: Talent artysty?
Od: IFJZV <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-08-07 o 23:51, Ikselka pisze:

> Prawdziwymi dziwolągami (zwłaszcza w relacjach rodzinnych - o tak!) wg mnie
> są ludzie zupełnie innego pokroju:
> http://gruenefee.salon24.pl/531890,moj-dziadek-zbrod
niarz-wojenny-milczenie-boli-1
> http://panorama.tvp.pl/13801624/nieznana-twarz-zbrod
niarza
> Itede, itepe, itede - im podobni...

polecam trotzdem Ja zum Leben sagen V E.F

222. Data: 2015-08-08 15:12:18

Od: "Chiron" <...@2...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości
> Dnia 2015-08-08 12:18, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> Chromolę to.
> Tworzę dla talentu, nie dla sławy.

Każdy tak mówi

--

Chiron

223. Data: 2015-08-08 15:17:45

Od: "Chiron" <...@2...com> szukaj wiadomości tego autora

> Wiem. Ze słomy pleciesz.

Nic się nie zmieniłaś. Jesteś wciąż nieadekwatna i niekoherentna. A także
niedranscendentna oraz nietranscedentalna. Oczywiste, że napisałem tak,
żebyś zaprzeczyła. A Ty oczywiście wolałas sprawić mi przykrość. Nieładnie.

--

Chiron

224. Data: 2015-08-08 15:25:43

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"FEniks" <x...@p...fm> wrote in message

> Wiem. Ze słomy pleciesz.

Jak w Polsce mówi się "to fish for a compliment"? :-)

225. Data: 2015-08-08 15:45:14

Od: "Chiron" <...@2...com> szukaj wiadomości tego autora

> "FEniks" <x...@p...fm> wrote in message

> Jak w Polsce mówi się "to fish for a compliment"? :-)

https://www.youtube.com/watch?v=9LfIGbVAGbU

myślę, że za wcześnie się urodziłeś. Chociaż- może tego doczekasz- kto wie?

--

Chiron

226. Data: 2015-08-08 17:01:26

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 07 Aug 2015 20:53:03 +0200, IFJZV napisał(a):

> ale un ma za to ... https://www.youtube.com/watch?v=iW5EzxFR4SM

Niech każdy więc robi to, co umie najlepiej :)
Owszem, jeśli lubi, niech robi i to, co kiepsko mu wychodzi, jednak bez
narażania innych na katusze :)

--
M.

227. Data: 2015-08-08 17:33:10

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.08.2015 o 13:17, FEniks pisze:

> O!
>
> A inni talent wykpili. :(
>
> Ewa

robia za talenty

--
gazebo

228. Data: 2015-08-08 18:24:07

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O!
>
> A inni talent wykpili. :(

Nie ma tego złego...
Więcej z@robię.

229. Data: 2015-08-08 18:34:38

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-08-08 o 15:17, Chiron pisze:

> Nic się nie zmieniłaś.

Ty możesz zacząć, np. od kodowania.

> Jesteś wciąż nieadekwatna i niekoherentna. A także
> niedranscendentna oraz nietranscedentalna. Oczywiste, że napisałem tak,
> żebyś zaprzeczyła. A Ty oczywiście wolałas sprawić mi przykrość. Nieładnie.

Wykłady na temat wyjątkowej przyjemności w sprawianiu przykrości raczej
do kogo innego powinieneś kierować.

Ewa

230. Data: 2015-08-08 18:35:32

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-08-08 o 15:25, Pszemol pisze:
> "FEniks" <x...@p...fm> wrote in message

> Jak w Polsce mówi się "to fish for a compliment"? :-)

Hm... "być łasym na pochwały"?

Ewa

Kraść, kraść i jeszcze raz kraść
Wielkanoc!
Ghostek sie POgubil...
I wszystko jasne
Garissa: wybrali chrześcijan, a potem zabijali jednego za drugim. Przez cały wczorajszy dzień...