Tani domek - przykład z życia

161. Data: 2010-12-11 08:52:56

Temat: Re: Tani domek - przykład z życia
Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

news:idvdn1$9dt$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> napisał w wiadomości

> Ile masz dzieci jesli mozna spytac?

Skąd mam wiedzieć?????

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

162. Data: 2010-12-11 09:19:12

Od: "quent" <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:idvdn1$9dt$...@n...onet.pl... Ile masz dzieci jesli mozna
> spytac?

Jedno... na razie...
Mam jednak wrażenie, że nie rozumiemy się.

163. Data: 2010-12-11 09:58:48

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> wrote in message
> Użytkownik "Kris" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> Skąd mam wiedzieć?????

A ukradzionych?

164. Data: 2010-12-11 13:07:46

Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> wrote in message

> A ukradzionych?

Policz u siebie w domu.

165. Data: 2010-12-11 17:56:01

Od: Maruda <n...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-11 00:11, quent pisze:

> Życie na koszt przyszłych pokoleń to wstyd.
> Zadłużenie nie jest wirtualne.
> Samorządy mają w bankach długi.
> Jeśli będzie ten proces eskalował to np. za jakiś czas nie będzie kasy
> na latarnię uliczną pod Twoim domem i w nocy będziesz miał ciemno, albo
> nie będzie kasy na odśnieżanie Twojej ulicy.

Nie.
Dźwigną podatki.
Wtedy nikt (poza nielicznymi, których nie będzie stać na emigrację) nie
będzie chciał tu mieszkać, bo i po co.
Wtedy tę ziemię Żydzi albo Chińczycy wykupią za bezcen.

--
Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

166. Data: 2010-12-13 10:48:59

Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maruda" <n...@c...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]

Ja jestem na tyle bezwstydny, że w ten sposób tego nie odczuwam. Ale tak z
ciekawości: przed kim wstyd? Wstydzicie się przed tymi, którzy się urodzą
powiedzmy za 50 lat?

Jedynym realnym negatywnym efektem istnienia tego zadłużenia, jest dla mnie
transfer pewnej części środków "publicznych" do sektora bankowego (zależnie
od realnych wysokości stóp procentowych). Pozytywnych efektów wydaje się być
więcej, przynajmniej co do zasady, abstrahując od zjawisk korupcyjnych oraz
nielegalnego wypływu środków, bo takie zjawiska zawsze będą, czy będzie
zadłużenie czy nie.

To naprawdę straszne. Tym bardziej, że może się pojawić jakaś prywatna
firma, która zaproponuje odśnieżanie albo ustawienie latarni. Albo nie daj
boże sam sobie takie oświetlenie zainstaluję i na domiar złego jeszcze kupię
chińskie fotoogniwa żeby za energię elektryczną nie płacić. No koszmar, co
ja zrobię bez tego państwa! :)

167. Data: 2010-12-13 11:13:33

Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ciekawości: przed kim wstyd? Wstydzicie się przed tymi, którzy się urodzą

Przed nami.

> [...]
> wydaje się być więcej, przynajmniej co do zasady, abstrahując od zjawisk
> korupcyjnych oraz nielegalnego wypływu środków, bo takie zjawiska zawsze

Tak samo jak w Argentynie czy Grecji?

> [...]
> kupię chińskie fotoogniwa żeby za energię elektryczną nie płacić. No
> koszmar, co ja zrobię bez tego państwa! :)

Tak jak np w Somalii. Pikuś.

168. Data: 2010-12-13 11:18:37

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.12.2010 00:06, Jan Werbinski pisze:

> Co na to Twój psychiatra?

Nie sądź innych po sobie - może o tym nie wiesz, ale poza tobą mało kto
potrzebuje dyżurnego psychiatry.

169. Data: 2010-12-13 11:42:26

Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:4d060136$1@news.home.net.pl...

> Nie sądź innych po sobie - może o tym nie wiesz, ale poza tobą mało kto
> potrzebuje dyżurnego psychiatry.

Dlaczego? Która Twoja jaźń tak sądzi?

170. Data: 2010-12-13 11:57:45

Od: Maruda <n...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-13 11:48, MarekZ pisze:

> [...]
> jeszcze kupię chińskie fotoogniwa żeby za energię elektryczną nie
> płacić. No koszmar, co ja zrobię bez tego państwa! :)

No qwa trzeba Cię będzie rozstrzelać (nie, powiesić - taniej wyjdzie;
oczywiście na (nieświecącej) latarni)

... a mówiłem w '90 - tych ch..ów powywieszać na latarniach ku
przestrodze, to nikt nie słuchał...

--
Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

komplet garnkow ? ktory?
Problem ze szczelnością węża odpływowego
Plastikowe pojemniki do lodówki Electrolux
Odkurzacz - rura kopie, pomocy
sławetny lenteks - kilka pytań