Re: Tato?!

Subject: Re: Tato?!
Newsgroups: pl.sci.psychologia
From: CookieM <t...@d...not.spam>
Date: Mon, 26 Feb 2018 20:32:55 +0100

W dniu 26.02.2018 o 09:52, LeoTar Gnostyk pisze:

> A nie pomyślałaś aby XL, że żona Mackiewicza po prostu chciała się go
> pozbyć i zrobiła wszystko by go sprowokować do podjęcia tego niebywałego
> ryzyka? No i ciekaw jestem bardzo, czy aby nie była pośredniczką, która
> mu podsunęła panią Revol. Jestem głęboko przekonany, że gdyby wrócił
> cały z tej wyprawy to spotkało by go ze strony małżonki ciosanie kołków
> za... zdradę, której się dopuścił z p. Revol. Bo też mniemam, że dla
> Mackiewicza wspólna wspinaczka z p. Revol była swoistym popisywaniem się
> przed nią dla zdobycia jej. A że kosztowało go to życie.. No cóż, chciał
> [...]
Mackiewicz był wcześniej uzależniony od hery i wspinanie się po górach
było dla niego odskocznią od nałogu, z którego z wielkim trudem wyszedł.
Manicheizm i dwubiegunowe, czarno-białe widzenie rzeczywistości nie
zawsze moim zdaniem jest słuszne. No, ale gnoza, czyli religia elit,
pozwala się czuć lepszym od tych nieświadomych na dole. Każdy ma swój
sposób na dowartościowanie.