Re: Tatuś szczęśliwy?

1. Data: 2015-03-17 14:41:24

Temat: Re: Tatuś szczęśliwy?
Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.03.2015 o 13:06, Ikselka pisze:

> Musiałabym Ci TUTAJ opisać całą historię Rusi, Rosji, ZSRR. Sorry, nie
> startuję.

No to po co zawracasz dupę ludziom na tej grupie, skoro nie masz nic
konkretnego do powiedzenia?

Zostań już lepiej na pl.rec.kuchnia a wtedy chętnie poczytam jak
zagniatasz ciasto na pierogi.

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

2. Data: 2015-03-17 14:45:02

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.03.2015 o 14:41, Wiesiaczek pisze:
..

powyższy post tu trafił przez pomyłkę... ale niech już zostanie:)

3. Data: 2015-03-17 14:55:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 17 Mar 2015 14:41:24 +0100, Wiesiaczek napisał(a):

> No to po co zawracasz dupę ludziom na tej grupie, skoro nie masz nic
> konkretnego do powiedzenia?
>
> Zostań już lepiej na pl.rec.kuchnia a wtedy chętnie poczytam jak
> zagniatasz ciasto na pierogi.

Powiedziałam już dosyć, każdy kumaty by zrozumiał. Powtarzam - trzeba znać
historii trochę, żeby wpół słowa wiedzieć, o czym mówię.
A pierogi gnieć sobie sam - akurat to potrafisz.

--

Ikselka
pewni siebie.

4. Data: 2015-03-17 15:37:52

Od: "ZZZ" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wiesiaczek" <W...@v...pl> napisał w wiadomości

> No to po co zawracasz dupę ludziom na tej grupie, skoro nie masz nic
> konkretnego do powiedzenia?
>
> Zostań już lepiej na pl.rec.kuchnia a wtedy chętnie poczytam jak
> zagniatasz ciasto na pierogi.

Nie mam zamiaru bronić Twojej rozmówczyni, ale chłopie...
jeśli Ty nie wiesz co to rosyjski zamordyzm to przeczytaj np. książkę
pt.Wyspa kanibali - autor Nicolas Werth, albo łatwiej będzie obejrzeć
film pod tym samym tytułem w najbliższym czasie znowu powtarzają
go w FocusTV 22 marca o godz.19.
A jeśli potrzebujesz nowszych albo z innego źródła to przeczytaj
Archpileg Gułag Sołżenicyna. On tam był i opowiada tylko to
co sam widział i przeżył.

I nie używaj argumentów o zamordyzmie większym w Polsce niż w Rosji
bo to obraża ludzką inteligencję.
Amen

ZZ

5. Data: 2015-03-17 16:15:28

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.03.2015 o 14:55, Ikselka pisze:

> Powiedziałam już dosyć, każdy kumaty by zrozumiał. Powtarzam - trzeba znać
> historii trochę, żeby wpół słowa wiedzieć, o czym mówię.
> A pierogi gnieć sobie sam - akurat to potrafisz.

Jakiej historii?!
Dałem Ci linka z przed 5 dni, gdy ochroniarze prezydenta zakleili usta
taśmą wolnemu obywatelowi!
To się dzieje teraz!!!

A że z pierogami średnio mi wychodzi, więc zapraszam Cię do pomocy w
klejeniu :)

6. Data: 2015-03-17 16:51:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 17 Mar 2015 16:15:28 +0100, Wiesiaczek napisał(a):

> A że z pierogami średnio mi wychodzi, więc zapraszam Cię do pomocy w
> klejeniu :)

Nie mam czasu - uczę się właśnie strzelać.
--

Ikselka
pewni siebie.

7. Data: 2015-03-17 19:42:54

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 17 Mar 2015 16:51:59 +0100, Ikselka napisał(a):

> Nie mam czasu - uczę się właśnie strzelać.

O kurcze, a ja nawet broni nie mam ;)
Ale zawsze mogę mąką sypnąć w oczy ;) Albo sproszkowaną papryką cayenne ;)

M.

8. Data: 2015-03-17 19:56:25

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.03.2015 o 16:51, Ikselka pisze:

> Nie mam czasu - uczę się właśnie strzelać.

Z torby po cukrze? :)

9. Data: 2015-03-17 20:14:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 17 Mar 2015 19:42:54 +0100, Fragi napisał(a):

> O kurcze, a ja nawet broni nie mam ;)

Ja też, ale BĘDĘ miała. Strzelać to właściwie umiem, mieliśmy w LO sporo
tego na PO, a nie chwaląc się byłam nawet lepsza, niż MŚK 3-)
jednak to był tylko kbks, więc... A tu i broń inna, i papier potrzebny.
http://boungler.pl/forum/showthread.php?tid=1984

> Ale zawsze mogę mąką sypnąć w oczy ;) Albo sproszkowaną papryką cayenne ;)

To warto mieć w kieszeni zawsze, tak na wszelki... Najlepsza jest sól, bo
cayenne jest zbyt pyliste, może trafić z wiatrem, czyli zupełnie przeciwnie
niż zamierzasz.

--

Ikselka
pewni siebie.

10. Data: 2015-03-17 20:31:00

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-03-17 19:42, obywatel Fragi uprzejmie donosi:

> O kurcze, a ja nawet broni nie mam ;)

A to trzeba mieć, żeby strzelać?

> Ale zawsze mogę mąką sypnąć w oczy ;) Albo sproszkowaną papryką cayenne ;)

W kuchni to wolę patelnią lutnąć.

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

Jaja se robię (OT ale tylko trochę)
Re: Czosne co zrobić
Gdzie w Krakowie kuchnia południowo wietnamska?
Oby Wam smacznie zawsze było!
Weganie :)