Teatr"Gniew Dzieci" ciekawe kiedy w Łodzi?

61. Data: 2012-12-13 23:09:48

Temat: Re: Teatr"Gniew Dzieci" ciekawe kiedy w Łodzi?
Od: ???????????? <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Gru, 21:49, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> [...]
ki,starowa,gora.php

> Ba, wiem że można też w sieci, nie wychodząc z domu -www.gumki.pl. Paczki
> ponoć przychodzą bardzo dyskretne 33333-)
> --
> XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale
> takim, żeby każdy szukał twego towarzystwa.
>  (by XL)

Te apteki powinny być oznaczone że katolickie, a celowo nie są. Poza
tym łamią prawo, bo wielki inkwizytor decyduje o twojej płodności w
takiej aptece. Piwinien portret stalina wisieć w tle, bo to jest taki
beton i taka religia, dla stalinozjebów.

62. Data: 2012-12-14 19:55:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 13 Dec 2012 15:09:48 -0800 (PST), ???????????? napisał(a):

> Te apteki powinny być oznaczone że katolickie,

A te inne gwiazdą Dawida może albo "nur fur Deutschen"? - mały, to już było
:->

> a celowo nie są.

He he, dobre, "celowo nie są" - a mają jakiś obowiązek być jakkolwiek
oznaczone i różnicowane? Co ci się nie podoba? Może raczej ty wobec tego
oznacz się na rękawie, że byłeś w więzieniu i że masz żółte papiery.

> Poza
> tym łamią prawo, bo wielki inkwizytor decyduje o twojej płodności w
> takiej aptece.

Zaskarż, skoro łamią prawo, a nie piszcz mi tutaj. Zaskarż konkretną aptekę
- piszesz skargę do Izby Aptekarskiej, żądasz odpowiedzi na piśmie i
finito.

Dlatego uważam, ze wina leży po twojej stronie - albo kłamiesz, albo
musiałeś zrobić coś takiego lub jest coś w twym obejściu takiego, co kazało
odmówić ci sprzedaży i nie chodzi o to, czy apteka jest katolicka czy
muzułmańsja czy żydowska.
(by XL)

63. Data: 2012-12-14 19:56:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 12 Dec 2012 19:24:37 +0100, Agnieszka napisał(a):

> Wiesz czym się różni sygnał "nikogo nie ma w domu" od komunikatu "połączenie
> nie może być zrealizowane"?

To jak, dodzwoniłaś się?
(by XL)

64. Data: 2012-12-14 20:38:01

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał w wiadomości grup
net...

> To jak, dodzwoniłaś się?

No wyobraź sobie, że nadal numer jest odłączony. Dziwne, nie?

Agnieszka

65. Data: 2012-12-14 21:25:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 14 Dec 2012 21:38:01 +0100, Agnieszka napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał w wiadomości grup
net...

> No wyobraź sobie, że nadal numer jest odłączony. Dziwne, nie?

Raczej szczęśliwe zrządzenie dla Ciebie, bowiem gdybyś się dodzwoniła, to
(zakładając szczerość Twych deklaracji o BEZWARUNKOWYM pomaganiu) Twoja
głupota stałaby się Twym zagrożeniem... a co gorsza Twej rodziny. Zaraz
wytłumaczę.

Otóż Agnieszko, trzeba tutaj zacząć od tego, że deklaracja bezwarunkowego
przyjęcia nieznanej osoby na nocleg i posiłek świadczy nie tylko o samej
głupocie, są jeszcze oprócz tego dwie możliwości: kłamstwo/obłuda lub
choroba umysłowa.

Stawiam na obłudę (prócz głupoty) w Twym przypadku.
Jestem pewna, że wbrew temu co tu butnie i zaczepnie twierdzisz, zanim
udostępnisz potrzebującemu swoje zasoby pomocy (mieszkanie, jedzenie, siły,
zasoby finansowe, wreszcie siebie), jako osoba odpowiedzialna za swych
bliskich postawisz potrzebującemu przynajmniej jeden podstawowy warunek -
"Nie wystąpisz przeciwko mnie i moim bliskim".

Nie jesteś bowiem lepsza od matki Teresy, która ten jedyny warunek stawiała
tym, którymi się opiekowała. Tylko bowiem pod takim warunkiem pomoc ma
sens! Pomagając masz obowiązek zapenić ciągłość pomocy, czyli
bezpieczeństwo jej trwania.

I zapewniam, w ślad za tym warunkiem pójdzie u Ciebie przynajmniej dziesięć
innych!
Będziesz oczekiwać choćby tego, aby potrzebujący nie nadużywał Twych
dobrych chęci, uszanował Twe prawo do odpoczynku, nie zarżnął Cię w nocy
podczas snu, nie zgwałcił Twych córek, nie przywłaszczył sobie tego, czego
mu sama nie podarowałaś, po skorzystaniu z pomocy nie wypowiadał się źle na
Twój temat, nie chciał poderwać Ci męża ani Ciebie samej co gorsza...
Nie, nie są to niedorzeczności, to są jedne z wielu oczekiwań, z którymi
przyjmiesz pod swój dach obcego.
Czy coś Ci te warunki przypominają?

Nie będziesz miał cudzych bogów przede Mną.

Nie będziesz brał imienia Pana Boga twego nadaremno.

Pamiętaj, abyś dzień święty święcił.

Czcij ojca swego i matkę swoją.

Nie zabijaj.

Nie cudzołóż.

Nie kradnij.

Nie mów fałszywego świadectwa przeciw bliźniemu swemu.

Nie pożądaj żony bliźniego twego,

Ani żadnej rzeczy, która jego jest.

I dlatego nie otrzymasz w Kościele Komunii "bo tak". Wchodząc po nią do
Kościoła musisz zadeklarować spełnienie podstawowych warunków
bezpieczeństwa wiernym tego Kościoła, które nazywają się Dekalogiem,
zaprezentowanym powyżej.
Dekalog jest tym samym dla ludzi zjednoczonych w Kościele, co warunki,
które Ty powinnaś stawiac pomagając obcemu u siebie w domu - GWARANCJĄ
BEZPIECZEŃSTWA.
(Kwestię faktycznego spełnienia deklaracji pozostawiam na boku, bo jest
zupełnie odrębną sprawą.)

Zdrowa pomoc jest bezinteresowna, ale nie bezwarunkowa, tak samo Komunia
nie jest dla każdego, kto sobie do niej rości prawo nie chcąc przy tym
spełnić oczywistego i podstawowego warunku - niewystępowania przeciw niej.
Pomagając musisz sobie zapewnić bezpieczeństwo, jak również wszystkim, za
których odpowiadasz i których narażasz swoją szlachetną postawą.
To samo robi Kościół i ma taki obowiązek i prawo - kto tego nie uznaje,
musi z Komunii zrezygnować bez pretensji.

Dlatego jak pisałam - jesteś głupia (jeśli jesteś szczera), albo jesteś
zakłamana.
(by XL)

66. Data: 2012-12-14 21:35:56

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał w wiadomości grup
t...

> Raczej szczęśliwe zrządzenie dla Ciebie, bowiem gdybyś się dodzwoniła, to
> (zakładając szczerość Twych deklaracji o BEZWARUNKOWYM pomaganiu)

Ależ głupiutka Ikselko. Ja NIGDZIE nie pisałam o bezwarunkowej pomocy.
Nigdzie. Ja pisałam o śmianiu się w twarz i zamykaniu przed potrzebującym
drzwi. Ja oczywiście zdaję sobie sprawę, że nie rozumiesz. Bo żyjesz
zamknięta w czterech ścianach własnej arogancji i samouwielbienia. Ale nie
wszyscy tak mają. Są tacy, którzy potrafią ochronić swoją prywatność i
jednocześnie pomóc potrzebującemu. Tak, wiem, że nadal nie rozumiesz. I nie
zrozumiesz. Nie zrozumiesz także tego, że autentycznie chciałam zadzwonić,
żeby dowiedzieć się, jak można im pomóc. Ale się nie dodzwonię, bo miałaś
nieszczęście wygrzebać w necie akurat nieaktualne dane. Co w połączeniu z
twoimi deklaracjami (chcę podać namiar, potrzebujemy pomocy...) zrobiło z
ciebie jawnie cyniczną oszustkę i podszywaczkę. I dlatego temat
charytatywności, pomocy i podobne w kontaktach z tobą NIE ISTNIEJĄ. Z
oszustami nie warto na takie obszary wchodzić. Tyle.

Agnieszka

67. Data: 2012-12-14 21:49:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 14 Dec 2012 22:35:56 +0100, Agnieszka napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał w wiadomości grup
t...

> Ależ głupiutka Ikselko. Ja NIGDZIE nie pisałam o bezwarunkowej pomocy.
> Nigdzie. Ja pisałam o śmianiu się w twarz i zamykaniu przed potrzebującym
> drzwi.

Nie wiem, skąd wzięłaś śmianie się w twarz i zamykające się drzwi - z mego
tekstu o niespełnieniu warunków pomocy, nieprzyjęciu i śmianiu się z
pretensji?
"(...)jeśli ktoś przyjdzie doniego brudny i głodny oraz zmęczony i poprosi
o strawę i nocleg, to o ile mu ich udzieli, BĘDZIE STAWIAŁ WARUNKI -
przynajmniej umycia się i zachowania zgodnego z przyjętymi w jego domu
normami... A jeżeli przybysz odmówi, zarzucając gospodarzowi zbyt ostrą
ingerencję w jego życie, to zaiste, gospodarz ma prawo go nie przyjąć i
serdecznie sie uśmieje z pretensji..."

> [...]
> charytatywności, pomocy i podobne w kontaktach z tobą NIE ISTNIEJĄ. Z
> oszustami nie warto na takie obszary wchodzić. Tyle.

Bardzo ciekawy wywód.
Kontakt podałam umyślnie "ślepy" - wytłumaczyłam dlaczego.
Nawet nie chcesz wymienić orientacyjnej liczby twoich "pomocy", czyni Cię
to niewiarygodną. A uważam, że liczba ta wynosi zero - dokładnie tyle.
Polecam wnikliwe przestudiowanie tego, co Ci napisałam o pomocy i Komunii -
Twój atak na mnie nastąpił właśnie a propos niej. I nie kręć mi tu nie na
temat.
(by XL)

68. Data: 2012-12-14 21:53:35

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał w wiadomości grup
.net...

> Polecam wnikliwe przestudiowanie tego, co Ci napisałam o pomocy i
> Komunii -
> Twój atak na mnie nastąpił właśnie a propos niej. I nie kręć mi tu nie na
> temat.

Nawet nie chce mi się polemizować, bo jak zwykle kłamiesz. Nie odnosiłam się
nigdzie do komunii. Temat jest mi obcy i obojętny. Widzisz kłamczuszku? I ty
mi tu będziesz o wiarygodności...

Agnieszka

69. Data: 2012-12-14 21:57:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 14 Dec 2012 22:53:35 +0100, Agnieszka napisał(a):

> Nie odnosiłam się
> nigdzie do komunii. Temat jest mi obcy i obojętny. Widzisz kłamczuszku? I ty
> mi tu będziesz o wiarygodności...

Ależ odniosłaś się do Komunii pojawiając się akurat w momencie, w którym
tłumaczyłam na przykłądzie niezasadność jej oczekiwania ad hoc.
(by XL)

70. Data: 2012-12-14 22:03:38

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał w wiadomości grup
net...

> Ależ odniosłaś się do Komunii pojawiając się akurat w momencie, w którym
> tłumaczyłam na przykłądzie niezasadność jej oczekiwania ad hoc.

Kłamiesz. Pojawiłam się w momencie, gdy zamknęłaś przed nosem drzwi
potrzebującemu, bo nie spełniał twoich norm estetycznych. Z komunią nie
miało to nic wspólnego (zwłaszcza, że przykład w tym kontekście uważam za
wyjątkowo nietrafiony, a sam temat nadal jest mi obcy i obojętny). Tak więc
kłamczuszku daruj sobie.

Agnieszka

A mówiłem że w domu macie najgorsze zło.
Aisza, a olo uzywa brzydkich slow :)
Co na to pis?
Katolicy sprzedają Polaków.
Jak osiągnąć życie wieczne??? Ważna informacja! :D