Teatr"Gniew Dzieci" ciekawe kiedy w Łodzi?

191. Data: 2012-12-17 21:10:43

Temat: Re: wypchaj sie iX :p :)
Od: V <f...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

At 17 Dec 2012 22:03:07 +0100 Ikselka wrote:

> No i widzisz? widzisz???
> ;-PPP
> --
> XL

co??? mi sie podoba :)

V.

192. Data: 2012-12-17 21:11:00

Temat: Re: Teatr"Gniew Dzieci" ciekawe kiedy w Łodzi?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 17 Dec 2012 21:14:47 +0100, V napisał(a):

> globik, jak sie zwracasz? natywnie ma byc hieronim :)

Niby ten "seks"? - mooże być, może być, mię tam wszystko jedno, jak
nazwiemy odruchy gatunkowe ;-PPP
--
XL

193. Data: 2012-12-17 21:20:50

Od: V <f...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

At 17 Dec 2012 22:11:00 +0100 Ikselka wrote:

> Niby ten "seks"? - mooże być, może być, mię tam wszystko jedno, jak
> nazwiemy odruchy gatunkowe ;-PPP
> --
> XL

ide se, nara, ...jak chcesz to wrzuc hieronimowi dynamike, jaka w tych
odruchach potrzebujemy, bo za chwile nie bedzie mial komu swojej mapy
przekazac :))

V.

194. Data: 2012-12-17 22:33:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 17 Dec 2012 22:20:50 +0100, V napisał(a):

> ide se, nara, ...jak chcesz to wrzuc hieronimowi dynamike, jaka w tych
> odruchach potrzebujemy, bo za chwile nie bedzie mial komu swojej mapy
> przekazac :))

Też se idę, co mu tam będe wrzucała - globuś o jakiejkolwiek dynamice w tym
względzie pojęcia nie ma, niech zużywa energię na wykłócanie się o
prezerwatywy w aptece ;-PPP
--
XL

195. Data: 2012-12-18 03:54:22

Od: ???????????? <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Gru, 23:33, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Też se idę, co mu tam będe wrzucała - globuś o jakiejkolwiek dynamice w tym
> względzie pojęcia nie ma, niech zużywa energię na wykłócanie się o
> [...]

A nie dociera, że takiego rodzaju aptekarze to powinny wariatków
odwiedzić, a nie się rzucają z krzyżem na normalnych ludzi w aptekach.

196. Data: 2012-12-18 03:59:18

Od: ???????????? <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Gru, 21:14, V <f...@h...com> wrote:

> wiadomościnews:g34pxcqtcc1g$.gdxhi8dg3wl0$.dlg@

> globik, jak sie zwracasz? natywnie ma byc hieronim :)
>
> V.

Chirek po prostu jest na poziomie zulusa i te określenia bambus,
czarnuchu, negatywie , jakoś do niego pasują. Podobno nie ma w nich
nic poniżającego więc Chiruś będzie dla mnie czarnuchem.

197. Data: 2012-12-18 12:42:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 17 Dec 2012 19:54:22 -0800 (PST), ???????????? napisał(a):

> A nie dociera, że takiego rodzaju aptekarze to powinny wariatków
> odwiedzić, a nie się rzucają z krzyżem na normalnych ludzi w aptekach.

Globuś, mojeś ty niewiniątko, już ty tam normalny nie byłeś w tej aptece
333-)
--
XL

198. Data: 2012-12-18 12:43:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 17 Dec 2012 19:59:18 -0800 (PST), ???????????? napisał(a):

> Chirek po prostu jest na poziomie zulusa i te określenia bambus,
> czarnuchu, negatywie , jakoś do niego pasują. Podobno nie ma w nich
> nic poniżającego więc Chiruś będzie dla mnie czarnuchem.

Ale poziom jednak zaniżyłeś zulusowi? - ty fałszyfffcó!
--
XL

199. Data: 2012-12-18 14:32:08

Od: ???????????? <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Gru, 13:42, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Globuś, mojeś ty niewiniątko, już ty tam normalny nie byłeś w tej aptece
> 333-)
> --
> XL

To katoliccy śmierdziele mają stalinowskie ciągoty, jak powyżej masz
wątek i wypowiedź adwokata co z takimi robić.

200. Data: 2012-12-18 14:37:56

Od: ???????????? <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Gru, 13:43, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Ale poziom jednak zaniżyłeś zulusowi? - ty fałszyfffcó!
> --
> XL

A da się chirkowi zaniżyć poziom? Dlatego to czarnuchu tu akurat
pasuje.

A mówiłem że w domu macie najgorsze zło.
Aisza, a olo uzywa brzydkich slow :)
Co na to pis?
Katolicy sprzedają Polaków.
Jak osiągnąć życie wieczne??? Ważna informacja! :D