Teatr"Gniew Dzieci" ciekawe kiedy w Łodzi?

91. Data: 2012-12-15 00:50:24

Temat: Re: Teatr"Gniew Dzieci" ciekawe kiedy w Łodzi?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 14 Dec 2012 16:47:20 -0800 (PST), ???????????? napisał(a):

> Gdyby wegetarianie zabronili ci jeść mięsa to byś z resztą przewrót
> narodowy zrobiła

Ależ skąd - zgłodniała poszłabym do sklepu mięsnego i kupiła coś, co tam
akurat byłoby dostępne :->
(by XL)

92. Data: 2012-12-15 00:51:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 14 Dec 2012 16:47:20 -0800 (PST), ???????????? napisał(a):

> Jak nie, to asortyment który chroni przed chorobami przenoszonymi
> drogami płuciowymi, profilaktyczno- zapobiegawczy,

Najlepiej chroni przed nimi głowa, a nie guma. Gwałcić cię nikt nie ma
zamiaru, jak sądzę.
(by XL)

93. Data: 2012-12-15 00:58:08

Od: ???????????? <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Gru, 01:50, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Ależ skąd - zgłodniała poszłabym do sklepu mięsnego i kupiła coś, co tam
> akurat byłoby dostępne :->
> --
> XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale
> takim, żeby każdy szukał twego towarzystwa.
>  (by XL)

Czyli rośliny byś wpierdalała a lekarz by postulował -ma pani mało
żelaza, tym samym z płaczem w oczach w mięsnym byś błagała o kawał
chabaniny, bo bez żelaza wyciągniesz kopyta. A w mięsnym dyktator by
powiedział nie ma mięsa , klauzula sumienia mu zabrania, co go
obchodzi, trzeba było dupy nie dawać to żelazo by było. No jakoś całe
szczęście wegetarianie niesfanatyzowali i nie ma w mięsnym walki o
mięso, bo by na szablach z mięsnego wyjechali i tak wyjadą kościelni z
polski.

94. Data: 2012-12-15 01:00:37

Od: ???????????? <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Gru, 01:51, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale
> takim, żeby każdy szukał twego towarzystwa.

Diode katolicką włącz córką, którą poleca kościół i zabierz
antykoncepcje.

95. Data: 2012-12-15 01:17:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 14 Dec 2012 16:58:08 -0800 (PST), ???????????? napisał(a):

> [...]
> szczęście wegetarianie niesfanatyzowali i nie ma w mięsnym walki o
> mięso, bo by na szablach z mięsnego wyjechali i tak wyjadą kościelni z

Ależ paranoiczne wizje wyzwala w tobie zwyczajny krótkotrwały brak
prezerwatywy... Zamów sobie z góry 500 sztuk na www.gumki.pl - przyślą z
pocałowaniem ręki, nie będzie ci się sperma na mózg rzucała...
(by XL)

96. Data: 2012-12-15 01:18:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 14 Dec 2012 17:00:37 -0800 (PST), ???????????? napisał(a):

> Diode katolicką włącz córką,

KIM-CZYM mam tę diodę włączyć???
(by XL)

97. Data: 2012-12-15 01:38:11

Od: ???????????? <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Gru, 02:18, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale
> takim, żeby każdy szukał twego towarzystwa.

Dioda katolicka za kupe kasy jest dostępna zamiast antykoncepcji,
działa bardzo dobrze, w taki sposób jak światła na skrzyżowaniu, czyli
mruga żółte to nie dojdzie do zapłodnienia, posłuchaj księży i daj
córką w prezencie i niech nie używają antykoncepcji, no przecież
katolicki aptekarz im zabrania używania, więc jako katolicy powierzcie
się w jego ręce, niech on decyduje ile stosunków i jak mają córki
robić, one oczywiście nic do powiedzenia mieć nie powinny.

98. Data: 2012-12-15 01:38:47

Od: Aicha <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-12-13 02:02, Ikselka pisze:

> Mógłby, miałoby, łamałaby, weszłoby. Trele morele.
> A fakty?
> Fakty są takie, że kiedy przez pewien czas miałam zalecone przez lekarza
> tabletki hormonalne, w nigdy nie miałam problemu z ich wykupieniem.

Ile lat temu?

http://wiadomosci.dlastudenta.pl/artykul/W_aptece_ni
e_sprzedadza_srodkow_antykoncepcyjnych,80386.html
2012-04-17
Posłowie pracują nad ustawą, w której znajdzie się zapis, że farmaceuta
będzie mógł odmówić sprzedaży np. leku antykoncepcyjnego.

--
Pozdrawiam - Aicha

Ze szkoły zostały mi tylko luki w wykształceniu
/Oskar Kokoschka/

99. Data: 2012-12-15 10:20:28

Od: "Ren@t@" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" napisała w wiadomości

> I będzie się śmiał jeszcze długo po tym, jak następnego dnia przy jego
> furtce służby odnajdą zwłoki zamarzniętego wędrowca. Ot katolickie
> podejście.

Też przyznaję się do katolicyzmu więc się odezwę.
Ja w takiej sytuacji (pukający do drzwi brudny, prawdopodobnie głodny i
zmęczony ale też i prawdopodobnie agresywny człowiek) najprawdopodobniej nie
otworzyłabym drzwi. To prawdopodobieństwo nieotworzenia rośnie wraz ze
wzrostem upojenia alkoholowego (innych symptomów nieobliczalności)
pukającego.
Na coś ciepłego do picia i jedzenia oraz ewentualnie ciepłą odzież pewnie
mógłby liczyć (o ile miałabym to w domu i jeżeli przekazanie tego nie
wiązałoby się ze zbyt dużym ryzykiem wtargnięcia intruza do domu - ale też
pewności nie mam) na wpuszczenie do domu nie.
Mam dwóch małych synów - i wolałabym oglądać zamrznięte zwłoki takiego
człowieka pod swoimi drzwiami niż zwłoki moich dzieci w moim domu (czy
choćby odwiedzać te dzieci w szpitalu bo "gość" je pobił/zgwałcił/czymś
zaraził/potwornie przestraszył). Nie pretenduję do miana świętej. Ba nawet
nie widzę tutaj sprzeczności z nakazem "będziesz miłował bliźniego swego tak
jak siebie samego" - ponieważ nic tam nie ma o tym, że mam tego bliźniego
traktować lepiej niż siebie i swoją rodzinę. Śmiać bym się nie śmiała ale
też i zapewne wyrzuty sumienia (po podjęciu takiej a nie innej decyzji) by
mnie nie męczyły.

--

Renata

100. Data: 2012-12-15 10:39:33

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ren@t@" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> nie otworzyłabym drzwi. To prawdopodobieństwo nieotworzenia rośnie wraz ze
> wzrostem upojenia alkoholowego (innych symptomów nieobliczalności)

No cóż, to ja pozostanę w swojej naiwnej nadziei, że nie dla każdego
katolika brudny, głodny i zmęczony podróżny = agresywny pijak.

Agnieszka

A mówiłem że w domu macie najgorsze zło.
Aisza, a olo uzywa brzydkich slow :)
Co na to pis?
Katolicy sprzedają Polaków.
Jak osiągnąć życie wieczne??? Ważna informacja! :D