Teatr"Gniew Dzieci" ciekawe kiedy w Łodzi?

81. Data: 2012-12-14 23:38:02

Temat: Re: Teatr"Gniew Dzieci" ciekawe kiedy w Łodzi?
Od: ???????????? <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Gru, 00:07, Fragile <s...@o...pl> wrote:
> [...]
t...

> A ja się z tym nie zgadzam. Właśnie to czyni ją bardziej wiarygodną, a
> również bardziej szczerą i bezinteresowną w udzielaniu pomocy. Szastanie
> liczbami czy też ciągłe wspominanie o pomaganiu to egoizm w czystej
> postaci, służacy autokreacji. Jest zaprzeczeniem bezinteresownego czynu, a
> z aktem chrześcijańskim służacym jedynie bezinteresownej pomocy bliżniemu
> nie ma nic wspólnego.

> Nic nam do tego :)

> Pozdrawiam,
> M.

Rozumiem że wątek o pedofili kościoła na dzieciach, jest tym
niesieniem pomocy o którym tak trąbicie i się pławicie . Czyli dobro
wlewają do odbytów dzieci, samo dobro je tam penetruje.

82. Data: 2012-12-14 23:53:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 14 Dec 2012 15:28:02 -0800 (PST), ???????????? napisał(a):

> Powinny być znaczone to by ludzie nie chodzili do takich aptek

Ależ są też ludzie, którzy własnie dlatego chodza do TAKICH aptek, że one
nie sprzedają antykoncepcji. Niby dlaczego apteki te miałyby tracić tych
klientów?
Lekarz może odmówić aborcji ze względu na przekonania - i nie musi nosić
specjalnego znaczka w klapie. Do takiego lekarza ja pójdę się leczyć
właśnie ze szczególnym zaufaniem. Znam takich lekarzy.
Niby dlaczego apteka, której ja ufam, miałaby być jakoś szczególnie
oznaczona.

> bo
> wiadomo że u fanatyzmu nie kupią tego co potrzebują.

Nie masz prawa wymagać od handlującego, aby sprzedawał WSZYSTKO.
Masz wybór, rynek jest szeroki, jeśli gdzieś czegoś brak, możesz kupić
gdzie indziej, jest cała gama możliwości.
Czy robisz w sklepie awanturę, kiedy nie ma twojej ulubionej gumy do żucia?
Wobec bogactwa na rynku właściciel sklepu/apteki ma prawo nie oferować
towaru, który mu przynosi straty, zalega lub stwarza KOMUKOLWIEK (w tym
jemu samemu, bo niby dlaczego on sam miałby być pozbawiony tych samych praw
co klient) problem moralny - i nie ma tragedii, idziesz do innego sklepu.

> To tak jakby
> wejść do mięsnego i facet mówi nie sprzedam mięsa bo jestem
> wegetarianinem .

Jeszcze nie spotkałam rzeźnika-wege :->

(by XL)

83. Data: 2012-12-14 23:57:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 15 Dec 2012 00:53:23 +0100, Ikselka napisał(a):

> Jeszcze nie spotkałam rzeźnika-wege :->

...a gdybym takiego spotkała, niczego u niego nie kupiłabym - od rzeźnika
wymagam, aby znał się na mięsie, a bez organoleptycznego doświadczenia mowy
o tym nie ma, więc tym bardziej nie wiem, czegoś ty się uparł żeby kupować
gumki u aptekarza, który ich nie używa i w zw. z tym nie sprzedaje :->
(by XL)

84. Data: 2012-12-15 00:16:28

Od: ???????????? <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Gru, 00:57, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale
> takim, żeby każdy szukał twego towarzystwa.

Dlatego że przy takim postępowaniu mamy totalitaryzm, staliny które
łamią ludziom prawa, gdzie aptekarz decyduje czy chcesz mieć dzieci
czy nie, a ty nie decydujesz o swoim życiu.
W rosji wystawili kandytaturę Stalina na świętego, bo po upadku
komunizmu część społeczeństwa przerażona wolnością sfundamentalizowała
się i to samo jest w polsce, skrajny fundamentalizm i fanatyzm jeden z
drugim chce być jak Stalin, który decyduje jak inni mają żyć. A
kościół spełnia wszystkie wymogii systemu totalitarnego, by innym
narzucać swoje zaburzone śmierdzące dupsko.

Gdyby wegetarianie sfantyzowali po stalinowsku, to w każdym sklepie
mięsnym by walczyli , by ludziom nie sprzedawać mięsa, bo im ideologia
zabrania, ludzie biegliby do drugiego a tam kolejny fanatyk, nie
sprzedam ci mięsa, bo ja decyduje o tym co jesz.
Następnie obrońcy roślin by sfantyzowani i walczyli że mordujesz
saładkę z marchewki , tym samym ludzie beton by wcinali do momentu
sfanatyzowania obrońców betonu.

Katol jak widzisz to pierdolec, stalinowski brewiko-pierdolec.

85. Data: 2012-12-15 00:32:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 14 Dec 2012 16:16:28 -0800 (PST), ???????????? napisał(a):

> Dlatego że przy takim postępowaniu mamy totalitaryzm, staliny które
> łamią ludziom prawa, gdzie aptekarz decyduje czy chcesz mieć dzieci
> czy nie, a ty nie decydujesz o swoim życiu.

Ale jak na dłoni widać, że to własnie ty czujesz się jak najbardziej
uprawniony, aby żądając postępowania wbrew przekonaniom aptekarza decydować
o jego życiu.
To ty masz wybór bez zmuszania kogokolwiek do czegokolwiek - idź do innej
apteki i przestań robić problem tam, gdzie go nie ma.

Jestem pewna, że sprawa wyglądała tak, że kiedy GRZECZNIE poinformowano
cię, że nie ma w sprzedaży prezerwatyw - ty zacząłeś obrażać aptekarza. Nie
dziwię się, znając twe zachowania tutaj, że identycznie zachowałes się w
aptece. I to właśnie takie zachowanie, a nie sama chęć zakupu prezerwatyw,
spowodowało nazwanie cię zboczeńcem czy czym tam jeszcze.

(by XL)

86. Data: 2012-12-15 00:37:28

Od: ???????????? <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Gru, 01:32, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale
> takim, żeby każdy szukał twego towarzystwa.

Nie mają prawa takie staliny katolickie odmawiać leków w aptece, tak
jak nie ma prawa by nie sprzedawać mięsa w mięsnym. Dyktatura się
skończyła idziesz do mięsnego i wychodzisz z mięsem a nie sprzedawca
decyduje co jesz.

87. Data: 2012-12-15 00:39:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 14 Dec 2012 16:37:28 -0800 (PST), ???????????? napisał(a):

> Nie mają prawa takie staliny katolickie odmawiać leków w aptece

Gumki to nie leki.
(by XL)

88. Data: 2012-12-15 00:43:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> jak nie ma prawa by nie sprzedawać mięsa w mięsnym. Dyktatura się
> skończyła idziesz do mięsnego i wychodzisz z mięsem a nie sprzedawca

Jak nie ma koniny czy psiny i sprzedawca mówi, że nie oferuje, bo jest
miłośnikiem koni i psów, to rozumiem go i szukam w innym sklepie (koninę i
psinę można obecnie kupić, są takie sklepy, które je oferują w Polsce), a
nie robię awanturę i obrażam.
(by XL)

89. Data: 2012-12-15 00:45:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 15 Dec 2012 01:43:20 +0100, Ikselka napisał(a):

> [...]
> psinę można obecnie kupić, są takie sklepy, które je oferują w Polsce), a

...a w ostateczności NIE JEM koniny czy psiny.
Ty możesz się powstrzymać też. Od.
(by XL)

90. Data: 2012-12-15 00:47:20

Od: ???????????? <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Gru, 01:39, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale
> takim, żeby każdy szukał twego towarzystwa.

Jak nie, to asortyment który chroni przed chorobami przenoszonymi
drogami płuciowymi, profilaktyczno- zapobiegawczy, więc tak jak jest w
pierwszym poście powiedziane, że dopóki kościół chce decydować za
mnie, ja mam prawo wypowiadać się co sądze o takim czymś jak kościół.
Kościół już zapomniał że apteki to nie kościoły i wszędzie włażą
wyznawcy stalina ze swoją dyktaturą.
Gdyby wegetarianie zabronili ci jeść mięsa to byś z resztą przewrót
narodowy zrobiła, dlatego prędzej czy później ludzie zajebią w
dyktaturę kościoła i jak widać teatr już to robi.

A mówiłem że w domu macie najgorsze zło.
Aisza, a olo uzywa brzydkich slow :)
Co na to pis?
Katolicy sprzedają Polaków.
Jak osiągnąć życie wieczne??? Ważna informacja! :D