Temat stary jak świat.

121. Data: 2010-03-07 22:30:37

Temat: Re: Temat stary jak świat.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 7 Mar 2010 23:24:04 +0100, <..>__ ~* napisał(a):

> Użytkownik "XL" <i...@g...pl> napisał

> --
> Czyli zabijania ?

Nie, wyższe cele to np dobro państwa, vide ks. Karol, poślubiając Dianę.

> A może już by lepiej zrobili zajmując się miłością ? :o/

Niektórzy tak zrobili - vide Edward VIII i Wallis Simpson. Czy lepiej? - a
kogo to obchodzi dziś, skoro nie był już królem?
:-)
--

Ikselka.

122. Data: 2010-03-07 22:31:23

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 7 Mar 2010 23:25:40 +0100, <..>__ ~* napisał(a):

> Jeśli lubisz pewność, to czemu zachwalasz niepewność ? :o/

To znaczy co?

--

Ikselka.

123. Data: 2010-03-07 22:32:06

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 7 Mar 2010 23:27:33 +0100, <..>__ ~* napisał(a):

> Dlaczego nie wolno mi się zwracac do Boga ?
> Tylko katolikom wolno ?

A wierzysz w Boga?
--

Ikselka.

124. Data: 2010-03-07 22:33:24

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 7 Mar 2010 23:27:59 +0100, Fragile napisał(a):

> Po prostu zdajesz sie calkowicie zapominac o
> MILOSCI, ktora laczy malzonkow. Co czulbys,
> gdybys kochal swoja zone/partnerke ponad zycie,
> a ta np. ciezko zachorowala czy ulegla np. wypadkowi
> i zostala sparalizowana czy w jakikolwiek inny sposob
> stala sie niezdolna do aktywnosci seksualnej?
> Czy bylbys w stanie szukac seksu poza malzenstwem/
> zwiazkiem? Czy przestalabys ja kochac?? Postrzegalbys
> ja inaczej niz dotychczas? Majac na uwadze, ze rozmawiamy
> o zwiazku opartym na MILOSCI - czy bylbys w stanie ja
> zostawic i pojsc na bok, by sie zaspokoic z inna??

Ostatnio znów miałam okazję obserwować łabędzią parę, tzn jednego łabędzia,
który trwał przy padłej partnerce...
--

Ikselka.

125. Data: 2010-03-07 22:34:26

Od: "<..>__ ~*" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" <i...@g...pl> napisał

--
Ale komu właściwie przeszkadza stosunek płciowy ?

--
To przecież tylko ciało, jeszcze chwila i bach do piachu.
Coś taka skąpa. I przecież dusza bardziej się liczy. :o)

> Otóż to. Jeśli nie bedę czuła niczego ciałem, to sobie wyobrażę, że czuję,
> ożywię moje wspomnienia - i to będzie taki sam piękny seks. Zdaje mi się
> jednak, że wykraczam w tym momencie poza najdalsze rejony Twojej
> świadomości
> :-)

Twoja wyobraźnia, to jeszcze nie partnerstwo.
Zdaje się że poza Twoją świadomość wykracza to,
że nie tylko katolicy są na świecie, i też chcą żyć w niebie, tak ?

A słyszałaś, że nieomylne pedały z Watykanu twierdzą,
że poza kościołem katolickim nie ma zbawienia, tak ?
:o)
Ufasz im ?
Z jakiego powodu ?
Bo tak Cię nauczyli rodzice, czy sama to przemyślałaś ?

--
Jak to nie ?
Tylko Twoje potrzeby się liczą ?

--
Nie jesteś poza wiarą, lecz w wierze, ale są też inni wierzący
na tym świecie i też pragną znaleźć się w niebie, a mają inne poglądy

--
Uprawiać seks poza małżeństwem w ważnych
wypadkach ?

> --
> Ikselka.

zdar
<..>___ ~*
( _ ) .__.'
al_bakarah

126. Data: 2010-03-07 22:36:41

Od: "<..>__ ~*" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" <i...@g...pl> napisał

--
Jak regulujesz swoim mechanizmem rozrodczym ?

> --
> Ikselka.

zdar
<..>___ ~*
( _ ) .__.'
al_bakarah

127. Data: 2010-03-07 22:37:12

Od: "<..>__ ~*" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" <i...@g...pl> napisał

> A wierzysz w Boga?
> --
> Ikselka.

Jak mam nie wierzyć, skoro to mój rodzony Ojciec :o)

zdar
<..>___ ~*
( _ ) .__.'
al_bakarah

128. Data: 2010-03-07 22:39:31

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Chyba troszeczkę zaczynasz mnie przerażać.
> Dopuszczasz do siebie takie skojarzenia?

Po prostu zwizualizowałam sobie ciebie jako żywego faceta. Zawsze tak
robię z ludźmi, od dziecka - wyobrażam ich sobie w różnych sytuacjach.

> Poza tym to nie moje dylematy były,
> a jedynie możliwie obiektywnie przedstawiłem swoje obserwacje.

Oczywiście. Potrafię czytać. I właśnie sposób, w jaki to napisałeś mówi
najwięcej.

> Żeby czegoś nie idealizować ani nie krytykować.
> Dostrzegasz teraz tą subtelną różnicę w postaciach,
> które chyba nie zgadnę, czym ciebie tak zbulwersowały?

Nie zgadniesz z pewnością.

Ewa

129. Data: 2010-03-07 22:39:47

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 7 Mar 2010 23:34:26 +0100, <..>__ ~* napisał(a):

> [...]
> Nie jesteś poza wiarą, lecz w wierze, ale są też inni wierzący
> na tym świecie i też pragną znaleźć się w niebie, a mają inne poglądy

Ich sprawa.

--

Ikselka.

130. Data: 2010-03-07 22:41:33

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Ja już nie chodzę do szkoły od dawna.

To był przykład.

Ewa

Wiecie co
BAWIEM SIEM...
Czy może nas coś jeszcze zadziwić
Re: matematyka jako suma teorii matematycznych/było: o mnie li tylko? - wlod, 1971-05-06
Miłość