Temat stary jak świat.

61. Data: 2010-03-07 17:40:34

Temat: Re: Temat stary jak świat.
Od: " Iwon(K)a" <i...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

<..>__ ~* <k...@i...pl> napisał(a):

> Użytkownik " Iwon(K)a" <i...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał

> --
> Pode natchnieniem faszysty czy humanisty ?

nie wiem pod jaka kategorie podpada Duch Swiety.

i.

62. Data: 2010-03-07 17:42:16

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

<..>__ ~* <k...@i...pl> napisał(a):

> Użytkownik "XL" <i...@g...pl> napisał

> Zaraz, zaraz..., przecież seks to niekoniecznie dzieci ?

dla Xlki dzieci. Ona za kazdym razem mysli, ze pocznie sie dziecko. Wtedy ma
najwieksza przyjemnosc.

i.

63. Data: 2010-03-07 17:46:07

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-07 14:04, niebożę Chiron wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Dlaczego nie?

Bo tak czuję. Wierzę. Wiem.

Qra

64. Data: 2010-03-07 17:46:31

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 7 Mar 2010 18:19:11 +0100, <..>__ ~* napisał(a):

> Użytkownik "XL" <i...@g...pl> napisał

> I na tym koniec z seksem ?

Niby dlaczego? Jajeczkowanie to sprawa cykliczna i tak zostalo pomyślane,
że nie zdarza się codziennie, żeby człowiek prócz płodzenia dzieci miał też
szansę na "trochę" przyjemności z życia płciowego. Rachunek jest prosty -
kiedy się jest zdrową kobietą, to wie się, kiedy można zajść w ciążę, a
kiedy nie. Kiedy są problemy ze zdrowiem, to się bierze lekarstwa
hormonalne i seks nadal cieszy, tyle że bez koneczności liczenia dni
płodnych.

Między moimi dziećmi jest 7 lat różnicy wiekowej. Tak sobie zaplanowaliśmy.
Miało być jeszcze jedno dziecko po nich, po dalszych 7 latach (ale nie ma).
--

Ikselka.

65. Data: 2010-03-07 17:47:13

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 7 Mar 2010 18:25:49 +0100, <..>__ ~* napisał(a):

> Użytkownik "XL" <i...@g...pl> napisał

> I w związku z tym mają żyć w niedopasowaniu na wieki ? :o/

Trzeba się najpierw dopasować, a potem konsumować.

--

Ikselka.

66. Data: 2010-03-07 17:47:38

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 7 Mar 2010 18:26:36 +0100, <..>__ ~* napisał(a):

> Użytkownik "XL" <i...@g...pl> napisał

> Zaraz, zaraz..., przecież seks to niekoniecznie dzieci ?
>
> zdar
> <..>___ ~*
> ( _ ) .__.'
> al_bakarah

Tak samo, jak niekoniecznie, to i prawdopodobnie.
--

Ikselka.

67. Data: 2010-03-07 17:49:37

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-07 14:16, niebożę Aicha wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> http://www.styl.pl/magazyn/reportaz/news-egzamin-z-t
olerancji,nId,240425

> Czemu nie zacytowałaś niczego z trzeciej opowieści? O tym, że Kielce to
> zaścianek?

Bo trzecia sugeruje zdobywanie wiedzy w usenecie.

Qra

68. Data: 2010-03-07 17:52:25

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 7 Mar 2010 18:29:31 +0100, <..>__ ~* napisał(a):

> Ok., i co, drugie jest uwiązne na całe życie,
> nawet jak potrzebuje seksu ?

Seks to nie tylko stosunek płciowy.

> Ty, będąc sparaliżowana od bioder,

Czemu tylko od bioder?

> byś żałowała mężowi seksu, nawet gdybyś nic nie czuła ?

Gdybym była aż tak chora, mój mąż za bardzo by cierpial z powodu mego
bólu/choroby, aby czuć potrzebę seksu. vice versa.
Tragedia czyni w życiu zupełnie inne priorytety, niż seks.

Chociaż znam takie zwierzęta, które mając żonę umierającą w męczarniach na
raka w szpitalu, jesczze w dniu jej śmierci kopulowaly na imprezie.

> A gdyby poszukał seksu poza małżeństwem, to co ?

Nie ma takiej opcji.

> Dobry Bóg porazi piorunem ? :o/

Nie porazi, bo nie będzie miał za co.
--

Ikselka.

69. Data: 2010-03-07 17:53:11

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 7 Mar 2010 18:32:21 +0100, <..>__ ~* napisał(a):

> Użytkownik "XL" <i...@g...pl> napisał

> Ewangelizacji katolicyzmem czy nauką tego Żyda Jezusa ?

Ewangelizacja jest zawsze w jakimś języku.

--

Ikselka.

70. Data: 2010-03-07 17:53:57

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 7 Mar 2010 18:33:59 +0100, XL napisał(a):

> Rozwód to powrót do stanu wolnego bez wymazywania/zaprzeczania faktowi
> zaistnienia i trwania ałżeństwa.

A uniewaznienie kościelne to stwierdzenie, ze do malżeństwa nie
doszło.//uzupełniam

> Więc nie jest tak hopsiup, jak Ci się wydaje.

j.w.
--

Ikselka.

Wiecie co
BAWIEM SIEM...
Czy może nas coś jeszcze zadziwić
Re: matematyka jako suma teorii matematycznych/było: o mnie li tylko? - wlod, 1971-05-06
Miłość