Tenis po żydowsku...

61. Data: 2013-02-23 18:17:27

Temat: Re: Tenis po żydowsku...
Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Lut, 18:21, Fragile <s...@o...pl> wrote:
> Dnia Sat, 23 Feb 2013 07:21:52 -0800 (PST), outside napisa (a):

cinews:23278ca8-341c-4d46-876b-b2946ad70392@n6g2000v
bf.googlegroups.com...

> I pomy le , e zawsze Ci broni am, gdy Ci pomawiano o to, czy o tamto, w
> tym o choroby psychiczne... I wtedy mi si obrywa o, tylko nie od Ciebie, a
> teraz mam za swoje... Wal, glob, wal we mnie tymi kamieniami ile wlezie.
> Mam nadziej , e chocia tyle radosci masz w yciu, ile innym ubli ysz i
> k amliwie o nich napiszesz.
>
> --
> Pozdrawiam,
> M.

No byłbym nieuczciwy gdybym nie pisał co o tym myślę, a tu jeszcze
taki szantażyk, aby nie twierdzić to co sobą pokazujesz.
Gdybym trochę to zdystansował co pisałem, to mógłbym powiedzieć-
dobra żydzi zachowali się skandalicznie, ale i nasi katolicy takim
chamstwem również nie grzeszą, więc czy w jedną czy w drugą strone
zawsze takie ekscesy trzeba potępiać.
Bo nie może tak być, aby ludzie przez chamów byli wyzywani. Czyli i
potępiam żydów i polskich katolików za chamskie zachowanie, tylko że
ciebie intesesuje tylko jedna strona medalu, a to już nie jest
uczciwe.

62. Data: 2013-02-23 18:19:13

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Lut, 19:10, bat <c...@l...pl> wrote:

> (ciach chory belkot)>   I Ja i olo pr bowa ci pokaza ,
>
> o nowosc.przypochlebiasz sie olowi. czyzbys uwazal ze macie za soba
> jakis wspolny mianownik?>Czepi a si teraz globa
>
> choc utule cie czule

Spierdalaj ciulu.

63. Data: 2013-02-23 18:35:06

Od: bat <c...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-02-23 19:19, outside pisze:

> Spierdalaj ciulu.
no homofobie

64. Data: 2013-02-23 18:37:59

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 23 Feb 2013 10:17:27 -0800 (PST), outside napisał(a):

cinews:23278ca8-341c-4d46-876b-b2946ad70392@n6g2000v
bf.googlegroups.com...

> No byłbym nieuczciwy gdybym nie pisał co o tym myślę, a tu jeszcze
> taki szantażyk,

Glob, nie mierz ludzi swoją miarą.
Byłabym nieuczciwa, gdybym nie napisała tego, co myślę.

> [...]
> dobra żydzi zachowali się skandalicznie, ale i nasi katolicy takim
> chamstwem również nie grzeszą, więc czy w jedną czy w drugą strone

Dokładnie.

> Bo nie może tak być, aby ludzie przez chamów byli wyzywani. Czyli i
> potępiam żydów i polskich katolików za chamskie zachowanie,

Ja również, więc w czym problem?

> tylko że
> ciebie intesesuje tylko jedna strona medalu, a to już nie jest
> uczciwe.

Ależ to Ty chciałeś widzieć tylko jedną stronę :)
A są dwie, jak sam słusznie zauważasz.

M.

65. Data: 2013-02-23 18:43:25

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 23 Feb 2013 16:52:09 +0100, olo napisał(a):

> Użytkownik "Fragile"

> Więc umknęły twojemu postrzeganiu moje próby rozmów z globem poprzez
> przeciwstawianie swoich argumentów. Ponieważ zamiast tego zawsze oferował
> konfrontację obelg, która imo jest poznawczo jałowa, zawiesiłem swoje
> starania :)

Nie dziwię się w sumie... Miałam podobnie.

> Przecież to truizm. Cofam, wydawało mi się to samoczywiste, tylko jak
> oglądam wystąpienia polityków to chyba to taką oczywistością jednak nie jest
> :(

> Lub przynajmniej diagnozy uzupełniasz prośbą o ich nietrafność?

Komunikuję jedynie swoje obserwacje.
Ty widzisz to, co chcesz widzieć.

> Paranoja to komplement dla poglądów globa.

Hmm...

> [...]
> całość, są logiczne pod względem formalnym. Chorzy dążą do uzasadnienia
> swoich przekonań. Brak rozpadu struktur osobowości i zaburzeń kontaktu
> emocjonalnego. Urojeniom towarzyszy właściwy wydźwięk afektywny. W obłędzie
> prześladowczym afekt napięty, lęk, działania obronne."
> Pod względem formalnej logiki, uzasadnianie jego uprzedzeń dalekie jest od
> poprawności.
> Zresztą każdy wyznawca, jakiejkolwiek religii ten kliniczny obraz schorzenia
> spełnia. Witaj więc w kolejnym klubie paranoików, tylko chciałbym dodać że
> to Manitou jest jedynym prawdziwym Bogiem ;)

Dawno w tylu klubach nie byłam ;) I to w jakże doborowym towarzystwie ;)

> Skoro szukamy "sprawcy", to już poznałem lokalny folklor rasistów.

Punkt dla Ciebie w takim razie. Ja jeszcze nie poznałam.

> Odezwałem się tylko dlatego, że zaskoczyła mnie twoje puszczanie do nich
> oka.

To nie jest puszczanie oka, tylko dzielenie się spostrzeżeniami.
Zbyt łatwo szafujesz określeniem rasista.

> Mogę tylko zapewnić, że to nie pierwszy i nie ostatni raz. Nie sądzę też
> abym ja czy ktokolwiek inny był w stanie to zmienić, chociaż nie wykluczam
> że glob zakocha się w jakiejś katoliczce i kiedy będzie jej podczas
> pielgrzymek towarzyszył, zmniejszy aktywność swoich publikacji ;)

Zakochania się szczerze mu życzę.

> Ja tego zupełnie nie wykluczam. Nie wierzę też jednak w UFO pomimo setek
> tysięcy potwierdzających to świadectw. Nie wykluczam też faktu że to
> prowokacja bojowników Dżihadu , lub jakiś odtrącony poprzez panny Radwańskie
> urażony wielbiciel. wyznawca judaizmu itd, itp. Natomiast przypinanie na tej
> podstawie łatek narodowi, to rasizm w czystej postaci.

Kieruj więc swe słowa do rasistów, proszę. Nie do mnie.
Jedyna 'łatka', jaką przedstawicielom tego narodu kiedykolwiek przypięłam,
to że świetnie wychowują dzieci, wspierają się zawsze i wszędzie, cenią i
pielęgnują tradycję, oraz są narodem wielu geniuszy.

M.

66. Data: 2013-02-23 18:51:43

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Lut, 19:37, Fragile <s...@o...pl> wrote:
> Dnia Sat, 23 Feb 2013 10:17:27 -0800 (PST), outside napisa (a):

cinews:23278ca8-341c-4d46-876b-b2946ad70392@n6g2000v
bf.googlegroups.com...

> Glob, nie mierz ludzi swoj miar .
> By abym nieuczciwa, gdybym nie napisa a tego, co my l .

> Dok adnie.

> Ja r wnie , wi c w czym problem?

> Ale to Ty chcia e widzie tylko jedn stron :)
> A s dwie, jak sam s usznie zauwa asz.
>
> --
> Pozdrawiam,
> M.

To gdzie twoje posty potępiające antysemityzm, przecież nawet Olo
pokazał ci i wskazał palcem ducha i chirona. A ty stwierdziłaś że nie
widzisz ale zaczełaś histeryzować globa.
Ja bym nawet się ucieszył gdybyś napisała jako katoliczka jak bardzo
antysemityzm w polsce ci przeszkadza. Takiej katoliczki bym się nie
czepiał, bo na tym właśnie polega chrześcijaństwo. Potępia się tych co
nienawidzą i rzucają kamieniami, ale jak narazie to Katoliczki to ja
tutaj nie spotkałem.

67. Data: 2013-02-23 19:08:41

Od: bat <c...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-02-23 19:51, outside pisze:

cinews:23278ca8-341c-4d46-876b-b2946ad70392@n6g2000v
bf.googlegroups.com...

> To gdzie twoje posty potępiające antysemityzm,
jaka jest roznica miedzy antysemita a homofobem?

68. Data: 2013-02-23 19:35:19

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 23 Feb 2013 10:51:43 -0800 (PST), outside napisał(a):

> [...]
> czepiał, bo na tym właśnie polega chrześcijaństwo. Potępia się tych co
> nienawidzą i rzucają kamieniami, ale jak narazie to Katoliczki to ja

Zmuszasz mnie, bym się powtarzała, że wielokrotnie stawałam w obronie
Żydów. Oczywiście, że antysemityzm (nie tylko w Polsce) mi przeszkadza. I
ogromnie smuci. I wcale nie twierdzę, że go w Polsce nie ma. Owszem,
istnieje. I istnieje nie tylko w Polsce. Podobnie sprawy się mają z szeroko
pojętym rasizmem, który w Polsce niestety, ale chyba narasta.
Wśród moich znajomych nie ma, i nigdy nie będzie rasistów ani antysemitów.

M.

69. Data: 2013-02-23 19:48:13

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Lut, 20:08, bat <c...@l...pl> wrote:

cinews:23278ca8-341c-4d46-876b-b2946ad70392@n6g2000v
bf.googlegroups.com...

> jaka jest roznica miedzy antysemita a homofobem?

Nie ma, homofobia to fobia przeskakująca, czyli jest to wstręt do
każdej inności, dlatego że nie akceptuje się siebie, chce się zlać z
tłumem . A każda różnica powoduje przypomnienie kim się jest.
Powoduje to ucieczkę od siebie i kwitnie zaburzenie, bo aby
dostrzegać rzeczywistość trzeba być sobą, przestają być sobą , wpadają
w paranoje - siebie i innych podejrzewa się od odejście od kolektywu.
Jeśli siebie się brzydzi to brzydzi się każdą innością.
Dlatego ludzie niedojrzali , chowają się w kolektywy, bo boją się być
sobą i być odpowiedzialnym za własne życie, im bardziej kocha się
partię, firera, kościół, tym bardziej osoba cofa się w rozwoju
wewnętrznym i tym bardziej brzydzi się siebie i tym samych każdej
różnicy u innych.

70. Data: 2013-02-23 19:50:29

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Lut, 20:35, Fragile <s...@o...pl> wrote:
> Dnia Sat, 23 Feb 2013 10:51:43 -0800 (PST), outside napisa (a):

cinews:23278ca8-341c-4d46-876b-b2946ad70392@n6g2000v
bf.googlegroups.com...

> Zmuszasz mnie, bym si powtarza a, e wielokrotnie stawa am w obronie
> yd w. Oczywi cie, e antysemityzm (nie tylko w Polsce) mi przeszkadza. I
> ogromnie smuci. I wcale nie twierdz , e go w Polsce nie ma. Owszem,
> istnieje. I istnieje nie tylko w Polsce. Podobnie sprawy si maj z szeroko
> poj tym rasizmem, kt ry w Polsce niestety, ale chyba narasta.
> W r d moich znajomych nie ma, i nigdy nie b dzie rasist w ani antysemit w.

> [...]

No to dobrze, pozostaje przy stanowisku że nienawiść i ekscesy tu i
tam warto potępiać.

Już nie ma homków:'(
Nasze nieszczęście
Sondaze wyborcze z Palikotem w tle