Tenis po żydowsku...

51. Data: 2013-02-23 12:32:39

Temat: Re: Tenis po żydowsku...
Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "outside" <s...@g...com> napisał w wiadomości
news:23278ca8-341c-4d46-876b-b2946ad70392@n6g2000vbf
.googlegroups.com...
On 21 Lut, 23:47, Fragile <s...@o...pl>

>Katolicka suka, sama potwiedziła, bo nie ważne że chirony i duchy
>zalewają antysemityzmem i nienawiścią grupy, ona wogóle antysemityzmu
>w polsce nie widzi , ostry język globa jej przeszkadza jak glob

No właśnie. Twoje zachowanie to nie tyle zachowanie małego dziecka, co-
wypisz wymaluj- zachowanie psa. Psa, który przecież ma proste reakcje:
obszczekuje, jak mu się coś nie podoba, obsikuje, że to niby jego, i merda
ogonkiem- jak swój. Pieski gwałcą też suczki- chociaż czasem taka suczka
potrafi nieźle psa pokiereszować- to kulli ogon pod siebie i zwiewa- a potem
może nawet już nie próbować z inną:-). Ludziom na ogół pieski wydają się
sympatyczne. Co niektórzy mogą więc iść za podobnym wrażeniem- dokąd IMO nie
zrozumiejąc, że przecież w końcu jesteś człowiekiem.
p.s.
obszczekujesz i obsikujesz niewłaściwe drzewka- tak przy okazji:-)

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

52. Data: 2013-02-23 13:22:18

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Lut, 13:32, "Chiron" <e...@o...eu> wrote:
> [...]
> obszczekuje, jak mu si co nie podoba, obsikuje, e to niby jego, i merda
> ogonkiem- jak sw j. Pieski gwa c te suczki- chocia czasem taka suczka
> potrafi nie le psa pokiereszowa - to kulli ogon pod siebie i zwiewa- a potem
> mo e nawet ju nie pr bowa z inn :-). Ludziom na og pieski wydaj si
> sympatyczne. Co niekt rzy mog wi c i za podobnym wra eniem- dok d IMO nie
> zrozumiej c, e przecie w ko cu jeste cz owiekiem.
> p.s.
> obszczekujesz i obsikujesz niew a ciwe drzewka- tak przy okazji:-)

> demokracja to rz dy os w, prowadzonych przez hieny

Moim zdaniem to fakt -katolicka suka, bo swoim zachowaniem to
potwierdziła, spójrz na dyskusje z Olem.
Ola starał się pokazać jej w sposób merytoryczny, że ty i duch i
polska non stop obraża żydów.
No katoliczka na te fakty strasznie się obaziła, co pokazuje że
katolikowi wolno innych prześladować, a oburza się jak ktoś nazwie go
oprawcą lub źle o nim wypowie.
Ja pisałem tak samo i to jej przeszkadzało a nie mój ostry styl
pisania.
Moje pisanie to wybieg jej obłudy, jak mi przeszkadza co piszesz to
jesteś brutal.
Bo ja i olo staraliśmy się jej pokazać że belki we własnym oku nie
widzi i waszago rasizmu też nie widzi.
Oburza się gdy ktoś pokazuje jej prawdę.
No to całkowicie na miano zasługuje. To już nie jest dziecinada, to
jest kurestwo w czystej postaci.
Niestety ludzie oceniają was po tym jak się zachowujecie, a
zachowujecie się jak zbrodniarze, które na dodatek reagują agresją jak
ktoś się odezwie.

53. Data: 2013-02-23 14:12:36

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 23 Feb 2013 05:22:18 -0800 (PST), outside napisał(a):

> [...]
> Niestety ludzie oceniają was po tym jak się zachowujecie, a
> zachowujecie się jak zbrodniarze, które na dodatek reagują agresją jak

Nie dość, glob, że prezentujesz zachowania człowieka nie do końca
zrównoważonego, to jeszcze w bezczelny sposób kłamiesz. Nie raz, nie dwa,
nie dziesięć stwałam po stronie Żydów, i nie raz, nie dwa, nie dziesięć,
krytykowałam katolików. Ponieważ swoje opinie opieram tylko i wyłącznie na
zachowaniach jakie ludzie prezentują. A Ty powtarzasz wciąż swoje utarte
sloganiki, jak koń z klapkami na oczach.... 'Wy, was, katolickie szmaty,
katolickie suki'... No cóż, to świadczy o Tobie.
Jak to olo ujął? "Paranoje są nieuleczalne". Co do nieuleczalności paranoi
ma rację, co do Ciebie - nie wiem. Ja Ci diagnozy nie będę stawiać.
I nie będę walić uogólnieniami w Twoją stronę, choć Ty w moją nie masz z
tym najmniejszego problemu. Miłego weekendu, glob.

M.

54. Data: 2013-02-23 14:44:15

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 22 Feb 2013 16:42:16 +0100, olo napisał(a):

> Użytkownik "Fragile"

> Ależ ja usiłowałem na tej grupie wieść racjonalną dyskusję, zwracając mu
> przy tym również uwagę że używanie argumentów "ad personam" źle świadczy
> wyłącznie o tym argumentów tych używających
> Nie każ mi kopać się z koniem,

Ja nic nikomu nie każę. Jedynie zauważam.
Do niczego się nie poczuwaj :) Postępuj w zgodzie ze sobą samym :P

> czy to moja wina że do globa żadne argumenty nie trafiają. On ma swoją
> zamkniętą ksenofobiczną i paranoiczną wizję świata i ja nie jestem w stanie
> w niej nic zmienić. Medycyna też nie, paranoje są *nieuleczalne*.

Ja od diagnozowania jestem daleka :)

> Czy ja gdzieś jego, czy kogokolwiek bluzgi usprawiedliwiłem? Więcej
> wielokrotnie zwracałem uwagę że zastępują mu argumenty.

Nic z tego nie wynika, ponieważ napisałeś jedno kluczowe zdanie:
"Jedyną osobą która bluzgów nie owija w bawełnę to faktycznie jest glob", i
właśnie wtedy lawina ruszyła na dobre. I nic jej nie powstrzyma. Możesz
więc czuć się za nią odpowiedzialny :) Ja i wszyscy katolicy świata tego
zostaliśmy mianowani "katolickimi sukami/pizdami", a grupa zyskała nowe
wątki, jak chociażby "Szkoła" :)

> Są różne fakty, fakty faktyczne, fakty medialne, fakty formalne. Słyszałem,
> że nie złożono oficjalnego protestu w sprawie rzeczonego meczu ze względu na
> brak formalnych faktów że to obywatele izraelscy zachowali się po chamsku.

Sytuacja miała miejsce, i to jest istotne.
Jednak rozumiem, że Ty możesz mieć inne o tym zdanie.

M.

55. Data: 2013-02-23 15:21:52

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Lut, 15:12, Fragile <s...@o...pl> wrote:
> [...]
> krytykowa am katolik w. Poniewa swoje opinie opieram tylko i wy cznie na
> zachowaniach jakie ludzie prezentuj . A Ty powtarzasz wci swoje utarte
> sloganiki, jak ko z klapkami na oczach.... 'Wy, was, katolickie szmaty,
> katolickie suki'... No c , to wiadczy o Tobie.
> Jak to olo uj ? "Paranoje s nieuleczalne". Co do nieuleczalno ci paranoi
> ma racj , co do Ciebie - nie wiem. Ja Ci diagnozy nie b d stawia .
> I nie b d wali uog lnieniami w Twoj stron , cho Ty w moj nie masz z
> tym najmniejszego problemu. Mi ego weekendu, glob.

Brak równowagii psychicznej objawia się tym, że w twoim domu non stop
syczą... żyd, a ty tego nie dostrzegasz, to ci nie przeszkadza.
Twój umysł odleciał w tezy o tym że katolik jest dobry i nie
przyjmuje rzeczywistości , tego że ci twoi katolicy zaflugali każdy
murek w twoim domu - jebać żydów.
Osoba niezrównoważona nie dostrzega co się wokół niej dzieje i nie
widzi własnych zachowań.
Drugim przykładem jest Chiron, który mówi o miłość bliźniego, a non
stop syczy z nienawiści.
Ludzie widzą jak skręca się w drgawkach, ale on tego nie widzi, jego
tezy są daleko od jego zachowania.
Takie zachowanie pokazuje już chorą psychikę, zaczyna się od obłudy,
gdy się perfidnie zaprzecza rzeczywistości, umysł nie jest
kompatybilny z zachowaniem .
I Ja i olo próbował ci pokazać, że aby być obiektywnym, to muszisz
zobaczyć nie tylko żydów obrażających, ale i polaków obrażających, a
ty polaków jednym maznięciem uniewinniłaś i tendencyjnie skazałaś
żydów.
Ci którzy zwracali ci na to uwagę zawyłaś swoją agresywną katolicką
histerią, bo ciebie prawda obraża.
Takiej osoby nie da się szanować, sama pokazałaś że na szacunek nie
zasługujesz, to co chcesz od globa.? Czepiła się teraz globa
obrzydliwe babsko.

56. Data: 2013-02-23 15:52:09

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile"

>Ja nic nikomu nie każę. Jedynie zauważam.

Więc umknęły twojemu postrzeganiu moje próby rozmów z globem poprzez
przeciwstawianie swoich argumentów. Ponieważ zamiast tego zawsze oferował
konfrontację obelg, która imo jest poznawczo jałowa, zawiesiłem swoje
starania :)

>Do niczego się nie poczuwaj :) Postępuj w zgodzie ze sobą samym :P

Przecież to truizm. Cofam, wydawało mi się to samoczywiste, tylko jak
oglądam wystąpienia polityków to chyba to taką oczywistością jednak nie jest
:(

>Ja od diagnozowania jestem daleka :)

Lub przynajmniej diagnozy uzupełniasz prośbą o ich nietrafność?
Paranoja to komplement dla poglądów globa.
"Wszystkie postaci obłędu zawierają urojenia, opierające się na błędnej
interpretacji rzeczywistych spostrzeżeń. Przeróbka spostrzeżeń jest pod
względem formalno-logicznym prawidłowa, błędne jest tylko założenie
urojeniowe. W każdym obłędzie urojenia tworzą zwartą, usystematyzowaną
całość, są logiczne pod względem formalnym. Chorzy dążą do uzasadnienia
swoich przekonań. Brak rozpadu struktur osobowości i zaburzeń kontaktu
emocjonalnego. Urojeniom towarzyszy właściwy wydźwięk afektywny. W obłędzie
prześladowczym afekt napięty, lęk, działania obronne."
Pod względem formalnej logiki, uzasadnianie jego uprzedzeń dalekie jest od
poprawności.
Zresztą każdy wyznawca, jakiejkolwiek religii ten kliniczny obraz schorzenia
spełnia. Witaj więc w kolejnym klubie paranoików, tylko chciałbym dodać że
to Manitou jest jedynym prawdziwym Bogiem ;)

> [...]
>właśnie wtedy lawina ruszyła na dobre. I nic jej nie powstrzyma. Możesz
Skoro szukamy "sprawcy", to już poznałem lokalny folklor rasistów.
Odezwałem się tylko dlatego, że zaskoczyła mnie twoje puszczanie do nich
oka.

> Ja i wszyscy katolicy świata tego
>zostaliśmy mianowani "katolickimi sukami/pizdami", a grupa zyskała nowe
>wątki, jak chociażby "Szkoła" :)

Mogę tylko zapewnić, że to nie pierwszy i nie ostatni raz. Nie sądzę też
abym ja czy ktokolwiek inny był w stanie to zmienić, chociaż nie wykluczam
że glob zakocha się w jakiejś katoliczce i kiedy będzie jej podczas
pielgrzymek towarzyszył, zmniejszy aktywność swoich publikacji ;)

>Sytuacja miała miejsce, i to jest istotne.
>Jednak rozumiem, że Ty możesz mieć inne o tym zdanie.

Ja tego zupełnie nie wykluczam. Nie wierzę też jednak w UFO pomimo setek
tysięcy potwierdzających to świadectw. Nie wykluczam też faktu że to
prowokacja bojowników Dżihadu , lub jakiś odtrącony poprzez panny Radwańskie
urażony wielbiciel. wyznawca judaizmu itd, itp. Natomiast przypinanie na tej
podstawie łatek narodowi, to rasizm w czystej postaci.

pzdr
olo

57. Data: 2013-02-23 16:24:11

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Lut, 16:52, "olo" <o...@o...pl> wrote:
> [...]
> abym ja czy ktokolwiek inny by w stanie to zmieni , chocia nie wykluczam
> e glob zakocha si w jakiej katoliczce i kiedy b dzie jej podczas
> pielgrzymek towarzyszy , zmniejszy aktywno swoich publikacji ;)

> Ja tego zupe nie nie wykluczam. Nie wierz te jednak w UFO pomimo setek
> tysi cy potwierdzaj cych to wiadectw. Nie wykluczam te faktu e to
> prowokacja bojownik w D ihadu , lub jaki odtr cony poprzez panny Radwa skie
> ura ony wielbiciel. wyznawca judaizmu itd, itp. Natomiast przypinanie na tej
> podstawie atek narodowi, to rasizm w czystej postaci.

To nie paranoja to twoja głupota, która nie chce widzić , nie chce
rozumieć i nie interesuje ciebie los poniżanych polaków.
Twój brak oleju w głowie, egoizm i egocentryzm , brak empatii, nie
jest normą, która powinna być rozyrzygająca .
Poza tym dajesz się nabierać obłudnej katoliczce, bo już nie
rozmawiacie o antysemityźmie , ale agresywnie dokazujecie na globie,
problem antysemityzmu tej obłudnej katoliczki nagle się cwaniacko
schował i jej agresywne , histeryczne, skoki na globa przesłanią ci
temat, a nawołuje do przemocy na globie.
Który jako jedyny tu normalnie troszczy się o żydów. Bo was przecież
na to nie stać.

58. Data: 2013-02-23 16:56:28

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Lut, 17:24, outside <s...@g...com> wrote:

> [...]
> temat, a nawołuje do przemocy na globie.
>  Który jako jedyny tu normalnie troszczy się o żydów. Bo was przecież

Masz jak na dłoni pokazane że posty globa wcale nie są takie
agresywne jak katoliczka twierdzi.
Masz przeniesienie, ona oczekiwała że sobie z majtek wyleje jad na
żydów. Ale krytyczna treść spowodowała przeniesienie żyda na
globa....ćwok.

59. Data: 2013-02-23 17:21:47

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 23 Feb 2013 07:21:52 -0800 (PST), outside napisał(a):

> [...]
> Takiej osoby nie da się szanować, sama pokazałaś że na szacunek nie
> zasługujesz, to co chcesz od globa.? Czepiła się teraz globa

I pomyśleć, że zawsze Cię broniłam, gdy Cię pomawiano o to, czy o tamto, w
tym o choroby psychiczne... I wtedy mi się obrywało, tylko nie od Ciebie, a
teraz mam za swoje... Wal, glob, wal we mnie tymi kamieniami ile wlezie.
Mam nadzieję, że chociaż tyle radosci masz w życiu, ile innym ubliżysz i
kłamliwie o nich napiszesz.

M.

60. Data: 2013-02-23 18:10:40

Od: bat <c...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-02-23 16:21, outside pisze:

> [...]
(ciach chory belkot)
> I Ja i olo próbował ci pokazać,
o nowosc.przypochlebiasz sie olowi. czyzbys uwazal ze macie za soba
jakis wspolny mianownik?
>Czepiła się teraz globa
>obrzydliwe babsko.
choc utule cie czule