Re: Teodycea

Data: 2002-01-21 10:57:46
Temat: Re: Teodycea
Od: jacek <j...@w...pl>

In article <a2fhb7$5ll$1@korweta.task.gda.pl>, w...@i...com says...

> Dlatego wlasnie nie wyslalem postu na soc.religia ale widze ze
> lustrujesz wszystkie grupy na wszelki wypadek...

Bo po jakiego grzyba zadajesz pytania na ktore setki lat temu ludzie juz
sobie odpowiedzieli? Po co probujesz glowa wywarzac otwarte drzwi?

Powiedzeni ludziom ze drzwi sa (i to powiedzeni "Z duma zauwazam ze sa -
ciekawe czy wy je widzicie tak jak i ja") gdy ich po prostu nie ma to
chyba niezbyt madre?