Re: Teoria krytyczna

Data: 2019-04-29 18:09:28
Temat: Re: Teoria krytyczna
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com>

W dniu poniedziałek, 29 kwietnia 2019 17:57:54 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki
napisał:
> [...]
żydowska jest fałszywa, a jak już szukać prawdziwego Boga to jest nim Jezus

> [...]
> zwierzęcego, możliwe że o innej fizjologii wynikającej z innych warunków
> ewolucji biologicznej. I w tym akurat nie widzę żadnej kontrowersji religijnej,
> taki czy inny zestaw genów ewentualnych kosmitów nie byłby bardziej lub mniej
> święty od Homo sapiens.
>
> Domyślam się, że chodzi Tobie o opisy rzekomych paranormalnych zdolności
> pilotów UFO i ich brak poszanowania dla religii zatrącający czasem
> o manipulację. No ale weź pod uwagę, że tacy piloci to byłby przeważnie wywiad
> wojskowy, a takowy również w państwach rządzonych przez Homo sapiens zatrudnia
rzesze ekstrasensów i libertynów (przykre jest, jeśli ktoś jest jednym i drugim
> zarazem). Nie wydaje mi się, żeby inne ewentualne gatunki człowieka były jednak
> w całości bardziej podatne na choroby duchowe od tego istniejącego na tej
> 3 planecie od Słońca, która dla sapiensa jest Ziemią Podstawową.

PS. Co ważne, niektórzy piloci "spodków" według hipotez ufologicznych
i rzekomych bliskich spotkań mogliby być sapiensami, którzy wylecieli w kosmos
przed upadkiem poprzedniej cywilizacji naukowo-technicznej na Ziemi,
zbudowali kolonię, którą terraformowali, ale coś poszło nie tak i teraz
wracają.