Re: To dopiero jest ogloszenie spoleczne!

Data: 2019-08-09 02:03:12
Temat: Re: To dopiero jest ogloszenie spoleczne!
Od: Izaura <d...@d...net>

On 2019-08-08 14:02, m...@g...com wrote:

> Żadnych tam "gejowskich" tylko opłacanych przez wiadomokogo pro-gejowskich
przebierańców, albo wysyłanych z warsiawki w teren dla odstresowania bojem na płatne
weekendy korposzczórów, albo po prostu ukraińców zamówionych w agencjach pośrednictwa
opracy. Ot takie "tęczowe ludziki", jakby "zielone" tylko bardziej kolorowe ;)

Ooo, takie, takie!

//co do tych wiadomokto, to nie wiem czy to nie jest czasem, jednak
inspiracja obcych?