To dopiero jest ogloszenie spoleczne!

21. Data: 2019-07-20 01:53:34

Temat: Re: To dopiero jest ogloszenie spoleczne!
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-19 18:37, Trybun wrote:
> [...]
ach-nad-morzem-nie-przyjmujemy-sympatykow-PiS.html

51239

ada-na-szal-lewactwa-cenzura-byla-typowa-dla-nazizmu

> Co to właściwie jest ta "ideologia LGBD", czy aby pan "naczelny" nie
> nadużywa znaczeń, przecie walka o prawa człowieka to nie jakaś
> ideologia.. a może oni jednak jemu coś naprawdę narzucają?

//nie wierze, że tego jeszcze nie rozumiesz...

Ta cała ideologia, to szerzej znana "ANTYKULTURA".

//od c*ja tekstów i jeszcze troche prezentacji video

https://www.programwiedzyspolecznej.pl/

https://www.historiasztuki.com.pl/index.php

https://www.historiasztuki.com.pl/strony/021-00-00-A
NTYKULTURA.html

22. Data: 2019-07-20 02:03:17

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-19 18:37, Trybun wrote:

> [...]
> nadużywa znaczeń, przecie walka o prawa człowieka to nie jakaś
> ideologia.. a może oni jednak jemu coś naprawdę narzucają?

To LGBT, to tylko jeden z elementów szerzej rozumianej tolerancji
represyjnej, jako sposób, rozdupcenia cywilizacji i zezwierzęcenia
człowieka.

https://www.historiasztuki.com.pl/strony/021-12-00-A
NTYKULTURA-SYSTEM.html

23. Data: 2019-07-20 10:08:39

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17/07/2019 o 23:43, Izaura pisze:

> [...]
> morzem m.in. sympatyków PiS, słuchaczy Radia Maryja czy "wiernych
> widzów" TVP. Jeden z nich twierdzi, że Polska przypomina "Niemcy pod

niedaleko Zbereża widniala niechec do tych blizniakow i nie mialo to nic
wpolnego z homoseksualizmem a wylacznie z ich wlaczeniem sie do
polityki, mozna to bylo przeczytac na duzej tablicy jadac samochodem
wzdluz granicy, szkoda, ze zdjecie mi sie zawieruszylo
--
gazebo

24. Data: 2019-07-20 10:32:06

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.07.2019 o 01:53, Izaura pisze:

> [...]
>

> Ta cała ideologia, to szerzej znana "ANTYKULTURA".
>
> //od c*ja tekstów i jeszcze troche prezentacji video

Nie rozumiem. Wiem tylko że pedzie i inni odmieńcy nie mają pełni praw
obywatelskich. Tak więc ich protesty rozumiem. "Kultura" która sprawia
że niektórzy ludzie muszą przez nią płakać to faktycznie antykultura.

25. Data: 2019-07-20 10:32:37

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.07.2019 o 02:03, Izaura pisze:

> To LGBT, to tylko jeden z elementów szerzej rozumianej tolerancji
> represyjnej, jako sposób, rozdupcenia cywilizacji i zezwierzęcenia
> [...]

Ich postawę doskonale rozumiem, nie rozumiem tylko postawy tych co się
sprzeciwiają przyznaniu im pełni praw obywatelskich.

26. Data: 2019-07-20 10:33:40

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.07.2019 o 01:45, Izaura pisze:

> No jak to nie wiesz?
>
> Walczą z reakcyjną większością, w myśl idei zapisanych w 'Il Manifesto
> di Ventotene'.
>
> http://www.poloniainstitute.net/expert-analyses/mani
fest-z-ventotene-1941/

> //zgodnie z założeniami teorii krytycznej Herberta Marcuse.
> https://www.youtube.com/watch?v=6zoXwWQo8bk

No nie pojmuję tego wszystkiego. Jak można skomleć o głosy w czasie
wyborów a później, jako to stoi w słowach znanej piosenki - 'oszukiwać
dręczyć zdradzać". Czy polityk to takie indywiduum że gdy spotkasz go na
ulicy to musi zasługiwać tylko na to aby mu plunąć w tą jego zakłamaną
złodziejską mordę? Tematyka grupy jest stosowna a więc - co konkretnie
osobiście myślisz na ten temat?

27. Data: 2019-07-22 00:49:15

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-20 10:32, Trybun wrote:

> [...]
> obywatelskich. Tak więc ich protesty rozumiem. "Kultura" która sprawia
> że niektórzy ludzie muszą przez nią płakać to faktycznie antykultura.

Na tym właśnie polega cybernetyka społeczna. Jedną grupe społeczną
nastawia się przeciw drugiej i odpowiednio podsyca te antagonizmy.
Gdyby państwo, czy społeczeństwo uznało prawa mniejszości i pozwoliło
żyć im według swoich reguł, to nie mieli by powodu sprzeciwoać się
porządkowi prawnemu, czy społecznemu i tym samym ich rewolucyjny
potencjał wygasł by zupełnie.

28. Data: 2019-07-22 00:55:01

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-20 10:32, Trybun wrote:

NTYKULTURA-SYSTEM.html

> Ich postawę doskonale rozumiem, nie rozumiem tylko postawy tych co się
> sprzeciwiają przyznaniu im pełni praw obywatelskich.

Jak wyżej: 'Divide et impera'!

Tu chodzi o to aby ten konflikt trwał i co najważniejsze, aby miał
nieusuwalne, głębokie podstawy.

https://www.youtube.com/watch?v=6zoXwWQo8bk

"Prawdziwa tolerancja nie toleruje, tylko nietoleruje."

//24 minuty a zrozumiesz jakie to genialne!

29. Data: 2019-07-22 00:57:05

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-20 10:33, Trybun wrote:

> [...]
> ulicy to musi zasługiwać tylko na to aby mu plunąć w tą jego zakłamaną
> złodziejską mordę? Tematyka grupy jest stosowna a więc - co konkretnie

Właśnie z tego powodu najważniejsza jest równowaga na osi: obywatel -
państwo.

30. Data: 2019-07-23 03:47:34

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 19 lipca 2019 18:36:51 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:

> [...]
> >

> Herr doktora G jeszcze można zrozumieć - Niemcy prowadziły wojnę,
> natomiast nie wiem z kim prowadzi wojnę dzisiejsza władza że stosuje te

Ze zwykłymi sprzedawczykami z PO?
Ze złodziejami, którzy po zamordowaniu Lecha Kaczyńskiego, Polskę przez 8 lat
spokojnie mogli na niebywała dotąd skalę okradać?
Z niemieckim politykiem Tuskiem, niemiecką kanclerz Merkel i rosyjskim prezydentem
Putinem, starymi kumplami ze Stasi, którym przecież na sercu leży
dobro Rzeczypospolitej i jej narodu, a nie osłabianie Polski na wszelkie sposoby?

jacek

ogloszenia spoleczne
Wyrzucony pracownik IKEA
polish chams?
Nienawisc i pogarda (Re: chamstwo i prostactwo)
Jak Żydzi Żydom ,,pomagali".