To jak tam, miłośnicy Rosji?

151. Data: 2014-11-17 13:30:21

Temat: Re: To jak tam, miłośnicy Rosji?
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
news:m4aljd$8ai$2@node1.news.atman.pl...
> [...]
owa-putin-zaatakuje-polske,artykuly,480821.html

putina-niezagrozone-87-proc-rosjan-popiera-polityke-
prezydenta.html

> Może jakbyś zmieniła źródła informacji razem z lekami...

Znowu- to jest prawda, lub nie. Czy jest to niewiarygodne? To przecież
tradycja pozbywania się władców Rosji- zabójstwo. Czyli- prawdopodobne. Skąd
taka ostra reakcja?

--

Chiron

---
Avast.

152. Data: 2014-11-17 23:04:34

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 17 Nov 2014 13:30:21 +0100, Chiron napisał(a):

> [...]
> tradycja pozbywania się władców Rosji- zabójstwo. Czyli- prawdopodobne. Skąd

Daj spokój - kobita historii ani-ani.

153. Data: 2014-11-17 23:41:59

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" napisał w wiadomości grup

W dniu 2014-11-16 o 18:59, XL pisze:

> [...]
0-polityka_mi%C4%99dzy_polsk%C4%85_a_niemcami_w_lata
ch_1933_1939.html

>No cóż nie jesteśmy w grupie Krasnoludków, żebyś musiała się wykazywać jako
>moja "Pani".

Wybacz jej, toć to nałczycielak.

154. Data: 2014-11-17 23:48:17

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 17 Nov 2014 23:41:59 +0100, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Paulinka" napisał w wiadomości grup

0-polityka_mi%C4%99dzy_polsk%C4%85_a_niemcami_w_lata
ch_1933_1939.html

> Wybacz jej, toć to nałczycielak.

Cielaków u nas dostatek - to i uczyć mam kogo wciąż.

155. Data: 2014-11-18 08:39:12

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
e.net...

> [...]

0-polityka_mi%C4%99dzy_polsk%C4%85_a_niemcami_w_lata
ch_1933_1939.html

>Cielaków u nas dostatek - to i uczyć mam kogo wciąż.

I bardzo dobrze, tylko pozostań przy nich i właź z tą słomą do sieci.

156. Data: 2014-11-18 10:47:31

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-16 o 22:36, XL pisze:

> A mamy jakąś własną (tarczę, ochronę)?
> :-|

Nasza najlepsza tarcza to wystarczy nie robić sobie wroga z sąsiada i
nie pchać się między młot a kowadło.

157. Data: 2014-11-18 10:48:58

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

> Nie musimy się "pchać" - wciąż LEŻYMY między wódką a zakąską i tak (z
> przerwami na kolejne rozbiory) pozostanie. Naszym głównym zadaniem jest
> pamięć o tym, że "wódka" i "zakąska" zawsze dochodziły do porozumienia
> naszym kosztem.
> Ale to nie znaczy, że z tego powodu mamy zapomnieć historię - wręcz
> przeciwnie, opierajac się na historycznym doświadczeniu trzeba wyciągać
> wnioski, po to, żeby w tych POWTARZALNYCH okolicznościach CORAZ LEPIEJ
> sobie radzić, także lepiej wybierać sojuszników niż niegdyś.

Ale uwarunkowanie polityczne już się całkowicie zmieniły. Dzisiaj już
nie ma carów i cesarzy którym generałowie na urodziny dawali nowy kraj
we władanie. Dzisiaj nikt nie będzie prowadził wojny o ziemię czyli tzw
przestrzeń życiową. ;-)
A więc po co tu chować głowę w piasek i powtarzać za propagandą że to
kacap, jeżeli już zagraża to jest to z innego powodu niż nasz "sojusz" z
USA.

158. Data: 2014-11-18 10:49:50

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-17 o 00:42, XL pisze:

> I to:
> ...oraz:
> http://wiadomosci.onet.pl/kraj/f-16-stacjonujace-w-m
alborku-przechwycily-rosyjski-samolot-nad-baltykiem/
8k274

Małe pytanie na marginesie co do tego, w ostatnich czasach tak strasznie
modnego określenia, co to konkretnie znaczy to "przechwycenie" gdy
bierzemy pod uwagę samoloty czy wojenne okręty Rosjan?

159. Data: 2014-11-18 11:05:06

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trybun" <i...@j...ru> napisał w wiadomości

> Nasza najlepsza tarcza to wystarczy nie robić sobie wroga z sąsiada i nie
> pchać się między młot a kowadło.

Ten sąsiad ma dla nas wyłącznie jedną jedyną propozycję: abyśmy się
bezwarunkowo poddali. Jak się to zrozumie- to zrozumiala staje się reszta.
Gdy raz w historii mieli dla nas jakąś propozycję (za Gorbaczowa)- to
przekazali ją polskim Żydom.

--

Chiron

---
Avast.

160. Data: 2014-11-18 12:20:18

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-18 o 11:05, Chiron pisze:

> [...]
> reszta. Gdy raz w historii mieli dla nas jakąś propozycję (za
> Gorbaczowa)- to przekazali ją polskim Żydom.

Jakie "bezwarunkowo", a przede wszystkim - jakie "poddali". Masz moja
gwarancję - niech Tusk czy Kaczyński wyrzuci z Polski wojsko
imperialistów, wystąpi z terrorystycznej organizacji poskramiającej
niezależne kraje w świecie to kacap sam zacznie o Polakach mówić jako o
braciach.

Ludzie jak bogowie
Degeneracja
Zrobią ci wodę...