To jak tam, miłośnicy Rosji?

161. Data: 2014-11-18 18:23:57

Temat: Re: To jak tam, miłośnicy Rosji?
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trybun" <i...@j...ru> napisał w wiadomości
news:546b2b60$0$18076$65785112@news.neostrada.pl...

> Jakie "bezwarunkowo", a przede wszystkim - jakie "poddali". Masz moja
> gwarancję - niech Tusk czy Kaczyński wyrzuci z Polski wojsko
> imperialistów, wystąpi z terrorystycznej organizacji poskramiającej
> niezależne kraje w świecie to kacap sam zacznie o Polakach mówić jako o
> braciach.

Trybun- jesteś mocarny
:-)))))
Niestety- fakty są przeciw temu, co twierdzisz. Rozumiem, że tym gorzej dla
faktów

--

Chiron

---
Avast.

162. Data: 2014-11-18 18:56:07

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 Nov 2014 08:39:12 +0100, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
e.net...

0-polityka_mi%C4%99dzy_polsk%C4%85_a_niemcami_w_lata
ch_1933_1939.html

> I bardzo dobrze, tylko pozostań przy nich i właź z tą słomą do sieci.

Cielaczku, jestem przy tobie, nastąp się.

163. Data: 2014-11-18 19:08:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 Nov 2014 10:47:31 +0100, Trybun napisał(a):

> Nasza najlepsza tarcza to wystarczy nie robić sobie wroga z sąsiada i
> nie pchać się między młot a kowadło.

Nie, nie wystarczy. Rozbiory i 2WŚ tego dowodzą.
:-/

164. Data: 2014-11-18 19:09:27

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 Nov 2014 10:48:58 +0100, Trybun napisał(a):

> Ale uwarunkowanie polityczne już się całkowicie zmieniły.

Taktak, Niemcy i Rosjanie już są dobrzy :->

165. Data: 2014-11-18 19:10:29

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 Nov 2014 10:49:50 +0100, Trybun napisał(a):

> [...]
alborku-przechwycily-rosyjski-samolot-nad-baltykiem/
8k274

> Małe pytanie na marginesie co do tego, w ostatnich czasach tak strasznie
> modnego określenia, co to konkretnie znaczy to "przechwycenie" gdy
> bierzemy pod uwagę samoloty czy wojenne okręty Rosjan?

Przechwycenie to znaczy wykrycie i grzeczne zmuszenie do spier...

166. Data: 2014-11-18 19:11:28

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 Nov 2014 11:05:06 +0100, Chiron napisał(a):

> Ten sąsiad ma dla nas wyłącznie jedną jedyną propozycję: abyśmy się
> bezwarunkowo poddali.

Niestety zawsze byli tacy "Polacy", którzy tego chcieli...

167. Data: 2014-11-18 19:21:06

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 Nov 2014 12:20:18 +0100, Trybun napisał(a):

> [...]
> imperialistów, wystąpi z terrorystycznej organizacji poskramiającej
> niezależne kraje w świecie to kacap sam zacznie o Polakach mówić jako o

Ba, już kiedyś tak mówił! - "kurica nie ptica, Polsza nie zagranica"...

Wykonawca: Paweł Kukiz >> Polsza nie zagranica

Kurica - nie ptica
Polsza - nie zagranica
Polej wódki, Grisza
Zaraz oddasz strzał
W tył głowy
Do dołu
Ciało na ciało się rzuci
Saszka ugnieść je musi
A spychacz zepsuł się nam
Więc polej Griszka
Tak z duszy
Dla Saszy, bo spychacz nie ruszy
Tylu ich jeszcze zostało
A naszym chce się już spać
Raboty oczeń mnoga
Starszyna chodzi zły
Bo psuje się pogoda
A jeszcze tylu ich
Palec od cyngla boli
Nagana parzy stal
A nam wciąż nowych dowożą
Nie dają wytchnienia nam
Eeee, Griszka szto z taboju
Czyżby ci było ich żal?
Kurica - nie ptica
To tolka polski pan
Niech Wasia wapnem sypnie
Na ten ostatni stos
A wapno pamięć rozpuści
Sumienie prześpi się w noc
A potem, by nie bolało,
Posadzi się tu las
I prawda nie wyjdzie na jaw
I Stalin odznaczy nas
Tylu ich jeszcze zostało
A spychacz zepsuł się nam
Tam w dole się jeszcze ruszają
Wypijmy, Griszka, do dna

http://www.youtube.com/watch?v=8zwxIQ-tD3Q

168. Data: 2014-11-18 20:05:03

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
.net...

Dnia Tue, 18 Nov 2014 08:39:12 +0100, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
e.net...

>Cielaczku, jestem przy tobie, nastąp się.

Wszystko jasne, to stąd dochodzi to chrumkanie

169. Data: 2014-11-18 20:10:40

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 Nov 2014 20:05:03 +0100, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
.net...

e.net...

> Wszystko jasne, to stąd dochodzi to chrumkanie

Owszem, inteligentna świnia jestem. Cielaczku.

170. Data: 2014-11-19 12:44:13

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
et...

Dnia Tue, 18 Nov 2014 20:05:03 +0100, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
.net...

e.net...

>Owszem, inteligentna świnia jestem. Cielaczku.

No, dla swini wszystko co ja przerasta to cielak :-)

Ludzie jak bogowie
Degeneracja
Zrobią ci wodę...
Popieram polskich księży :-)