Re: Toruńska szkoła żon

From: silvio balconetti <s...@i...invalid>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Toruńska szkoła żon
Date: Fri, 14 Dec 2018 23:29:20 +0100

Am 13.12.18 um 22:57 schrieb Ilona:
> [...]
922429440

> tylko, uważaj na nieuczciwą konkurencje
> https://www.youtube.com/watch?v=4iMjlNPvINI

Jakos nie bardzo rozumiem zwiazkow jakiejs organizacji od czasu wolnego
pt. euroweek z naukami malzenskimi pod kierunkiem specjalistow
katolickich. Ktos komentowal firme, ze na "programy socjotechniczne
neomarksistowskie dążeniu do multikulti następnie zniszczeniu tożsamości
narodowej zainicjowanej przez komucha trockiego i ojca słowa rasizm!"
Choc moze to zle zrozumialem, bo nie mialem czasu i cierpliwosci na te
wpisy i film.
Rozumiem, ze ludziom rozne rzeczy sie kojarza i ze to jest grupa
psychologiczna, a wiec i dla pacjentow. Z ciekawoscia bede sledzil
dalsze skojarzenia. :-) Ale moze tym razem cos o obowiazkach zon lub
mezow? ;-) Moga byc wyjatkowo nie multikulti i nie komuchy.

--
Wodan akbar!

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

?????????
,,Matko Boska Nieustającej Pomocy, to jest moja wielka prośba, wielkie
zawołanie: Miej w opiece naród cały. Również tych, którzy nie kochają
Polski aż tak mocno jeszcze póki co, tak jak my tutaj, tak jak cała
Rodzina Radia Maryja" (MM).