Re: Toruńska szkoła żon

Data: 2018-12-15 21:40:46
Temat: Re: Toruńska szkoła żon
Od: silvio balconetti <s...@i...invalid>

Am 15.12.18 um 21:09 schrieb Ilona:

> Jakiekolwiek skojarzenia, ktorych doznajesz, są wyłącznie Twoimi
> skojarzeniami i z tego powodu, tak istotny jest wewnętrzny balans.
> https://www.youtube.com/watch?v=aWWxHm-Wg4A&list=PLy
1q3XLqDXKpYliWAbojjs6j141-HLq3P

> https://tiny.pl/tqmq1

Myslalem, ze to wreszcie na temat, a to jakas diagnoza karmy i o
mysleniu komorek. Nie wiem czy to sie leczy, a dla opornych stosowano
kiedys metody naprowadzania na wlasciwe skojarzenia i wyobrazenia
rzeczywistosci.

https://www.youtube.com/watch?v=YR5ApYxkU-U
oraz Orwell "1984"

--
Wodan akbar!

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

?????????
,,Matko Boska Nieustającej Pomocy, to jest moja wielka prośba, wielkie
zawołanie: Miej w opiece naród cały. Również tych, którzy nie kochają
Polski aż tak mocno jeszcze póki co, tak jak my tutaj, tak jak cała
Rodzina Radia Maryja" (MM).