Re: Trufle

From: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Trufle
Date: Tue, 1 Jan 2002 15:02:23 +0100
Sender: n...@p...onet.pl@e224.dhcp212-40.cybercable.fr

"Wladyslaw Los" <w...@t...com.pl> a écrit dans le message news:
1f5bstp.ubhxxvk95oyeN%w...@t...com.pl...

> Sprawdz pod jajkami "Brouiladde de truffes"

Dzekuje, znalazlam !

Ale indeks "L", jest troche dziwny : jest w nim tylko "brouillade"... Bede
sie musiala przyzwyczaic... najwyrazniej "outils de recherche" (nie wiem jak
po pl. - aparat krytyczny ?) nie jest na tym samym poziomie co zawartosc.

Ewcia
(zrzedliwa bibliotekarka)

ps. Jajecznice zrobilam najprosciej pod sloncem : pocielam trufle drobno,
wrzucilam do lyzki crčme fraîche (gesta smietana) + sol + pieprz +
ciboulette (lagodny szczypiorek) i to do jajek.
Bylo nieslychanie dobre, trufla ma bardzo subtelny smak, ale wydaje mi sie,
ze mialam za malo trufla na 4 jajka, zaledwie 30 gramow. Proporcje podane
przez Barbare to 80 g. na 4 jajka... chetnie bym dala wiecej, gdybym miala.
Ale nastebnym razem sprobuje z trufla puszkowa, ktora jest nieco tansza i
jest sprzedawana w "sosie wlasnym" ktory tysz mozna do jajek dodac. Jezeli
natomiast trafi sie okazja surowej trufli (moze w Lyonie latwiej ?) to
sprobuje metoda Paul'a : posypac starta surowa trufla jajka juz usmazone...

--
Niesz !