Trzask zamykanych okiennic.

611. Data: 2012-04-29 21:12:43

Temat: Re: Trzask zamykanych okiennic.
Od: "Jarek.E" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-29 23:05, Paulinka pisze:

> Odebrałam - bo dalej nie wiem, o co Wam chodzi jako wojnę samców.

W imputowanej przez Ciebie wojnie samców mógłbym co najwyżej pierwszy
drzwi przed Tobą otworzyć. I to kompletnie aseksualnie i bezwzględnie.

612. Data: 2012-04-29 21:18:47

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek.E pisze:

> W imputowanej przez Ciebie wojnie samców mógłbym co najwyżej pierwszy
> drzwi przed Tobą otworzyć. I to kompletnie aseksualnie i bezwzględnie.

Rewolucja pożera własne dzieci wg Chirona. Dziękuje postoję z boku.

--

Paulinka

613. Data: 2012-04-29 21:23:42

Od: "Jarek.E" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-29 23:18, Paulinka pisze:

> Rewolucja pożera własne dzieci wg Chirona. Dziękuje postoję z boku.

Czyli co, mam jak cham - sama sobie otwieraj?
A gdzie świadomość swojej płci?
Czasem te demoty powalają człowieka z nóg, choćby nie chciał :(

614. Data: 2012-04-29 21:25:25

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:jnk8oh$rju$1@node2.news.atman.pl...

> No i dupa zbita Chiron. I dla palaczy i dla homo.
> BTW ile w swoim życiu miałeś okazji zobaczyć obłapiaczy homo? A ile
> wiedziałeś całujących się z badaniem języczka hetero?

Szczególnie, że homo to 4% panów i 2% pań, prawda? No ale nie
odpowiedziałaś- co powiesz dzieciom?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

615. Data: 2012-04-29 21:25:43

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek.E pisze:

> Czyli co, mam jak cham - sama sobie otwieraj?
> A gdzie świadomość swojej płci?
> Czasem te demoty powalają człowieka z nóg, choćby nie chciał :(

Nie czytać!

--

Paulinka

616. Data: 2012-04-29 21:31:02

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:jnk8oh$rju$1@node2.news.atman.pl...

> Szczególnie, że homo to 4% panów i 2% pań, prawda? No ale nie
> odpowiedziałaś- co powiesz dzieciom?

Ależ proszę. Homoseksualizm to nie jest to, co uważam za normalne, ale
też nie sekuję tej orientacji. Chciałabym, żeby moje dzieci poszły
łatwiejszą drogą. Miały rodzinę, dzieci. Na pewno jednak wstrętny nie
będzie ich wybór i nie dlatego, że jestem oświecona i politgramotna, ale
je kocham i każdy ich wybór uszanuję.

--

Paulinka

617. Data: 2012-04-29 21:33:53

Od: "malkontent" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pamiętaj, jeśli jeszcze potrafisz, że wszystko jest względne.
> Także rzekome projekcje.

mój drogi relatywisto zaczni czytać, ze zrozumieniem
nie zamawiałem porady/diagnozy

poszukaj sobie (np. w lustrze ?) innego pacjenta :))))

618. Data: 2012-04-29 21:33:55

Od: "Jarek.E" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-29 23:25, Paulinka pisze:

> Nie czytać!

Przepraszam, ale ja kto nie czytać?
Czyżbyś chciała tutaj cenzurę na myślących ludziach uskuteczniać? :>

619. Data: 2012-04-29 21:40:08

Od: "Jarek.E" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-29 23:33, malkontent pisze:

> Użytkownik "Jarek.E" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

> mój drogi relatywisto zaczni czytać, ze zrozumieniem
> nie zamawiałem porady/diagnozy
>
> poszukaj sobie (np. w lustrze ?) innego pacjenta :))))

Walisz ciągle ))))))
Więc ja pytam czy jesteś z poszanowaniem dla stanu )))))
czy nie ogarniasz czasem emotów?
Nie masz żadnego innego wyjaśnienia więc chyba wszystko jasne?

620. Data: 2012-04-29 22:04:44

Od: "malkontent" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czy nie ogarniasz czasem emotów?
> Nie masz żadnego innego wyjaśnienia więc chyba wszystko jasne?
no nareszcie - długo to trwało - ale doszedłeś
i to smodzielnie - bez histerii - nawet Paulinka
nie musiała Ci wibratora pożyczać :)))))

Nnnno!
Straszna sprawa
Kupić żonę?:)
Eden
Farmaceuci sumienia: apteki bez prezerwatyw